Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2012, 22:14
Rikje18
Rikje18 is offline
Is het raar als ik een vriendin van me ontgroen die ik al 5 jaar ken inmiddels?
En dan niet raar als in, ze moet iemand speciaal zoeken maar meer raar als in: Ik ben haar vriend en ik ontgroen haar.

Misschien niet genoeg uitleg, als je vragen heb of het niet duidelijk genoeg vind zeg het dan even.

Laatst gewijzigd op 01-10-2012 om 11:42. Reden: OP weghalen is niet handig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2012, 22:28
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Als jullie je erbij goed voelen wat is er dan raar aan?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 08:39
Vowel
Vowel is offline
En als het niet "normaal" is, ga je het dan niet doen?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 09:24
Verwijderd
Wat doet het er toe.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 22:11
Rikje18
Rikje18 is offline
paf

Laatst gewijzigd op 30-09-2012 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 00:53
DAH
DAH is offline
Het zou kunnen, het zou niet kunnen...
Oud 16-09-2012, 01:04
Volk
Volk is offline
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Dat jullie dit hebben besproken en zij wel door jou gezoend wil worden of dat jij haar best wel wil zoenen maar verder niks met haar wil?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 06:33
Verwijderd
Waarom willen jullie zoenen? Het klinkt een beetje alsof dat is zodat zij ontgroend is, maar waarom wacht ze niet gewoon tot ze een jongen tegenkomt die ze leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 11:38
Rikje18
Rikje18 is offline
snip

Laatst gewijzigd op 30-09-2012 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 11:43
Lente
Lente is offline
ehh maar de reden waarom heeft tuurlijk invloed op wat er daarna kan gebeuren. Het is maar zoenen, dus wat doet het ertoe. maar als zij bijvoorbeeld verliefd op jou
is en daarom wil zoenen, kan het dat ze het niet zo leuk vindt dat je haar zoende terwijl je haar niet net zo leuk vond. Om maar es iets te noemen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al eerder vermeldde, waarom en waarvoor doet er niet toe. Mijn vraag is wat er fout kan gaan of wat er juist beter kan gaan. Ik weet dat het maar een kwestie van "kunnen" is maar dat maakt mij nog niet minder nieuwsgierig.
Hier graag op antwoorden of vragen naar meer uitleg als je het niet goed begrijpt.
En anders zeg je gewoon niks.
Euh, ja... Wat er goed kan gaan is dat jullie zoenen, en dat jullie daarna nog lang en gelukkig vrienden blijven en misschien wel meer. Wat er fout kan gaan is dat een van jullie meer gaat willen dan de ander (de een wil echt een relatie, de ander wil gewoon vrienden blijven) en dat jullie daardoor uit elkaar gaan groeien.

Ik snap zelf echt niet waarom je 'gewoon' met een vriend(in) wil zoenen, ik zou dat alleen doen wanneer jullie elkaar leuker vinden dan 'gewoon vrienden'.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 15:57
Afrodiete
Afrodiete is offline
Sorry maar als jij aangeeft waarom en waarvoor het er niet toe doen kunnen we toch ook geen fatsoenlijk antwoord geven.
Oud 17-09-2012, 23:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
Zoals ik al eerder vermeldde, waarom en waarvoor doet er niet toe. Mijn vraag is wat er fout kan gaan of wat er juist beter kan gaan. Ik weet dat het maar een kwestie van "kunnen" is maar dat maakt mij nog niet minder nieuwsgierig.
Hier graag op antwoorden of vragen naar meer uitleg als je het niet goed begrijpt.
En anders zeg je gewoon niks.
Natuurlijk doet dat er wel toe, want als je niet weet waarom en waarvoor zijn de gevolgen een stuk moeilijker te raden.
Ik heb met jongens gezoend, en juist het waarom en waarvoor bepaalde of het daarna verpest was of niet.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 07:44
BorderCross
BorderCross is offline
Ik denk dat meestal bij zoenen gevoelens ook een rol gaan spelen, bij mij dan in ieder geval, en ik neem aan bij de meesten ook wel. Dan zou het lastig zijn als je gewoon probeert vrienden te blijven erna, maar het kan ook anders gaan. Om daarachter te komen kan je alleen maar proberen eh?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 08:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
De ergste dingen die mis kunnen gaan hebben van doen met jullie gevoelens en manier van omgaan met elkaar. Als je daar geen achterliggende informatie over geeft kunnen we niet op dat vlak voorspellen wat er fout kan gaan. Als je die gevoelens buiten beschouwing laat kan er weinig verkeerd gaan behalve dat jullie beugels in elkaar blijven haken ofzo. Je mag best wat meer informatie over de situatie geven als je daadwerkelijk nuttig advies wil.
Oud 19-09-2012, 19:05
S0meone
S0meone is offline
Serieus, Ga je haar bekken omdat ze nog nooit ontgroend is? En hou oud is je "Vriendin" ?

En daarnaast ga je ons vertellen dat hoe wat en waarom er niets toe doet, Alles is annoniem dus ik snap je probleem niet. Vertel gewoon en wij geven je antwoorden waar je tenminste wat mee kunt.

Simpel toch?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat meestal bij zoenen gevoelens ook een rol gaan spelen, bij mij dan in ieder geval, en ik neem aan bij de meesten ook wel.
Ik denk eerder bij de meeste niet. Maar bij jonge, domme onschuldige meisjes komt het nog wel eens voor. Ik weet niet waarom je zo cryptisch doet over een vrij lame probleem maar als er zoveel twijfel is moet je het gewoon lekker niet doen. Genoeg andere skanks in zee om mee te bekken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 19:16
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik denk eerder bij de meeste niet. Maar bij jonge, domme onschuldige meisjes komt het nog wel eens voor. Ik weet niet waarom je zo cryptisch doet over een vrij lame probleem maar als er zoveel twijfel is moet je het gewoon lekker niet doen. Genoeg andere skanks in zee om mee te bekken.
Haha, zoals jij het interpreteert kan natuurlijk ook. Ik ben dan niet iemand die zomaar met iemand gaat zoenen, en meningen verschillen. Misschien kan deze vent zijn gang gaan zonder maar enige fuck hierom te geven, dan wens ik hem succes.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 21:32
Rikje18
Rikje18 is offline
woej

Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 18:47
Rikje18
Rikje18 is offline
woesj

Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 18:57
Verwijderd
LOL! Betere undercovers gebruiken volgende keer
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 19:43
Thomas.
Thomas. is offline
:'D

Hoe wist ze btw dat dit topic van jou was? Wist ze je nick ofzo?
Oud 29-09-2012, 19:55
Child of God
Child of God is offline
Ik Zou het gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 10:49
Verwijderd
als ik jou was had ik hdt 4,5 jaar geleden al gedaan en nooit een topic erover gemaakt
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 19:48
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
als ik jou was had ik hdt 4,5 jaar geleden al gedaan en nooit een topic erover gemaakt
XD
Oud 01-10-2012, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten