Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar welk zetje denk je dan nog te gaan krijgen? Als je het niet tegen je ouders vertelt, krijg je 'm niet te zien. Als je het wel vertelt, krijg je 'm wel te zien. Als dat zetje niet genoeg is, dan moet je misschien nog even wachten en het over een paar weken, maanden, jaren nog eens proberen.
![]()
|
Als je twijfelt is het misschien toch niet zo serieus als je wellicht denkt.
Ja, het tegen je ouders vertellen kan eng zijn. Maar het ergste wat ze kunnen zeggen is 'nee.'. En met dat in gedachte, kun jij alvast een aantal argumenten bedenken en bedenken hoe je hun argumenten kunt weerleggen. Wij hebben je een aantal tips gegeven die je kunt volgen, maar als je dan nog twijfelt of denkt dat het te ver is, kunnen jullie beter internetvriendjes blijven, want dan is meer geen goed idee.
|
Verwijderd
|
heb ik ook eens gehad, ik ben 14 en woon in belgië, ik leerde wat nederlandse jongens (11 jongens)kennen en 5(ook allemaal 14 jaar) meisjes waarvan ik een relatie had met 1, die andere flirtten gwn de hele tijd. maar ik wou het niet tegen mijn ouders zeggen omdat ze dan misschien kwaad werden omdat het in een ander land was enzo, ik zei gwn tegen mijn meter(tante) dat ik eens een week op vakantie wou gaan naar nederland naar ommen(de plaats waar ze allemaal wonen)
omdat ik daar vrienden heb die ik van minecraft ken (ookal ![]() ps ga er over twee weken weer naar toe ![]() |
![]() |
|
![]() |
't is inderdaad uit tussen ons, we zijn nu wel gewoon vrienden maar het werkte gewoon niet. ik kwam hem een week later weer tegen op minecraft, toen deed hij weer normaal tegen me en heeft me toegevoegd op skype. Ik ben alleen wat alerter nu, ik heb er geen zin meer in dat zoiets nog eens gebeurt. om eerlijk te zijn, ben ik nog steeds een beetje op hem :$ maar ik ben niet van plan nog eens in de fout te gaan...
toch bedankt voor jullie hulp allemaal! |
![]() |
|
![]() |
't is niet jouw 'fout', je haalde hem gewoon uit z'n comfortzone en hij durfde niet er niet uit... hij zou wel iets hebben van: ik ben vijftien wat moet ik met een langeafstandsrelatie via minecraft. en dat jij niet het perfecte meisje bent waar die dat wel voor over heeft kun jij ook niks aan doen
|
Verwijderd
|
Essie, niet lullig bedoelt, maar lange-afstand-relaties werken ook echt neit!
Ik heb een vriendje, en die woont ongeveer 15/20 kilometer van mij vandaan en zit bij me op school. dat is echt veel handiger dan wanneer je 2 uur moet reizen om elkaar te zien! Als je 19 was ofzo, kan het wel. maar als je 14 bent is dat gewoon neit te doen! Je komt vast snel genoeg een andere leuke jongen tegen!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? weegschaaltjuh | 54 | 03-11-2004 15:15 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 |