Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2012, 14:29
W.A.L.L.I.E
W.A.L.L.I.E is offline
Ik heb sinds kort een vrij grote bobbel (doorsnede circa 1 cm) met (waarschijnlijk) iets van vocht erin. Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat dit is? Ik heb er verder geen last van. Ik heb een beugel, misschien dat het daar mee te maken heeft?

W.A.L.L.I.E
Oud 04-11-2012, 14:45
Verwijderd
Zou een abces kunnen zijn. Vraag het je dokter/tandarts.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 18:13
Verwijderd
Eeen blaar van je beugel heb ik ook gehad in een week stuk of 4 enige wat je kan doen is van dat spul wat je krijgt op je blokje plakken niet aan zitten of op bijten en gewoon wachten

btw als je blokjes beugel hebt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 21:29
steffanx3
steffanx3 is offline
Het is een blaar! heb ik ook altijd, vroeg naar bed gaan en vitamine eten! je weerstand is dan te laag!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 01:52
Verwijderd
Denk dat het door je beugel komt, ik heb het ook wel eens als ik op m'n lip heb gebeten. Je kan hem met je nagels voorzichtig lek maken. Gewoon het uiteinde van het blaasje tussen 2 nagels doen en dan beetje schuiven met nagels. Dan loopt die zooi er zo uit. Daarna zou ik idd van die wax (heet dat zo?) op het blokje van je beugel doen, ter bescherming in de toekomst. Kan iig geen kwaad die blaasjes.

Laters!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:13
W.A.L.L.I.E
W.A.L.L.I.E is offline
Ja de laatste tijd ga ik inderdaad laat naar bed en veel vaker moe.. Ik wacht het wel even af, ik heb het al een keer leeg laten lopen maar een dag erna kwam die opnieuw opzetten ..
Oud 05-11-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Het is een blaar! heb ik ook altijd, vroeg naar bed gaan en vitamine eten! je weerstand is dan te laag!
Dat zei ik net ja
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:50
Verwijderd
btw als elastiekjes hebt kan je ook blaren krijgne maar daar valt niks aan te doen

s6!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ja de laatste tijd ga ik inderdaad laat naar bed en veel vaker moe.. Ik wacht het wel even af, ik heb het al een keer leeg laten lopen maar een dag erna kwam die opnieuw opzetten ..
Gewoon wachten tot die van zelf weg gaat sws niet op bijten dan word die groter en doe het meer pijn
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 17:42
W.A.L.L.I.E
W.A.L.L.I.E is offline
Citaat:
Gewoon wachten tot die van zelf weg gaat sws niet op bijten dan word die groter en doe het meer pijn
Oke, bedankt. Ik zal afwachten.
Oud 05-11-2012, 21:59
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Zou een abces kunnen zijn. Vraag het je dokter/tandarts.
Dit dus, huisarts bezoek is gratis (of terug betaald). Hoe vroeger een abces behandeld kan worden hoe beter.

Het kan ook een koortslip zijn, maar die staan meestal op de mond. Het kan ook een aft zijn (maar dat is meer een soort krater dan een bobbel)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Dat is dom advies. Ga gewoon even langs de huis/tandarts.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten