Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2012, 18:47
Looeeeessss
Looeeeessss is offline
Heey,
ik heb nu al 4 maand een vriend en hij is voor het eerst thuis gekomen, het verliep nogal stroef omdat men ouders thuis waren en ze vinden het niet leuk dat ik met hem op mijn kamer zit. WAT MOET IK DOEEEN?
alvast bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2012, 18:54
AzN
AzN is offline
Nou ja, gebeurd is gebeurd hè?
Misschien kun je je vriend en je ouders meer met elkaar in contact brengen door 'm bijv. uit te nodigen voor 't avondeten bij jou thuis. Of je kunt voortaan bij hem thuis afspreken of hem bij jou laten langskomen als je ouders niet thuis zijn.
Oud 29-10-2012, 20:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Eerst wat tijd met hem doorbrengen waar je ouders een oogje in het zeil kunnen houden, gewoon in de woonkamer ofzo. Uiteindelijk zullen ze er wel aan wennen dat je een vriendje hebt en dan kun je wat rustiger op je eigen kamer gaan zitten.
Oud 29-10-2012, 23:23
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Ze zijn gewoon bang dat hij je gaat ontmaagden terwijl ze naar De Wereld Draait Door kijken of een of andere suffe documentaire.

Beloof ze gewoon dat je daarmee wacht, en wees daarmee ook duidelijk tegenover je vriend.

Wil je echter sex met hem? Bespreek het maar met je ouders, dan lichten zij hun mening toe

Wees er open mee met je ouders, is veel beter dan zelf dingen ondernemen waar je later spijt van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 08:07
Verwijderd
Waarom vinden ze het niet leuk, denk je? Heb je het daar al met ze over gehad? Als het inderdaad om de ontmaagding gaat terwijl zij DWDD kijken, dan kun je er inderdaad voor kiezen om er mee te wachten. Ik vind het vaak wel mooi dat 'niet mogen blijven slapen' en 'niet samen op een kamer zitten' in het huis van ouders wordt gezien als hét voorbehoedsmiddel. Als een stel er aan wil beginnen doen ze dat toch wel, desnoods buitenshuis
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:08
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Citaat:
Waarom vinden ze het niet leuk, denk je? Heb je het daar al met ze over gehad? Als het inderdaad om de ontmaagding gaat terwijl zij DWDD kijken, dan kun je er inderdaad voor kiezen om er mee te wachten. Ik vind het vaak wel mooi dat 'niet mogen blijven slapen' en 'niet samen op een kamer zitten' in het huis van ouders wordt gezien als hét voorbehoedsmiddel. Als een stel er aan wil beginnen doen ze dat toch wel, desnoods buitenshuis
Hopelijk krijgt TS geen ideeën van dit bericht. Jakkes, zo in de bosjes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Hopelijk krijgt TS geen ideeën van dit bericht. Jakkes, zo in de bosjes.
Ik wil niemand tot iets aanzetten (of toch, nu is prettiger dan in de sneeuw, gegarandeerd!) maar meer de notie dat als een stelletje 'wat wil doen', dat de ouderlijke machten als 's nachts niet op dezelfde kamer (etc.) weinig zoden aan de dijk zetten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 21:09
S0meone
S0meone is offline
Dit is de reden waarom ik bijna nooit bij mijn vriendinnetje thuis ben, jankende schoonouders met hun zure gezichten die hun kind niet los kunnen laten, bleggh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten