Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bij vertrouwelijke informatie ben ik natuurlijk te mailen: arjanbroekstra@hotmail.com
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt inderdaad beter gebruik maken van www.thesistools.nl is veel makkelijker er overzichtelijker. Ik zou je bij deze nog even uit de brand helpen.
naam (niet verplicht): Daan Leeftijdsgroep(omcirkel toepasselijke): 20-30 30-40 40-50 50-60 60-70 70-80 Woonsituatie(met partner/met kinderen/ bij ouders/alleenstaand/enz): Met partner Heeft u de laatste 5 jaar meer gespaard dan voorgaande jaren door de onzekerheid van de economische crisis? JA, ik spaar inderdaad meer NEE, ik spaar ongeveer evenveel NEE, ik ben juist minder gaan sparen Weet ik niet/ ik ben te jong voor deze vraag Heeft u duidelijk gemerkt dat u in verhouding minder geld overhoudt om te sparen dan 5 jaar geleden? JA, ik houd minder geld over NEE, ik houd ongeveer evenveel geld over NEE, ik houd meer geld over. Weet ik niet/ ik ben te jong voor deze vraag Heeft u minder uitgegeven aan luxe goederen sinds het begin van de economische crisis(denk aan televisies, huisdecoraties, telefoons, ect) JA, ik heb minder uitgegeven NEE, ik heb ongeveer hetzelfde uitgegeven. NEE, ik heb meer uitgegeven. Weet ik niet/ ik ben te jong voor deze vraag Bent u de laatste 5 jaar door de onzekerheid van de economische crisis en het sparen meer huis- en B-merken gaan kopen? JA, ik koop steeds meer huis- en B-merken NEE, ik koop evenveel A-merken als eerst NEE, ik koop zelfs meer A-merken dan eerst Weet ik niet/ ik ben te jong voor deze vraag Er is angst voor een nieuwe economische depressie, wanneer denkt u dat wij volledig hersteld zijn van de economische crisis? Binnen 2 jaar Tussen de 2 en de 5 jaar Tussen de 5 en de 10 jaar Langer dan 10 jaar. Weet ik niet Heeft u op professioneel gebied iets gemerkt van de economische crisis? (minder omzet, minder klanten, etc) Zoja, wat? (Eigen bedrijf evenementenbranche) Ja, mensen lenen eerder spullen van familie en vrienden ipv professioneel materiaal in te huren. Heeft u zelf nog iets toe te voegen dat kan bijdragen aan deze enquête? Ik wil graag een overzicht van alle enquêtes die zijn ingevuld, mijn e-mail adres is: |
![]() |
|
In 5 havo zou je toch moeten weten dat wanneer je ondervraagden in groepen gaat indelen voor een zo representatief mogelijk onderzoeksresultaat, er geen verwarring mag ontstaan over de indeling van die groepen.
Iemand van 30, 40, 50, 60 of 70 jaar heeft bij jouw verdeling een probleem. Of jij, eigenlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
[Enquete] Laatstejaars havo en vwo-scholieren: Het gap year michelb86 | 1 | 01-04-2009 19:40 | |
Algemene schoolzaken |
Laatstejaars havo en vwo-scholieren: Het gap year michelb86 | 0 | 01-04-2009 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete studiekeuze Havo/Vwo Chantal1988 | 0 | 25-02-2009 11:24 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Praktische Opdracht - Enquete Mariska118 | 6 | 12-12-2005 14:45 | |
De Kantine |
enquête (please invullen) alvast bedaaankt! scholiertjes | 74 | 18-02-2003 14:24 | |
Algemene schoolzaken |
enquête!!! (please invullen) alvast bedankt scholiertjes | 3 | 07-02-2003 14:09 |