Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom toch al die haat tegen haar
Ik weet echt honderd procent zeker dat ze dit niet zelf doet de eerste keer dat ik met haar naar huis fietste heb ik haar ouders gezien en haar vader is echt zon forse arnhemer van in de40 vol met tattoos en haar moeder idemdito En toen ik weg reed begonnen ze al gelijk te scheeuwen dat ze geen jongens mee naar huis mocht brengen terwijl ik alleen maar met haar meefietse vanav school |
![]() |
|
![]() |
nee oke maar denk even logisch na
Zo verteld me huildend dat haar ouders haar mishandelen De eerste beste keer dat ik haar ouders zie beginnen ze tegen haar te scheeuwen en misschien hebben ze haar daarna ook wel geslagen ze heeft blauwe plekken op haar rug in de vorm van een hand en dat moet echt hard geweest zijn want anders zie ik de vingers niet Haar moeder heeft 2 jaar terapie gehad voor een woede probleem (dat heeft ze me verteld ) en het is niet om mijn aandacht te trekken want ze heefr een vriend dus naar mijn idee word ze dan wel degelijk mishandeld |
![]() |
|
Bjorn, negeer alle reacties die zeggen dat het nietwaar of gelogen is, hier heb jij helemaal niks aan.
Je bent hier gekomen om advies te vragen en die heb je gekregen. Doe hier wat mee en reageer niet op degene die zeggen blabla maar wilt ze gwn aandacht blabla. Waar is het nu voor nodig om dat meisje voor leugenaar uit te maken? ze is pas 13 for fuck's sake. Probeer nuttige tips te geven anders liever niets zeggen om de TS van zijn vraag af te brengen, nergens voor nodig. |
![]() |
||
Citaat:
Het enige wat ik zeg is; kijk iets verder dan je neus lang is, neem niet zomaar iets aan wat mensen zeggen. De informatie van de Nearnhemthalers geef je ons nu pas, de kans dat ze werkelijk geslagen wordt is dus groter, (ook al lijkt me het maken van een blauwe plek waar je vingers in kan herkennen door slaan onmogelijk, door knijpen misschien wel) |
![]() |
|
![]() |
Uuuhhh, jaa eigenlijk wel. Als in een geval van een allochtoons kind, kunnen de ouders dreigen terug te gaan naar hun eigen land als dat kind dat geslaan ergens gaat melden. Dat kind kan ook niet terug stribbelen omdat ze geen 18 is, en ze wordt dan thuis gechanteerd met allerlei dingen. Dit heb ik in ieder geval vaak gehoord van allochtoonse mensen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik begrijp van je dat dit meisje wel geholpen wil worden, maar hiervoor ook angst heeft. Dat is heel logisch. Ieder kind heeft loyaliteitsgevoelens en wil zijn ouders niet verraden. Ze zou de kindertelefoon kunnen bellen (of chatten). Dat is gratis, anoniem en ze kan zelf kiezen wat ze met het advies doet.
Jij kan dit idd ook met jóuw ouders bespreken. Zij kunnen bellen met het amk en hun zorgen delen. Dit kan tegenwoordig zelfs anoniem. Het AMK heeft ald functie te adviseren of (bij melding) vermoedens van mishandeling te onderzoeken. Er kan dan hulp ingeschakeld worden voor dit meisje en haar ouders. Zoals al werd gezegd zal waarschijnlijk eerst middels gesprekken met Professionals (jeugdhulpverleners of therapeuten) en het gezin geprobeerd worden aan de problemen te werken en verwacht ik niet dat ze dan -zonder eerst het nodige geprobeerd te hebben - haar uig huis zullen plaatsen. Xx
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ruzie anonymous88 | 1 | 19-11-2016 17:06 | |
Liefde & Relatie |
Ouders en Problemen Sandbak | 13 | 16-03-2010 18:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Advies: geen hoofddoek op school Isa | 366 | 22-01-2004 13:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
Psychologie |
Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9.. Static Dollie | 21 | 11-02-2003 10:58 |