Citaat:
ik ben er twee jaar geleden al mee naar de doktor geweest heb toen een zalfje gekregen toen ging het een tijdje wel alleen laatste tijd niet meer en ik krijg hem er wel overheen als hij echt helemaal slap is en doe dat standaard als ik ga douchen om het eronder schoon te maken
|
Ok, ik zou gewoon weer dat zalfje vragen. Vraag een herhaalrecept bij je dokter, dat krijg je zo. Je kan ook met babyolie of vaseline proberen. Elke keer als je gaat rukken (bij voorkeur na douchen of bad.. dan is de huid extra soepe) dat spul op je voorhuid smeren en dan elke dag proberen heel klein stukje verder naar achteren te trekken. Of zover trekken dat het klein beetje zeer gaat doen, even zo vasthouden en dan weer loslaten. Je hebt een kans dat ie dan steeds wat meer oprekt. Weet je trouwens zeker dat het de voorhuid zelf is, die te krap is? Het "toompje" kan ook het probleem zijn, dat is dat "draadje" waarmee voorhuid aan eikel vastzit. Als dat te kort is, dan krijg je je voorhuid ook niet helemaal naar achteren. Daar is weer een andere oefening voor.
Mocht dit allemaal geen resultaat geven, dan zou ik terug naar dokter gaan en overleggen over een (gedeeltelijke) besnijdenis.
Laters en take care!