Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2012, 18:40
Koekiemonstert
Koekiemonstert is offline
Hallo allemaal, hier is het voorstel-forum, dus dat ik wou ik hierbij even doen:
Ik ben Roos, een meisje van 16 jaar. Ik zit nu in VWO 5 en helaas is het jaar alweer begonnen. De zomervakantie was (natuurlijk) weer eens veel te kort. Ik doe een C&M profiel, omdat ik niet echt bijster goed ben in alle exacte vakken. Heel misschien kan ik het wel, maar ik let stiekem ook niet zo goed op in de lessen, dan doe ik namelijk, uuuhm, andere dingen, en huiswerk maken is hem ook niet altijd, in plaats daarvan doe ik namelijk ook vaak andere dingen (ja ja, jullie hebben te maken met een zeer gemotiveerde leerlinge). Wiskunde is mijn enige exacte vak, waar ik nu al de hele dag mee bezig om een proefwerk voor te bereiden, helaas.

Oké, dat lijkt me ruim voldoende geklets over school. Buiten school dans ik graag, ik hou van lezen en ik spreek natuurlijk het allerliefste met vrienden af. Ik heb gelukkig een harstikke leuke klas (oeps, alweer school) en een paar superlieve vriendinnen waar ik heel blij mee ben. Qua dansen doe ik nu 2 jaar ongeveer jazzballet en een paar lessen salsa.
Nou dit lijkt me wel even genoeg. Ik heb nog nooit echt op een forum gezeten, dus ben benieuwd of ik het leuk vind. Hoe bevalt het jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2012, 19:05
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Welkom

Nou mij bevalt dit forum wel, al zit wel meer op het FOK!forum
Oud 25-09-2012, 19:08
Axel11
Axel11 is offline
Welkom!

Hier is het leuker hoor
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 19:14
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ligt eraan wat men leuk vind Hier is het was serieuzer en wat rustiger, op FOK! andersom (:
Oud 25-09-2012, 19:27
Sebastien
Sebastien is offline
Citaat:
ik niet echt bijster goed ben in alle exacte vakken. Heel misschien kan ik het wel, maar ik let stiekem ook niet zo goed op in de lessen, dan doe ik namelijk, uuuhm, andere dingen, en huiswerk maken is hem ook niet altijd, in plaats daarvan doe ik namelijk ook vaak andere dingen (ja ja, jullie hebben te maken met een zeer gemotiveerde leerlinge). Wiskunde is mijn enige exacte vak, waar ik nu al de hele dag mee bezig om een proefwerk voor te bereiden, helaas.
Wauw je lijkt op mij haha. Welkom! (:
Oud 25-09-2012, 20:12
Koekiemonstert
Koekiemonstert is offline
Haha, als ik dit forumgebeuren nou heel leuk vind, ga ik miss ook nog wel bij FOK, ik lees daar wel altijd dingen, leuuuk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 20:25
IndoDude
IndoDude is offline
post je hier dan ook hoe je op FOK heet ? zit daar zelf ook sinds kort namelijk

Citaat:
Haha, als ik dit forumgebeuren nou heel leuk vind, ga ik miss ook nog wel bij FOK, ik lees daar wel altijd dingen, leuuuk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 20:32
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
post je hier dan ook hoe je op FOK heet ? zit daar zelf ook sinds kort namelijk
Crocodi1e, aangenaam. En jij?
Reageren

Regels voor berichten