Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2012, 22:24
Rikje18
Rikje18 is offline
Lol heel simpel maar ik weet niet wat ik kan zeggen als ik op een meisje afstap, als ik dat doe dan schiet ik denk ik dicht. Iemand tips hiervoor?

danku
Oud 28-10-2012, 22:31
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hoi hoe was je weekend
Oud 28-10-2012, 23:36
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Hey, ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.

Neejoh, als je haar ziet zeg dan gewoon: ''Yo, let me holla at you gurl, when you gonna let me clap them cheeks?''
Of: ''Don't turn this rape into a murder''

Nee ik denk dat ''hallo'' een goed begin is en daana gewoon haar complimenteren zoals: ''ik vind je er echt heel leuk uitzien''. Niet als een creeper vertellen, maar gewoon.

Trouwens, dit is iets wat jij wilt zien: http://www.youtube.com/user/SimplePickup
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 08:27
Verwijderd
Er zijn weinig tips tegen het dichtschieten, want dat zul je dan ook wel doen als je wat voorbereid heb. Het enige dat je er tegen kan doen is gewoon de poging wagen en ervaring op te doen met hetgeen je zo eng vindt. Ik zou niet beginnen aan de pick-up lines van bovenstaande. Hoewel ze er vast om moet lachen, wordt het voor jou een ellende om het uit je strot te krijgen en laat jij in niets zien dat je serieuze interesse hebt.

Ik knoop op straat gesprekken met mensen aan (ook al een kunst, als je geen verkoper bent van het WWF/Kankerfonds) door te reageren op hun observaties. Stel, ze kijken naar wanneer de bus gaat, dan kan ik al melden dat hij net weg is of nog moet komen. Vanaf dan is je gesprek gaande. Als je echt op je dame af moet stappen kun je dat niet zo achteloos doen, maar je kunt wel altijd gewoon iets zeggen. Als ze leuke oorbellen in heeft, zeg je dat. Als ze een briefje laat vallen, pak je het op en wijs je haar er op. Er zijn redenen genoeg om in ieder geval een paar woorden te wisselen en vanaf daar kun je altijd meer vertellen. Op een dag zag ik een leuk meisje en ben ik haar dat gewoon gaan vertellen. Een gewaagde zet, maar het werkte wel en enkele dates later ontstond er toch iets dat een relatie genoemd kon worden. Ik denk dat je je minder druk moet maken hierom en het eens proberen. Desnoods eerst eens testen op iemand die je niet noodzakelijk leuk vindt, als je geen slechte eerste indruk wilt maken
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 11:19
Verwijderd
Dat verschilt per meisje.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Dat verschilt per meisje.
en de setting en of je haar óóit hebt gesproken etc.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:07
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
NVM

Laatst gewijzigd op 31-10-2012 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 19:10
Verwijderd
Het gaat niet over een meisje dat naar hem toe komt, maar hij gaat zelf naar het meisje toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten