Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zusje en ik schelen 4,5 jaar en ze denken van mij ook altijd dat ik de jongste ben.
we gingen een keer ergens heen waar je 16 voor moest zijn om binnen te komen. Mijn zusje was 16 en ik 20, zij mocht gewoon doorlopen terwijl ik me moest legitimeren! Je hoeft er niks aan de veranderen toch? Ik vind het zelf wel lachen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tegen mij en me zus (23) en ik (17) word altijd gezegt dat we op elkaar lijken of bijvoorbeeld fiets ik de stad in en r lopen vrienden van me zus dan denken ze dat ik haar ben dus me zus krijg via sms ofzo de vraag waarom reageerde je niet in de stad zag je ons niet? terwijl ik het was xD ik vind juist dat we niet op elkaar lijken.
|
![]() |
|
Ik heb hetzelfde probleem, ik ben wel groter als mijn zusje, maar zij ziet er al 'vrouwelijker' uit als ik, om het zo te zeggen. We maken ons beiden op, maar opeen of andere manier lukt het haar om er als een 14/15 jarige uit te zien, terwijl ze 11 is, en ik zie er gewoon uit als een 14 jarige. Ze ziet er niet echt heel veel ouder uit als ik, in haar gezicht is ze nog wel kinderlijk, maar haar lijf wel. Bij mij is het dus omgekeerd. Lichaam kinderlijk en gezicht 'ouder'.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn nare droom MiSs EshterGirl | 7 | 06-11-2004 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |