Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Leeftijd:
1. Bent u zelfverzekerd? Waarom wel/niet? Soms. Meestal wel, als ik weet wat ik doe of zeg. 2. Bent u tevreden met uw uiterlijk? Waarom wel/niet? Ook weer zo'n twijfelgeval, je hebt soms dat je in een dip zit, ben er wel tevreden mee ja. 3. Bent u veel bezig met uw uiterlijk? Denk aan lang voor de spiegel staan en denk aan lang nadenken over kledingkeuze. Nee, maar over mijn kledingkeuze denk ik wel lang na. Om er leuk uit te zien én er me goed in te voelen. 4. Wat zou u aan uw uiterlijk willen veranderen? Ik zou een beetje langer en dunner willen zijn, en lichtere ogen willen hebben. 5. Hoe ziet uw ideale uiterlijk eruit? Mooie volle maar toch slanke vrouwelijke postuur. Lange zwarte haren, getinte huid, lichte ogen. Sommigen heb ik al, maar ik zou die combinatie gewoon mooi vinden. 6. Denkt u als uw uiterlijk meer aan het huidige schoonheidsideaal zou voldoen, dat u dan gelukkiger zou zijn? Nee, denk tóch van niet. Zelfvertrouwen is het belangrijkt, hoe jij naar jezelf kijkt. 7. Hoe denkt u dat het schoonheidsideaal er uitziet? slank, mooie witte lach, lange haren, gewoon knap. 8. Wat vindt u van het huidige schoonheidsideaal? Een beetje onrealistisch, kan je lang gaan zoeken om zoiets te vinden. 9. Bewerkt u foto's van uzelf? Nee. 10. Hoeveel uren per week kijkt u televisie? Nooit. 11. Wat zijn uw dagelijkse bezigheden? Niet veel, school, zingen, dansen, heel afentoe met vrienden wat doen 12. Denkt u dat de media veel invloed hebben op het ideaalbeeld? Waarom wel/niet? Ja, voor kleine kinderen die nog niet volgroeid zijn in hun persoonlijkheid wel, het word zo perfect mogelijk in beeld gebracht, maar dat is allemaal materialistisch en jongeren weten dat niet. Ze denken dan dat het moet zoals het in de media aangegeven word. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, ontopic, ik ben waarschijnlijk net te oud voor deze enquete, maar ik kan me voorstellen dat mensen hem wel willen invullen maar liever anoniem. Misschien kun je beter een enquete maken op een website die daarvoor is (dan kun je ook makkelijker de antwoorden bij elkaar vinden), of aangeven dat mensen je ook kunnen PMmen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Leeftijd: 17
1. Bent u zelfverzekerd? Waarom wel/niet? Best wel, ik heb niet echt iets waarover me ik kan schamen, ook niet aan de binnenkant (denk ik) 2. Bent u tevreden met uw uiterlijk? Waarom wel/niet? Eigenlijk wel, ik vind mezelf relatief uniek wat betreft haar, stijl en houding. 3. Bent u veel bezig met uw uiterlijk? Denk aan lang voor de spiegel staan en denk aan lang nadenken over kledingkeuze. Aan mijn kledingkeuze hecht ik enorm veel belang. Als ik iets aanheb waarover ik me niet 100% voel, kan dit een invloed hebben op het humeur van die dag. Voor de rest: zelden make-up of dergelijke. 4. Wat zou u aan uw uiterlijk willen veranderen? Mijn neus wat minder opvallend, wat groter, wat grotere borsten, bruinere huid, grotere en wittere tanden. Klinkt veel, maar dit is het ook wel ![]() 5. Hoe ziet uw ideale uiterlijk eruit? Slank én gespierd, eerder aan de lange kant, vrolijk uiterlijk + volledig eigen stijl. 6. Denkt u als uw uiterlijk meer aan het huidige schoonheidsideaal zou voldoen, dat u dan gelukkiger zou zijn? Zeker niet. 7. Hoe denkt u dat het schoonheidsideaal er uitziet? Slank, lang 8. Wat vindt u van het huidige schoonheidsideaal? Normaal. 9. Bewerkt u foto's van uzelf? Om mijn witte huid te camoufleren, één om de zeventig foto's. (en als ik niks te doen heb) 10. Hoeveel uren per week kijkt u televisie? 12 11. Wat zijn uw dagelijkse bezigheden? School, huiswerk, pc, tv, muziek maken in grote lijnen. Wekelijks heb ik meer hobby's, maar die beoefen ik niet élke dag. 12. Denkt u dat de media veel invloed hebben op het ideaalbeeld? Waarom wel/niet? Dat is het invloedrijkste medium, dus ja. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ideaal schoonheidsbeeld *Alexiss* | 32 | 03-06-2007 06:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eencellige met oogjes... Vince_007 | 18 | 22-08-2003 19:01 | |
Lifestyle |
eigenschappen die niet iedereen weet! Verwijderd | 138 | 12-08-2003 16:39 | |
Lifestyle |
waar gaat dit heen ? {uiterlijk enzo..} devilcat | 84 | 28-07-2003 09:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meiden van jongens met dikke buik xwouter | 139 | 14-01-2003 15:56 | |
Seksualiteit |
stelling: eigenlijk zijn vrouwen veel mooier dan mannen cestmoi | 159 | 28-12-2002 00:59 |