Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2012, 20:15
ScholierNova
ScholierNova is offline
Hallo allemaal,

Aanstaande Zondag heb ik sollicitatiegesprek bij de AH.
En er wordt zeker gevraagd van wat ik verwacht van hun.
Hoe zou ik dit kunnen beantwoorden?
Geef voorbeeldjes als je het weet.

Alvast bedankt Scholieren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2012, 20:35
AzN
AzN is offline
Een gezellige, maar vooral leerzame samenwerking met 't personeel aldaar!

Maar jij solliciteert bij de AH (en niet andersom), dus ik denk dat je de recruiter ervan moet overtuigen dat jij de meest geschikte sollicitant bent. Ze kunnen je bijv. vragen:
- Waarom wil je bij de AH, en niet bij 'n andere supermarktketen, komen werken? Of anders verwoord; wat maakt de AH de beste supermarkt van Nederland?
- Waarom vind je dat wij jou aan ons team moeten toevoegen? Of anders verwoord; hoe kun je bijdragen aan 't succes van de AH?
Oud 12-10-2012, 20:38
ScholierNova
ScholierNova is offline
dankje maar ik wou specifiek antwoord op mijn vraag toch leerzaam AzN
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 11:53
ScholierNova
ScholierNova is offline
Het vraag: wat verwacht u van ONS, snap ik niet. Gaat ons over het functie of over team(werknemer/werkgever)??
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 11:57
Balance
Balance is offline
Nou als ik bij de AH zou solliciteren, dan zou ik verwachten dat ze van mij werkzaamheden vragen als vakkenvullen of cassièrediensten draaien. Maar ook dat ze willen dat ik bijvoorbeeld opruim of schoonmaak en dat ik klanten help. Dat betekent dus dat ze van mij verwachten dat ik secuur en toch snel werk, dat ik gemotiveerd ben en dat ik klantvriendelijk ben. Ik zou verwachten dat het me vervolgens een leuke ploeg mensen oplevert waar ik werkplezier uit haal en dat het me voldoening geeft dat ik van nut ben in zo'n winkel.

Andersom verwacht ik van de AH dat ze een werksfeer creëeren waarin ik het als prettig ervaar om naar mijn werk te gaan. Dat de zaken goed geregeld zijn, zoals tijdig je rooster krijgen en op de juiste tijden je salaris. Dat het duidelijk is wie je aanspreekpunt is en wat er van me verwacht wordt. Dat soort dingen.
Oud 13-10-2012, 13:17
ScholierNova
ScholierNova is offline
Citaat:
Nou als ik bij de AH zou solliciteren, dan zou ik verwachten dat ze van mij werkzaamheden vragen als vakkenvullen of cassièrediensten draaien. Maar ook dat ze willen dat ik bijvoorbeeld opruim of schoonmaak en dat ik klanten help. Dat betekent dus dat ze van mij verwachten dat ik secuur en toch snel werk, dat ik gemotiveerd ben en dat ik klantvriendelijk ben. Ik zou verwachten dat het me vervolgens een leuke ploeg mensen oplevert waar ik werkplezier uit haal en dat het me voldoening geeft dat ik van nut ben in zo'n winkel.

Andersom verwacht ik van de AH dat ze een werksfeer creëeren waarin ik het als prettig ervaar om naar mijn werk te gaan. Dat de zaken goed geregeld zijn, zoals tijdig je rooster krijgen en op de juiste tijden je salaris. Dat het duidelijk is wie je aanspreekpunt is en wat er van me verwacht wordt. Dat soort dingen.
Eindelijk een antwoord op mijn vraag Dankje Balance!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 09:03
Balance
Balance is offline
Alsjeblieft. Maar dit soort vragen moet je eigenlijk ook zelf kunnen beantwoorden hoor. Denk gewoon eens na over de baan waarop je solliciteert. Hoe je dat voor je ziet als je er zometeen werkt. En wat dan voor jou belangrijk is.
Reageren

Regels voor berichten