![]() |
||
Citaat:
![]() Daarnaast komt de TS hier met een vraag en voor advies dus dat verlenen wij hem. Wat hij er verder mee doet mag hij zelf weten. Ik kan dat niet (en jij ook niet) voor hem beslissen en die illusie heb ik ook niet.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En verder is het natuurlijk oerstom om roken alleen maar te proberen om te zien of je eraan verslaafd raakt. Ook als je niet verslaafd bent is het slecht voor je.
|
Je bent gaan roken omdat je wilde weten of en waarom het verslavend was? Met twee sigaretten per dag? Seriously? Kom op, beginnen met roken is een van de domste dingen die ik gedaan heb, omdat ik inmiddels wel een zielige verslaafde ben. Ik ga zelfs trillen als ik te lang niet heb gerookt, dat wil je jezelf echt niet aan doen (ik stond namelijk afgelopen winter met -12 buiten te roken, wtf).
Ik ga geen preek houden over hoe slecht het voor je is, dat zou hypocriet zijn en je weet (hopelijk) zelf ook wel dat het niet goed is. Het is vooral heel erg duur en nutteloos. Ik vind het ook een beetje dom dat je het geprobeerd hebt zonder daar enige behoefte aan te hebben.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Beginnen met roken?!! Raar verhaal hoor, maar ja hijs gewoon aan die peuk alsof je gewoon inademt. Dan komt de nicotineverslaving vanzelf en kan je een net zo stugge roker worden als de rest van je familie. Raad je overigens wel af om dit advies ook echt op te volgen maar je doet maar wat je wilt
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |