Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In Londen zijn er ook meerdere bedrijven bij betrokken, maar daar is gewoon één bedrijf (TfL, overheidsinstantie) gewoon de baas. In tegenstelling tot in Nederland, waar er echt twintig bedrijven meebeslissen. Maar het verschil is dan wel een beetje dat het in Londen alleen om de lokale vervoerders gaat, en in Nederland over het gehele OV-stelsel. Maar toch. Waarom iets nieuws verzinnen als het in Londen of in Parijs bijvoorbeeld als 20 jaar redelijk goed gaat
||
Citaat:
|
Inderdaad. En het is natuurlijk ook frustrerend dat bijvoorbeeld op het spoornetwerk niet duidelijk is wie er precies de lakens uitdeelt, ProRail of NS, de grootste speler. En dat heeft er dan weer mee te maken dat er de laatste regeringen er de voorkeur aan gaven om de touwtjes uit handen te geven in plaats van dat ze de boel zelf aanstuurden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons op de basisschool had een meisje op haar verjaardag een keer van die fruitgummen uitgedeeld, die zo heel chemisch naar aardbeien of appel ofzo ruiken. Een jongen dacht dat je dat kon eten en hij had ook echt de helft van de gum opgegeten.
![]() Verder niet direct verbonden met iets waar we het nu over hebben maar ik moest er gewoon aan denken. |
![]() |
|
Waarom kijken die mensen in die Slenderfilmpjes de hele tijd achterom, LOOP GEWOON DOOR
![]() Ik krijg al een hartverzakking van de gameplay (ik ben blij dat niemand me hoort, want soms schreeuw ik het ineens uit van schrik ![]()
|
Zo, ik ben weer een halve liter bloed armer.
Mijn apparaat ging piepen, en toen ging die afnamezuster die naald in mijn arm DRAAIEN ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|