Hallo allemaal, hier is het voorstel-forum, dus dat ik wou ik hierbij even doen:
Ik ben Roos, een meisje van 16 jaar. Ik zit nu in VWO 5 en helaas is het jaar alweer begonnen. De zomervakantie was (natuurlijk) weer eens veel te kort. Ik doe een C&M profiel, omdat ik niet echt bijster goed ben in alle exacte vakken. Heel misschien kan ik het wel, maar ik let stiekem ook niet zo goed op in de lessen, dan doe ik namelijk, uuuhm, andere dingen, en huiswerk maken is hem ook niet altijd, in plaats daarvan doe ik namelijk ook vaak andere dingen (ja ja, jullie hebben te maken met een zeer gemotiveerde leerlinge). Wiskunde is mijn enige exacte vak, waar ik nu al de hele dag mee bezig om een proefwerk voor te bereiden, helaas.
Oké, dat lijkt me ruim voldoende geklets over school. Buiten school dans ik graag, ik hou van lezen en ik spreek natuurlijk het allerliefste met vrienden af. Ik heb gelukkig een harstikke leuke klas (oeps, alweer school) en een paar superlieve vriendinnen waar ik heel blij mee ben. Qua dansen doe ik nu 2 jaar ongeveer jazzballet en een paar lessen salsa.
Nou dit lijkt me wel even genoeg. Ik heb nog nooit echt op een forum gezeten, dus ben benieuwd of ik het leuk vind. Hoe bevalt het jullie?
|