Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2012, 19:58
onlinedeniz
onlinedeniz is offline
Ik heb een verhaal verzonnen
Hier een voorstuk. Hierin staat kort over een belangrijke gebeurtenis, twaalf jaar geleden.
In het begin is het raadselachtig maar naarmate de hoofdstukken komt het wel.

Voorstuk

'Opa, oop hoort u mij!' Hella keek naar het vermoeiende gezicht van haar oude opa. Hij was al vaker ziek geweest maar nooit zo erg. Haar opa lag op de grond van het piepkleine, oude keuken van hun huis.
'Opa, wat kan ik voor u doen'!. Hella kon het niet aanzien dat haar lieve opa op de grond van de stinkende keuken naar adem hapte, zo kon hij niet sterven. Hella schreeuwde en huilde zo hard als ze kon.
'Help, help'! Ze wist dat het niet zou helpen omdat er niemand woonde in de onbewoonde eiland waar ze leefden.
Plotseling stopte Hella's opa met hyperventileren.
'Hella, luister naar me'!, bracht haar opa moeizaam uit. Jij bent de uitverkorene en er zullen vandaag nog drie uitverkorene kinderen geboren worden'.
Hella begreep er niets meer van. Ze keek maar in de uitpuilende zeeblauwe ogen van haar opa.
'Je moet dit alles stoppen', zei hij.
'Maar wat moet ik dan stoppen'. Op die vraag zou ze nooit antwoord krijgen want haar opa stierf...

Laatst gewijzigd op 17-10-2012 om 20:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2012, 20:25
Verwijderd
Je moet wat beter letten op je interpunctie en sommige werkwoorden (stierf, niet sterfte). Verder is het te kort om me echt iets te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 20:35
onlinedeniz
onlinedeniz is offline
Doe ik. ik ben nog kort bezig met verhalen schrijven. En ja dit was eigenlijk een klein begin. Maar ik doe mijn best
Met citaat reageren
Oud 22-10-2012, 18:25
Verwijderd
Nou, post wat meer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten