Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb met jongens gezoend, en juist het waarom en waarvoor bepaalde of het daarna verpest was of niet. |
![]() |
|
Ik denk dat meestal bij zoenen gevoelens ook een rol gaan spelen, bij mij dan in ieder geval, en ik neem aan bij de meesten ook wel. Dan zou het lastig zijn als je gewoon probeert vrienden te blijven erna, maar het kan ook anders gaan. Om daarachter te komen kan je alleen maar proberen eh?
|
![]() |
|
De ergste dingen die mis kunnen gaan hebben van doen met jullie gevoelens en manier van omgaan met elkaar. Als je daar geen achterliggende informatie over geeft kunnen we niet op dat vlak voorspellen wat er fout kan gaan. Als je die gevoelens buiten beschouwing laat kan er weinig verkeerd gaan behalve dat jullie beugels in elkaar blijven haken ofzo. Je mag best wat meer informatie over de situatie geven als je daadwerkelijk nuttig advies wil.
![]()
|
![]() |
Serieus, Ga je haar bekken omdat ze nog nooit ontgroend is? En hou oud is je "Vriendin" ?
En daarnaast ga je ons vertellen dat hoe wat en waarom er niets toe doet, Alles is annoniem dus ik snap je probleem niet. Vertel gewoon en wij geven je antwoorden waar je tenminste wat mee kunt. Simpel toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Altijd verliefd worden op een goeie vriendin Rikje18 | 14 | 26-11-2012 08:01 | |
Liefde & Relatie |
Ontgroenen omie2111 | 49 | 13-06-2012 22:07 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Weed | 229 | 08-11-2007 19:07 | |
Algemene schoolzaken |
ontgroening.... sjoeltie | 157 | 12-11-2004 08:19 | |
Lifestyle |
het grote + - topic justakid | 500 | 29-08-2004 15:36 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenvereniging student UvT | 90 | 04-09-2003 00:03 |