Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2012, 17:26
Verwijderd
Hallo iedereen,

Zoals sommige van jullie al weten is dat ik 12 jaar ben en al mijn eigen mini bedrijfje run.
Mijn werk is namelijk achter mijn computer zitten en hier site's op maken en opdrachten aannemen van bedrijven en andere particulieren.
Naast website's maak ik ook App's en webshop's.
Maar nu heb ik een aantal vragen om mijn beslissing te kunnen nemen.

Op je 12e mag je ook werken als zo geheten 'Ondernemer of Patriculier' dit doe ik ook.
Maar nu wil ik mijn nieuwe webshop gaan starten, normaal werk ik met dropshippers dit houd in dat deze mensen een voorraad hebben en iets bij hun in koopt als er een bestelling geplaatst is op je webshop, je weet van te voren de prijzen al.

Maar nu wil ik zelf een nieuwe webshop openen, met armbandjes van I (L) Twitter en I (L) Facebook, maar nu moet ik natuurlijk wel rekening houden met mijn inkomsten en uitgaven.
Mijn inkomsten verschillen per dag, dit komt omdat ik zelf bepaal hoeveel uur ik per week werk, en ook hoeveel klanten zich aanmelden.
Omdat drukkerij's geen dropshipper willen/kunnen zijn moet ik zelf een voorraad gaan inkopen, deze armbandjes verschillen van prijs, maar waar het om gaat is dat ik pas kan bestellen vanaf 50 stuks, dit kost dan ongeveer 0,52 cent per armbandje, deze armbandjes wil ik gaan verkopen op school en bijvoorbeeld ook op deze site.
Maar wat moet ik nu doen? Zal ik het al gaan inkopen? Denken jullie dat mensen hier interesse in hebben? Welke doelgroep? Zouden jullie zo'n armbandje graag willen kopen voor bijvoorbeeld 1,50?

Budget: Aanwezig.

Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2012, 19:09
Verwijderd
Ik vind bandjes van 1.50 te duur.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind bandjes van 1.50 te duur.
Wat dacht je van 1 euro bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 19:53
Example
Example is offline
Ik denk dat je dan beter een consumentenonderzoek zal starten.
Veel vraag zal er niet naar zijn als je vanuit een webshop armbandjes zal gaan verkopen.
Wat eventueel wel zou kunnen is leveren aan bedrijven als Action, The Six e.d. alleen daar kom je moeilijk tussen.

Mijn conclusie is dat je de inkoopkosten er nooit uit zal halen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 19:55
Axel11
Axel11 is offline
Dit past beter op Wonen & Werken. Ik verplaats het even.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je dan beter een consumentenonderzoek zal starten.
Veel vraag zal er niet naar zijn als je vanuit een webshop armbandjes zal gaan verkopen.
Wat eventueel wel zou kunnen is leveren aan bedrijven als Action, The Six e.d. alleen daar kom je moeilijk tussen.

Mijn conclusie is dat je de inkoopkosten er nooit uit zal halen.
Na, ik twijfel. Want veel pubers vinden zo'n armbandje wel leuk. Maar andere sucesties mag natuurlijk ook. Andere dingen wat ik kan verkopen, ALTIJD WELKOM! Want ik zoek tenslotte iets zodat ik mijn webshop kan gaan starten.

Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 21:08
Verwijderd
Tja ik vind bandjes altijd zo'n (reclame) heb ding. Je maakt reclame, maar het heeft voor de meeste een andere toepassing. Net als een pen met een merk. Of pet of sticker. En om die te kopen..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 21:19
feniks
feniks is offline
precies. Je zou betaalt moeten krijgen om er mee rond te lopen. Ga toch geen reclame maken voor dat soort bedrijven...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 10:05
Verwijderd
En wat dachten jullie eigen tekst erop?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten