Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2012, 20:10
Guinie
Guinie is offline
Als je contact op moet nemen met je stageplaats (voor de opleiding Logopedie), moet je dan per se bellen of kun je ook mailen? Ik vind bellen een beetje eng namelijk.. Hmm.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2012, 21:22
Verwijderd
In de meeste gevallen kun je ook mailen voor het eerste contact, maar op zich is 18 wel een mooie leeftijd om een begin te maken aan het bestrijden van bel-angst

Vaak willen ze je wel even echt spreken voor ze je uitnodigen. Je kunt bijvoorbeeld per e-mail een moment afspreken om te bellen, dat vond ik zelf altijd prettig, dan weet je dat je ze niet stoort en dat ze wel een plek hebben, en zo kun je je goed voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 19:11
Cucumber.
Cucumber. is offline
Gewoon doen, niet teveel over nadenken. Ik doe zelf ook logopedie in Utrecht en bij mijn dramalessen leren we dat je je kwetsbaar op moet kunnen stellen.

Anders vraag of je even langs mag komen? Maak dan een afspraak via de mail ofzo, dan zien ze je ook nog.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 19:35
Martiño
Martiño is offline
Je zal ze toch een keer moeten spreken dus tja, dat belletje moet er toch eens van komen. Meestal is persoonlijk contact wel zo prettig. En je hebt de stageplek al, er kan weinig misgaan. Meestal is zo'n telefoontje ook even een beleefdheidsgesprekje, een informele kennismaking, om het ijs wat te breken.
Reageren

Regels voor berichten