Hey allemaal
Alvast bedankt voor het lezen, ik zou het zoveel mogelijk inkorten dan heb je niet een wall van text meteen in je gezicht
Vriendin van mij ken ik 2 jaar (van een spelletje en toen contact ontstaan) heel close met elkaar de laatste tijd, en heb heel veel vertrouwen van der gekregen/ en zij van mij.
Maar ze heeft al 2 jaar een vriendje uit Zwitserland, en toen opeens kreeg ik het hele verhaal naar mijn kop gegooit.
Om straight to the point te komen, haar vriendje kleineert haar en ze hebben heel veel ruzie daarom. Hij wil ook dat zij in Zwitserland komt wonen als ze 18 is, maar dat wil ze allemaal niet. Ook wil die alles van der weten etc, nou zo gezegt zo gedaan.
Ik denk al meteen bij mijzelf, je vriendje kleineert je, gebruikt je voor sex als je naar hem komt.. Dumpen natuurlijk, asap van hem af..
Nou komt het punt, ze durft het niet.
Haar ouders weten ook niet eens dat hij zo doet, en denken dat hij het perfecte aardige vriendje is..
Nou weet ik ook niet wat ik moet doen.
Ik hou super veel van der, en wil haar in bescherming nemen hierom.
Maar wat kan ik eraan doen? Ze moet dit echt kwijt aan haar ouders..
Want als ze straks 18 is (nu bijna 17) dan word ze ook nog geconfronteert met het feit dat hij wilt dat zei naar Zwitserland komt en dat wil ze uberhaubt niet.
Ook dreigt hij dat hij naar Nederland komt en der kleineert over alles en iedereen die ze kent.
Geef me asjeblieft wat tips, want hoe week ik dit los dat ze haar verhaal kwijt laat bij haar ouders?
Bedankt

!
/ Edit : Ik hou echt super veel van haar, en wil niet dat haar iets overkomt ..