Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
off corso now & wow escape in Amsterdam |
![]() |
|
![]() |
Ik ben er al vroeg bij, ga live verslag doen van de FFWD voor partyscene.nl . Verheug me erop. Tips voor het eindfeest:
natuurlijk Benny vs. Luke (eerste keer dat ze dit deden was trouwens tijdens Fl!rt, moet echt supergeil geweest zijn vier a vijf platen door elkaar heen), maar vooral de dj's die tegenover elkaar staan in de Chemistry-area. Was donderdag bij RUSH waar Brian S. en Roog naast elkaar stonden. Errug lekker. Ik zou gaan voor Erick E. vs. Marnix en voor de special guest ![]()
|
Vond het ook wel leuk
![]() (Jammer dat er geen kadootjes werden uitgedeeld. ![]() Heb wel veel neonazi's gezien ![]() Althans: kale jongeren met legerschoenen, duits bier in de hand, witte veters, londsdaleshirts en bretels. Heb niet alle wagens gezien want vond beetje lang om zo te staan. Wel cool dat ik Gielen nu gezien heb ![]() Ben benieuwd hoe de afterparty gaat lopen vanavond.
|
was leuk, maar nat
![]() heb op een steiger op de nieuwe binnenweg gestaan. Dat was die steiger van 5 verdiepingen met op elke verdieping dansende mensen ![]() de steiger stortte bijna in, althans zo leek t wel.. daarna nog even laidback luke vs. benny rodrigues gehoord en een stukje marcello, beide heerlijk ![]() toch blijft rdam kut; kutpubliek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En t viel me op dat er veel Lonsdalespencer/overhemd-spijkerbroek/carsbroek/kisten-mensen rondliepen.(zijn dat skins ofniet?) Ik vond de Parade niet echt zo geweldig(Schiehaven vond ik beter). Ik vond het veel te langzaam gaan allemaal, heb de 1e 10 wagens gezien ongeveer. Female Force had wel lekkere muziek. En ik ben grotendeels gewoon doorgelopen, gaan zitten en w88 totdat alles weer langskwam. En toen heb ik van 4 tot 7 bij de DnB area(Area 4) gezeten op de tribune, gechild op hele vette DnB. En toen hadden we geen zin meer(slaapgebrek vorige nacht) en gingen we richting hoofdingang/uitgang en toen we er net uitkwamen begon het te hozen en hebben we eerst onder een boom gestaan en later in een portiek van appartementen. |
![]() |
||
Citaat:
Zo is Rotterdam nou eenmaal.. zit in hun karakter om opgefokt te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maybe waren het mensen buiten rotterdam die naar de FFWD gingen
||
Citaat:
Maar op de terugreis(metro richting CS) was er ook een groepje(zagen er wat aggresiever uit) en die hadden over een kaartje kopen voor de Metro. Eentje(of meerdere) van hun had geen kaartje gekocht waarop een ander zei: "IK VIND GEWOON DAT JE EEN KAARTJE MOET KOPEN, ANDERS BEN JE NET ZO ALS DIE NEGERS!". En dan gewoon op zo'n manier om een groepje negers(hiphoppers)in de metro duidelijk te laten merken wat hij van ze vind, en ook om te kijken of ze zouden reageren. Maar het groepje negers moest erom lachen en ging weer verder met praten. Nog meer mensen die bij de Drum 'n' Bass area gezeten hebben? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb mij kostelijk vermaakt op de FFWD Parade met mijn all-area bandje en enkele busbandjes.
Het publiek viel mij ten dele erg tegen (niet partyminded), maar vooral het slotfeest was erg lekker. Tijdens Benny vs. Luke en Remy op het podium geweest en van het uitzicht dat zij op de mensen hadden genoten. Ook nog tijdens Roog en Olav op area 2 en Ferry op area 1. Leuk feestje, jammer van de stad waar het in wordt gehouden... ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Lifestyle |
outfit cityparade druiveke | 4 | 04-05-2004 20:34 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |