Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2012, 17:59
bjornmulder
bjornmulder is offline
vandaag is mijn vriendin hier langs geweest en na het kijken van een filmpje
waren we aan het zoenen en toen kwam ik met mijn hand onder haar shirt en over haar borst
enzo maar ik wou haar bh uit doen alleen daar ging het mis want ik kreeg haar clipje niet los uiteindelijk is het me wel gelukt en heeft ze er niks over gezegt maar ik schaam me er wel voor
heeft iemand misschien tips over hoe ik dit de volgende keer beter kan aan pakken

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 18:11
Epicurus
Epicurus is offline
Oefenen met een bh zonder vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 18:15
bjornmulder
bjornmulder is offline
en hoe kom ik aan een bh ???
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 18:17
Pluis
Pluis is offline
Van je moeder of zusje? En trouwens, zo makkelijk is het nou ook weer niet om een bh met 1 hand los te maken, dus je hoeft je er heus niet voor te schamen.
Oud 16-09-2012, 18:18
Em.
Em. is offline
Ik zou het geen blunder noemen. En het gewoon aan haar vragen als het je niet lukt.

Verder is een BH-sluiting een soort 'haakje' en 'oogje' en dan zit het haakje door het oogje heen. Je krijgt het los door beide kanten van de BH (dus één hand links van de sluiting houden, één hand rechts) naar elkaar toe te bewegen - dan is het haakje uit het oogje - dan de bovenste kant wat meer van haar rug af te bewegen en dan de kanten uit elkaar te houden. (Als je niet zorgt dat er een stuk tussen beide kanten van de BH zit, dan glijdt het haakje weer in het oogje en zit-ie weer dicht.)

Overigens krijg ik een BH ook niet met één hand los. Of nou ja, als het echt zou moeten waarschijnlijk uiteindelijk wel, maar daar zou heel veel gekut aan vooraf gaan. Ik doe het altijd met twee handen, want dat werkt.

En volgens mij is het altijd handig als jullie met elkaar over dit soort dingen durven te praten. Als je haar al niet durft te zeggen 'goh, ik weet niet hoe dat ding openmoet, kun jij het uitleggen?' hoe wil je haar dan ooit vragen wat ze echt lekker vindt en wat je beter kan doen?
Oud 16-09-2012, 18:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oefenen op een bh met je vriendin erin. Als het teveel gepruts is kun je haar vragen of ze je helpt.. maar in het algemeen zal ze het waarschijnlijk sowieso niet zo'n issue vinden.
Oud 16-09-2012, 22:23
icetea296
icetea296 is offline
xD waarom maak je je hier toch druk om......
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 09:35
Verwijderd
Citaat:
En trouwens, zo makkelijk is het nou ook weer niet om een bh met 1 hand los te maken
Dat is het wel Als je hem bij jezelf met één hand uit moet doen is het wel lastig, maar als dude is het een eitje.

Maar inderdaad, gewoon even oefenen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 10:23
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Dat is het wel Als je hem bij jezelf met één hand uit moet doen is het wel lastig, maar als dude is het een eitje.

Ook zelf een bh uit te doen met een hand is niet per se lastig, maar je moet even het truukje weten. En het is wat je gewend bent, ik sluit en open mijn bh met een hand.

OT: ik zou dit geen blunder noemen. Gewoon de volgende keer opniuw proberen of vragen of ze je helpt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 12:09
Pluis
Pluis is offline
Citaat:

Ik sprak ook meer uit eigen ervaring inderdaad maar 2 handen gebruiken is ook geen schande!
Oud 17-09-2012, 12:22
feniks
feniks is offline
Gewoon één stevige ruk. Kind kan de was doen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 17:18
bjornmulder
bjornmulder is offline
@feniks ik wil haar bh uit doen niet aan stukken trekken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ook zelf een bh uit te doen met een hand is niet per se lastig, maar je moet even het truukje weten.
Het moge dan ook duidelijk zijn dat ik speculeerde.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 18:02
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
@feniks ik wil haar bh uit doen niet aan stukken trekken
dat gebeurt niet zo snel hoor.
verder wat Em. zegt.
Oud 17-09-2012, 20:47
feniks
feniks is offline
Tuurlijk wil je die bh aan stukken trekken. Dan kun je nog eens een leuk spannend setje voor haar kopen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 10:53
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik sluit en open mijn bh met een hand.
Ik krijg mijn beha's (natuurlijk) wel open met één hand, maar dicht? Ik heb toch zeker wel twee handen nodig om de twee stukjes naar elkaar toe te trekken. Als je dat met één hand kunt zit hij toch veel te los?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 11:07
Verwijderd
Ik kan het zelf niet met één hand, alleen al omdat het op m'n rug zit Maar het is bij mij wel met een hand vaak losgemaakt En dat kan dan door het stuk met het haakje vast te pakken tussen duim en bijv wijsvinger, en dan met de andere vinger het oogjestuk er naartoe te duwen. Als dat niet lukt is dat echt geen ramp, ik vind het wel nogal suf de bh van je zus of moeder te gaan jatten om daarmee te oefenen ;x Lekker samen met je vriendin prutsen, is echt geen blunder.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 11:09
Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Ik heb ook bh's met een voorsluiting! 😃
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 12:43
KevinT
KevinT is offline
Gewoon met beide handen dat ding losmaken!
Je vriendin 'omhelzen', handen onder haar trui of wat ze aanheeft en hupsakkee dat ding los!
;-)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 20:21
Sam.
Sam. is offline
Idd, met beide handen proberen.
Je hoeft je echt niet te schamen, er zijn wel meer jongens die het niet wil lukken.
Ik neem ook wel aan, dat ze je even helpt mocht het echt niet lukken?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 21:01
Zamorak
Zamorak is offline
Cool, ik krijg hem wel met een hand los, jammer genoeg wil ze bijna nooit dat ik hem losmaak haha
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 21:41
BorderCross
BorderCross is offline
Met één hand gaat toch wel makkelijk? Vooral leuk om het op een onverwachts moment te doen... Die reactie dan... leuk leuk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 07:09
bjornmulder
bjornmulder is offline
Eff zodat iedereen het weet ik knuffelde haat zegmaar en toen heb ik met 2 handen geprobeerd haar bh los te krijgen wat dus niet lukte
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 11:45
Epicurus
Epicurus is offline
Oefening baart kunst.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 12:41
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Eff zodat iedereen het weet ik knuffelde haat zegmaar en toen heb ik met 2 handen geprobeerd haar bh los te krijgen wat dus niet lukte
Heeft ze een heel hekwerk aan haar bh vastzitten ofzo? Vraag of ze mee helpt of het voor wilt doen...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten