Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2012, 21:34
Verwijderd
nevermind

Laatst gewijzigd op 05-09-2012 om 15:59.
Advertentie
Oud 04-09-2012, 21:39
Sergay
Sergay is offline
Dat is normaal, heb ik ook met sommige series waarin ze superkrachten hebben.
Dan dagdroom ik een lange periode hoe het zou zijn als er zo'n wereld in het echt bestond.

Ik dagdroom ook mijzelf in een andere leven, bijv dan fiets ik naar school of laat ik de hond uit en tegelijk dagdroom ik dat ik met 2 vriendinnen een concert geef op school en dat ik dan heel gek doe of een concert op een plein en dan maffe stunts uithaal (ik ben helemaal geen zinger maar wel een performer, entertrainer)

Of dagdromen dat ik in Amsterdam woon en het nachtleven lijd met mijn vrienden, bootyshaken met uitgaan op het podium en weet ik het allemaal.

Of ook gewoon dat ik een huis en partner heb en gewoon thuiskom..

Soms voel ik me daarna ook ellendig omdat het moeilijk is om dat leven te realiseren maar eens kom ik er wel.
Oud 04-09-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is normaal, heb ik ook met sommige series waarin ze superkrachten hebben.
Dan dagdroom ik een lange periode hoe het zou zijn als er zo'n wereld in het echt bestond.

Ik dagdroom ook mijzelf in een andere leven, bijv dan fiets ik naar school of laat ik de hond uit en tegelijk dagdroom ik dat ik met 2 vriendinnen een concert geef op school en dat ik dan heel gek doe of een concert op een plein en dan maffe stunts uithaal (ik ben helemaal geen zinger maar wel een performer, entertrainer)

Of dagdromen dat ik in Amsterdam woon en het nachtleven lijd met mijn vrienden, bootyshaken met uitgaan op het podium en weet ik het allemaal.

Of ook gewoon dat ik een huis en partner heb en gewoon thuiskom..

Soms voel ik me daarna ook ellendig omdat het moeilijk is om dat leven te realiseren maar eens kom ik er wel.
Ik wil cast van twilight zien in real dan moet ik helemaal naar amerika
woonde ik maar in amerika dan was het nit zo moeilijk
Oud 04-09-2012, 21:47
Sergay
Sergay is offline
Ik wil Nicki Minaj ook dolgraag zien maar ik ga dus naar haar concert in oktober.

Mijn zusje wilt Demi Lovato zien en wacht tot zij komt..

Wat jij kunt doen weet ik niet, cast van Twilight zal nergens optreden geloof ik? Laatstaan naar nederland komen dus dat zul je gewoon moeten accepteren zoals het is.
Oud 04-09-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik wil Nicki Minaj ook dolgraag zien maar ik ga dus naar haar concert in oktober.

Mijn zusje wilt Demi Lovato zien en wacht tot zij komt..

Wat jij kunt doen weet ik niet, cast van Twilight zal nergens optreden geloof ik? Laatstaan naar nederland komen dus dat zul je gewoon moeten accepteren zoals het is.
Ze zijn van en film gelukkig was ik al niet en dit help niet veel
Oud 04-09-2012, 22:00
Sergay
Sergay is offline
Zoek afleiding door andere films te kijken, dan wen je aan het idee van loslaten.
Het in en uitlaten van ideeën is iets waar je mee bezig moet houden.
Oud 04-09-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Zoek afleiding door andere films te kijken, dan wen je aan het idee van loslaten.
Het in en uitlaten van ideeën is iets waar je mee bezig moet houden.
oneerlijk leven al die amerikaanse mensen zouden in principe gwn naar de studio kunnnen gaan en ik moet maar toe kijken hoe hun lekker amerikaans zijn
Oud 04-09-2012, 22:07
Sergay
Sergay is offline
Nee hoor, het leventje die hun hebben is niet zo geweldig als jij denkt dat het is.
Dat komt door de media, amerika lijkt geweldig door disney channel en zijn misleidende programmas.
Wees blij dat je hier woont, hier zijn de mensen nuchter en gezonder.

Als je die hard fan bent van die acteurs dan kun je hun volgen op twitter en lezen wat ze schrijven, op facebook kun je hun pagina 'liken' en nieuwsberichten volgen, er is genoeg te doen om ze te stalken.
Oud 04-09-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, het leventje die hun hebben is niet zo geweldig als jij denkt dat het is.
Dat komt door de media, amerika lijkt geweldig door disney channel en zijn misleidende programmas.
Wees blij dat je hier woont, hier zijn de mensen nuchter en gezonder.

Als je die hard fan bent van die acteurs dan kun je hun volgen op twitter en lezen wat ze schrijven, op facebook kun je hun pagina 'liken' en nieuwsberichten volgen, er is genoeg te doen om ze te stalken.
dan hb ik ze nog niet in real gezien

al die amerkaans meisje die gillend voor hun huis staan di zien z teminste nog
maar nee ik mot ht maar don mt filmpjes

ik wil ook zien
altijd mot ht bij mij amerikaans zijn en nooit nl
Oud 04-09-2012, 22:15
Sergay
Sergay is offline
Vraag je ouders om volgend zomer, 2 weken naar New York te gaan en bezoek dan plekken waar acteurs komen.
Oud 04-09-2012, 22:25
Afrodiete
Afrodiete is offline
Sorry maar je moet ook kunnen beseffen dat niet al je dromen werkelijkheid worden.
Oud 05-09-2012, 09:25
Verwijderd
Ik vnid het een beetje klinken alsof je je eigen leven rot vindt en daarom het leven van anderen (acteurs/mensen die daar in de buurt van kunnen komen) romantiseert. Misschien moet je werken aan het geluk dat je in je eigen leven hebt/je zelfbeeld, wellicht maakt dat je wens om een ander leven te leiden dan dat je nu doet wat minder.
Oud 05-09-2012, 11:45
Verwijderd
Niet zoveel waarde hechten aan kinderfilms.
Oud 06-09-2012, 08:14
Verwijderd
Aangezien de opening post weg is krijgt deze een slotje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten