Advertentie | |
|
![]() |
|
Naja, vanaf mijn eerste, ken ik hem, schijnt, maar hij woont pas bij ons sinds mijn 5e. Daarvoor zag ik hem al.
Misschien ligt het eraan dat mijn vader toen ik 3 was is overleden, maar ik me vlagen nog precies herinner. Over dat huiswerk als excuus gebruiken: Het klopt misschien wel deels wat je zegt ja. Aan de andere kant, als ik dat zou zeggen, zou ik om 12 uur 's avonds nog de vaatwasser moeten uitruimen... Terwijl ik dan, volgens hem, al 2 1/2 uur in bed hoor te liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is in de praktijk altijd je vader geweest, en ook met biologische vaders kun je veel minder band hebben dan een ideale vader/dochterrelatie. Dat hij je stiefvader is vind ik dus totaal niet terzake doen.
Probeer in het vervolg van tevoren aan te geven dat je het druk hebt, zodat het op geen moment meer een excuus is om nee te zeggen. Hij weet dan ook al waar hij aan toe is en vraagt het waarschijnlijk niet eens meer van je. En ik vind je onredelijk als je zegt de was niet te hoeven doen omdat hij de volwassene is. Je bent 14 en kan een deel van het huishouden (zeker het stuk puur en alleen voor jou, jouw was) op je nemen. Natuurlijk moet daar wat balans in zitten maar help gewoon mee. Oh ja, en dat vooraf zeggen kun je dus ook maar beperkt inzetten ![]() |
![]() |
|
Ja, jullie hebben gelijk. Iedergeval bedankt..
Wat ik als enige puntje dus nog heb, is hoe hij mijn moeder behandelt. Dat kan gewoon exht niet. En over dat huiswerk, ik ben soms idd 4 uur met mijn huiswerk bezig (ligt aan mijn lerares klassieke talen, ik.maak meer huiswerk voor Latijn en Grieks apart dan de rest van al het gw same) dus als je eten can een uurtje eraftrekt, dan ja, 4 uur ong. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
's Nachts, als iedereen slaapt... Hanneke | 53 | 30-12-2005 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Stiefbroertje rookt wiet binnenshuis Timmert | 52 | 05-10-2005 20:07 | |
Eindexamens 2005 |
Wat heb jij gekregen van mensen toen je geslaagd was? Donny must die | 72 | 28-06-2005 11:52 | |
Eindexamens 2005 |
Kadooooo? suikerprinses | 156 | 26-06-2005 20:00 | |
De Kantine |
Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb! hasseltboy | 111 | 09-02-2005 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn? charly not | 10 | 14-11-2002 15:36 |