Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2012, 10:43
hheennkk
hheennkk is offline
hallo,

ik zit nu op het vwo en ben van plan hierna de universiteit te gaan doen. ik zou graag een baan willen waarbij je veel reist. ik zit te denken over een studie op de TU delft. heeft iemand een idee qua baan wat ik zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2012, 11:14
Dasherman
Dasherman is offline
Piloot?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 11:53
Em.
Em. is offline
Als aardwetenschapper is de kans ook nog behoorlijk groot dat je zo nu en dan naar het buitenland moet. Als het alleen om het réizen gaat, kun je natuurlijk ook gewoon ver van je werk gaan wonen, daar hoef je verder geen specifieke baan voor te hebben.

Maar waar liggen je interesses? Dat lijkt me belangrijker dan de kans dat je er later ook veel mee kan reizen. Als je per se naar het buitenland wilt, kan dat volgens mij eigenlijk altijd wel, kwestie van in het buitenland een baan zoeken ipv in Nederland.
Oud 23-09-2012, 12:53
hheennkk
hheennkk is offline
Citaat:
Piloot?
Het liefst wel een opleiding op de universiteit.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 12:54
hheennkk
hheennkk is offline
Ik zat qua opleiding te denken aan technische wiskunde technische informatica of lucht en ruimtevaart techniek of iets in die richting
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 08:59
Yvet-te
Yvet-te is offline
Of je gaat in de toerisme industrie werken, daar heb je ook functies waarbij je veel reist! Als je trouwens veel reist of gaat reizen vergeet dan niet een reisverzekering af te sluiten!

Laatst gewijzigd op 05-10-2012 om 10:23. Reden: Reclame is niet toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 08:57
hookee
hookee is offline
Citaat:
Of je gaat in de toerisme industrie werken, daar heb je ook functies waarbij je veel reist! Als je trouwens veel reist of gaat reizen vergeet dan niet een reisverzekering af te sluiten!
Oh, en vergeet ook niet je tandenborstel en schoon ondergoed mee te nemen..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 16:48
Verwijderd
Maar in welk opzicht veel reizen ? Mijn vader is productmanager geweest voor een Frans bedrijf onder een Nederlandse holding. Hij was verantwoordelijk voor de verkoop binnen west-Europa en zat dus vaak in Frankrijk, Duitsland, Engeland, maar werd ook wel naar Zweden en Finland gestuurd. Maar goed, dan moet je niet verwachten dat je extreem veel tijd hebt om leuke tripjes te maken ofzo, je bent daar voor je werk.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, dan moet je niet verwachten dat je extreem veel tijd hebt om leuke tripjes te maken ofzo, je bent daar voor je werk.
That's just what they tell you...

Maar serieus, ik heb ook familieleden die vaak moeten reizen voor werk, en die vermaken zich 's avonds/'s nachts echt wel daar hoor
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 16:13
xxaerxx
xxaerxx is offline
Animator in hotels kijk bij animawork
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 10:34
Verwijderd
Je vermaken is iets anders dan tripjes maken. Als mijn vader naar Finland gaat kan hij echt wel 's avonds een wandelingetje maken, maar je moet niet denken dat je daadwerkelijk een dagje ergens naartoe kan. Dat is namelijk een tripje en dat is heel wat anders dan jezelf een avondje vermaken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 12:56
Verwijderd
Met zakenrelaties op stap/dagjes weg?? Maargoed, misschien ligt dat bij jouw vader wat anders dan;-)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 16:40
Verwijderd
Ik geloof niet dat je helemaal doorhebt wat een product manager doet ? Zeker niet dagjes weg met zakenrelaties.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 18:12
Verwijderd
Aha, hij is product manager ( zie het nu ook staan in je eerste post). Dat verklaart het verschil dan met de verhalen die ik hoor;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten