De titel zegt het al!
1. Basisschool
2. Middelbare school
3. Studie
1. Basisschool
Op de basisschool was ik in de kleuterklas zo verlegen, dat ik de eerste anderhalf jaar geen woord tegen m'n juffen sprak. Mijn beste vriendin zij alles voor me

Later ging het gelukkig beter, tot en met groep zes.
In groep zeven moest mijn beste vriendin zo nodiig bij de populaire meisjes gaan horen (Hele aardige meisjes hoor,daar niet van, maar mijn vriendinnen waren het gewoon niet). Helaas zijn we hierdoor elkaar een beetje kwijtgeraakt, want ze behandelde me niet heel aardig meer bij die meiden in de buurt.
Dit ging zo door tot groep acht. Ik ging wat meer om met de 'nerds' van de klas,wat overigens nu nog goede vrienden van me zij. We hadden een leuk clubje. Toch was ik nog steeds niet 100% mezelf, want ik werd zo af en toe uitgescholddn voor nerd. Twas vast niet slecht bedoeld, maar ik voelde me er niet lekker bij.
2. De middelbare school
Ik begin overmorgen aan het tweede jaar. Gymnasium, om precies te zijn.
We kwamen bij elkaar als en stil klasje, met allemaal mensen die alleen kwamen (waaronder ik). Onze mentor zij zelfs dat we haar stilste klas ooit waren.
Langzaam maar zeker kroop iedereen uit zijn schulp, en werden we een heel gezellige klas. Dit is niet kapsones bedoeld, maar leraren,vooral eentje, kon niet genoeg benadrukken hoe leuk ze ons vonden,haha.
Dit is niet heel gek,ik heb dit hele jaar maar een keertje ruzie gehad namelijk. Dat duurde een uurtje. En ondanks dat er een paar echt nerds in onze klas zitten, word er niemand gepest. Kan ook komen omdat BIJNA onze hele klas vroeger wel is tot heel erg gepest is, (gym hè, dan weet je het wel,nerdje, ed) We heben het super gezellig gehad dit jaar, veel gelachen, kben ook helemaal niet verlegen meer. Als ik mensen uit mijn nieuwe klas vertel over de basisschool, geloven ze me vaak niet, haha. Ik ben nu heel open, veel spontaner en een echte flapuit. Ik word ook bijna nooit meer een tomaatje. Ik kan me echt geen betere klas voorstellen.
HEt klinkt misschien een beetje saai, maar het heeft iets vertrouwds, haha