Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil Nicki Minaj ook dolgraag zien maar ik ga dus naar haar concert in oktober.
Mijn zusje wilt Demi Lovato zien en wacht tot zij komt.. Wat jij kunt doen weet ik niet, cast van Twilight zal nergens optreden geloof ik? Laatstaan naar nederland komen dus dat zul je gewoon moeten accepteren zoals het is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee hoor, het leventje die hun hebben is niet zo geweldig als jij denkt dat het is.
Dat komt door de media, amerika lijkt geweldig door disney channel en zijn misleidende programmas. Wees blij dat je hier woont, hier zijn de mensen nuchter en gezonder. Als je die hard fan bent van die acteurs dan kun je hun volgen op twitter en lezen wat ze schrijven, op facebook kun je hun pagina 'liken' en nieuwsberichten volgen, er is genoeg te doen om ze te stalken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
al die amerkaans meisje die gillend voor hun huis staan di zien z teminste nog maar nee ik mot ht maar don mt filmpjes ik wil ook zien altijd mot ht bij mij amerikaans zijn en nooit nl |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vnid het een beetje klinken alsof je je eigen leven rot vindt en daarom het leven van anderen (acteurs/mensen die daar in de buurt van kunnen komen) romantiseert. Misschien moet je werken aan het geluk dat je in je eigen leven hebt/je zelfbeeld, wellicht maakt dat je wens om een ander leven te leiden dan dat je nu doet wat minder.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk Verwijderd | 21 | 08-08-2008 12:09 | |
Seksualiteit |
eerste keer anaal --> gepland of per ongeluk? Verwijderd | 41 | 06-09-2007 08:48 | |
Psychologie |
ongelukkig door jaloersheid?? Pilot01 | 26 | 09-07-2007 21:05 | |
Psychologie |
ongelukkige/eenzame moeder rohypnol | 18 | 16-10-2005 13:36 | |
Psychologie |
ben jij snel gelukkig/ongelukkig? moon | 19 | 27-03-2004 16:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is geluk? en ongeluk? Dj Pjotr | 4 | 28-01-2002 19:06 |