Welke geuren staan er bij jou in de kast? Hoe ben je bij het parfum gekomen?
Mijn stash
Zelfs in volgorde van kopen, haha.

Givenchy - Very Irresistable
Mijn eerste echte. Ik droeg op de middelbare school altijd bruno banani (die roze) en besloot dat het tijd was voor een goed luchtje. Toen ben ik met mijn moeder naar de Ici Paris XL gegaan en na wat geurtjes geroken te hebben, koos ik voor deze. Ik had ook echt geen idee wat bij mij paste toen, maar ik vind dat ik het redelijk goed heb gedaan met deze.

Paco Rabanne - Black XS
Mijn Givenchyparfum was op en die wilde ik nog wel een keer. Tevens had ik wat geld gespaard voor een extra parfum, want je moet natuurlijk wel een beetje uitbreiden. De verkoopster heeft mij luchtjes laten ruiken die wat weg hadden van de Givenchy en toen heb ik voor deze gekozen.

Calvin Klein - Eternity
Ik ging op studiereis naar Zweden en Denemarken. Iemand uit de groep had dit luchtje mee en ik vond 'm lekker. Toen heb ik 'm later ook maar aangeschaft. Het is ook een redelijk fris geurtje en ruikt heel typisch.

Diesel - Fuel For Life
Ik zocht een nieuw luchtje, deze was in de aanbieding en die vond ik wel lekker. Hij ruikt lekker fris.

Lancome - La vie est belle
Van mijn vriend gekregen toen we X jaar samen waren. Hoeveel jaar weet ik niet meer.

Deze was toen net nieuw en hip. Hij heeft 'm zich laten aansmeren door een verkoopster. Gelukkig vind ik deze heel lekker.

Paco Rabanne - Lady Million eau my gold!
Ik was eigenlijk op zoek naar het parfum. Per ongeluk deze meegenomen. Ik zag aan het flesje dat het niet de goede was. Ik mocht 'm niet meer ruilen omdat het cellofaantje van het doosje afgehaald was. Ik heb 'm maar gehouden en eigenlijk ruikt ie ook dikke prima dus zo rouwig ben ik er ook niet om. Vooral een avondgeur.
Givenchy - Dahlia Divin
Ik zag deze in een parfumvideo van een beautyblogger. Ze beschreef 'm goed en ik was er nieuwsgierig naar geworden. Ik rook 'm in de winkel en uren later rook ie nog lekker. De geur is lekker zacht en past goed bij mij. Ik heb 'm toen besteld op internet. Ik ben er echt superblij mee.

Jill Sander - Sun Delight
Aanbieding. Iedereen is heel lovend over de gewone Sun van Jill Sander voor in de zomer en die vind ik echt heel erg vies. Toch besloot ik even aan dit geurtje te ruiken en ik was verbaasd dat ik deze variant nog wel redelijk lekker vond. Ik heb even staan twijfelen en 'm toen toch maar meegenomen. Het is vooral een geurtje voor zwoele zomeravonden of waar je net zin in moet hebben.