Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het boeit haar niet om een andere manier:
Dat hij mij afleid en stoort, maar wel dat hij weggaat. Hij is een vrij goede vriend van mijn zus (niet de mijne btw) Maar stel ik volg jouw raad, hoe zou ik dat het beste kunnen doen? Gewoon rechtstreeks zeggen dat ik er genoeg van heb en dat hij maar eens moet vertrekken? btw bedankt voor reactie ! |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laat die dude dan op haar kamer slapen, zou ik zeggen.. Of de dude moet het huis uit.
|
belachelijk. het is toch zeker jouw kamer? als je er last van hebt moet je dat gewoon tegen hem zeggen, en als hij dan niet aanpast aan jou dan kick je hem er maar uit.
sowieso raar verhaal dat je zus een vriend van haar meebrengt die vervolgens 2 maanden in jou kamer komt wonen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 | |
De Kantine |
Het raadsel van Scholierië [2] Talon | 15 | 04-05-2002 11:27 |