Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2012, 00:02
bjornmulder
bjornmulder is offline
Hallo

Ik heb een vraagje ik krijg mijn voorhuid niet over mijn eikel hier heb ik geen last van en ga er dus nu ook niet extreem veel moeite voor doen

Mijn vraag is nu kan ik sex hebben met zon voorhuid

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 00:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867856

Ja, dat kan.
Oud 24-10-2012, 13:41
Verwijderd
Uh, extreem moeite voor doen? Weet jij wel niet wat voor gevolgen het kan hebben (ontsteking)?
Snel aan de slag met wat glijmiddel/baby olie en anders naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 14:24
bloodyb
bloodyb is offline
Kan je je voorhuid wel over je eikel krijgen als je piemel slap is?
Oud 24-10-2012, 14:55
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Dat is niet zo ongevaarlijk als het lijkt, TS. Als je 'm niet over de eikel kan hebben loop je risico om een aandoening genaamd 'Spaanse Kraag' te krijgen. Hierbij loopt de bloedsomloop in de penis minder goed met alle gevolgen van dien.
Oud 24-10-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Uh, extreem moeite voor doen? Weet jij wel niet wat voor gevolgen het kan hebben (ontsteking)?
Snel aan de slag met wat glijmiddel/baby olie en anders naar de dokter
Precies!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 18:59
bjornmulder
bjornmulder is offline
ik ben er twee jaar geleden al mee naar de doktor geweest heb toen een zalfje gekregen toen ging het een tijdje wel alleen laatste tijd niet meer en ik krijg hem er wel overheen als hij echt helemaal slap is en doe dat standaard als ik ga douchen om het eronder schoon te maken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 23:11
Verwijderd
Citaat:
ik ben er twee jaar geleden al mee naar de doktor geweest heb toen een zalfje gekregen toen ging het een tijdje wel alleen laatste tijd niet meer en ik krijg hem er wel overheen als hij echt helemaal slap is en doe dat standaard als ik ga douchen om het eronder schoon te maken
Ok, ik zou gewoon weer dat zalfje vragen. Vraag een herhaalrecept bij je dokter, dat krijg je zo. Je kan ook met babyolie of vaseline proberen. Elke keer als je gaat rukken (bij voorkeur na douchen of bad.. dan is de huid extra soepe) dat spul op je voorhuid smeren en dan elke dag proberen heel klein stukje verder naar achteren te trekken. Of zover trekken dat het klein beetje zeer gaat doen, even zo vasthouden en dan weer loslaten. Je hebt een kans dat ie dan steeds wat meer oprekt. Weet je trouwens zeker dat het de voorhuid zelf is, die te krap is? Het "toompje" kan ook het probleem zijn, dat is dat "draadje" waarmee voorhuid aan eikel vastzit. Als dat te kort is, dan krijg je je voorhuid ook niet helemaal naar achteren. Daar is weer een andere oefening voor.

Mocht dit allemaal geen resultaat geven, dan zou ik terug naar dokter gaan en overleggen over een (gedeeltelijke) besnijdenis.

Laters en take care!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 23:51
bjornmulder
bjornmulder is offline
Een operatie is voor mij echt geen optie aangezien ik daar een nare ervaring mee heb gehad toen mijn narcose uitgewerkt was halverwege mijn blinde darm operatie
Met citaat reageren
Oud 27-10-2012, 00:18
Verwijderd
Oei! Dat lijkt me niet zo best.. maar bij een besnijdenis kan je ook vragen om een ruggenprik. Dat werkt altijd.

Ik heb je trouwens ook effe een privébericht gestuurd. Laters.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten