Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2012, 12:14
Verwijderd
heey hoi ik wil graag dunner worden want dan ben ik eindelijk normaal.
ik wil er alles voor doen. maakt mij niet uit al moet ik gaan verhongeren
wie heeft een antwoord voor mij ???
Oud 04-11-2012, 12:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van niets eten word je inderdaad snel dun, maar ook snel ongezond, moe, aangebrand en als je weer gaat eten verdraag je het eten slecht en kom je supersnel weer aan.
Dit antwoord wil je niet horen maar het is gewoon de waarheid: als je slanker en strakker wil worden moet je normaal, gebalanceerd eten (dus WEL je groentes opeten, en NIET snoepen en dan het avondeten overslaan of het ontbijt skippen en dan energydrink drinken), en gaan sporten. Dus twee, drie keer in de week hardlopen of karate of naar de sportschool, wat je leuk vindt.
Dat is de enige gezonde manier om af te vallen (ook om aan te komen trouwens). Gewoon normaal eten en genoeg bewegen.
Oud 04-11-2012, 12:21
Verwijderd
ik fiets elkedag 40 kilometer ongeveer en nog veel meer
Oud 04-11-2012, 13:11
Pluis
Pluis is offline
Tips voor hongerdiëten ga je hier op het forum niet vinden, omdat dat hier niet is toegestaan.
Wil je vragen over hoe je met een gezonde voeding op een gezonde manier wat af kunt vallen (dus los van de tijd, want haasten werkt niet met afvallen), moet je dat in dit topic doen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866150
Een goed begin is als je daar eens post wat je zoal eet op een dag (dus hoeveel boterhammen met welk beleg, hoeveel avondeten, tussendoortjes, drinken al dat soort dingen).

Gezien je andere topics op psych lijkt het me eerlijk gezegd belangrijker dat je je hoofd een beetje op een rijtje krijgt dan je gewicht, want afvallen is 10x zo lastig als je niet lekker in je vel zit. Ik zou in plaats van naar de kinderarts eens met een psycholoog gaan praten, die kan je helpen met het "neerhaal" probleem.

Regels voor berichten