Advertentie | |
|
![]() |
|
Doe jezelf een plezier, en laat je geen geld uit je zakken kloppen !
Veel zogenaamde casters en "professionele" model fotografen vragen astronomische bedragen voor foto's van bedenkelijke kwaliteit. Sommigen van die figuren kunnen nieteens fatsoenlijk met een flits unit omgaan ! Ik heb zelf een keer iemand gesproken die werkelijk ging denken dat ze "te lelijk" was omdat ze bakken met geld had uitgegeven voor een paar platgeflitste foto's in rare houdingen. Bij mij had ze voor noppes veel betere foto's. Dus: zoek een fotograaf die oefenmateriaal nodig heeft. daar heb je alle twee wat aan, is veel leuker en stukken goedkoper ! Owja: als je van chocola houdt is dit misschien geen heel goede keuze.
||
Citaat:
|
Overigens: fotografen die producten fotograferen of ( misschien wel leuker) meer artistieke foto's maken, hebben vaak ook een model nodig. En daarbij hoef je niet zo "perfect" te zijn. Het is in die hoek ook niet zo'n "ellenbogenwerk" en je hoeft ook geen arrogante smoel te trekken zoals veel topmodellen op foto's doen. ( ik persoonlijk vind dat oerlelijk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in plaats van je te focussen op fashionmodellen (over het algemeen net iets te mager, super lang en niet vrouwelijk) kan je het eens proberen bij een castingbureau wat specifiek modellen zoekt voor reclamedoeleinden. Die modellen zijn heel verschillend....kijk maar eens naar de reclame van die supermarkt (Plus). Wat dan veel belangrijker is dan je looks is of je kan acteren in de ruimste zin.....lach op commando, huil op commando etc. Succes |
![]() |
|
Ik zou het gewoon proberen, je weet het nooit. Wie weet kom je ver in die wereld
![]() Doe waar jij je goed bij voelt. Mij lijkt model worden ook wel leuk, al ben ik wel erg jong (14 jaar) en nog helemaal niet uitgegroeid. En van mijn ouders zou het echt niet mogen. Ik ben nu 1.73 meter, en weeg 49 kilo. Ik heb een beetje na zitten zoeken, mijn maten zijn oké, alleen mijn BH maat is te klein. Ik heb (geverfd) donkerrood haar en bruine ogen. Probleem is alleen dat ik twijfel. Ik zit te denken: Wat áls ik me opgeef, en aangenomen wordt, wat willen ze dan precies van me? Zijn ze wel aardig? Of kom ik in een wereld waar je behandeld wordt als een ding dat er altijd perfect uit moet zien? En nog erger: Wat zouden mijn ouders ervan vinden.. Ps. foto's plaats ik liever niet op internet xD |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Eisen om model worden NadeHAVO | 4 | 12-10-2012 18:06 | |
Lifestyle |
help ik wil model worden. Omg | 32 | 03-07-2012 18:58 | |
De Kantine |
Hélp ik wil modél wordén ;$ Omg | 3 | 05-01-2012 20:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!! Just_Wanna_Jump | 68 | 27-04-2009 10:26 | |
Lifestyle |
Model worden Simon4444 | 9 | 26-02-2008 13:53 |