Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap het niet zo goed. Je hebt pas een week een vriendin? Of begrijp ik het gewoon verkeerd en bedoel je dat je het volgende week uitmaakt? Anyway, als je pas een week een vriendin hebt, hoe kun je dan zeggen dat je haar zo weinig ziet? Als ze toetsen heeft, dan moet ze leren. Dat kun je toch zeker wel begrijpen? Ze heeft echt niet iedere week toetsen, dus wie weet is het gewoon een drukke tijd. Of vertelt ze jou dat ze iedere week toetsen heeft, want dan zou ik het uitmaken; dan liegt ze.
![]() Je kunt natuurlijk ook eens met haar praten voor je haar dumpt. |
![]() |
|
Ah joh, wie weet is het niet eens een smoesje. Ik krijg steeds geen antwoord op mijn vraag, maar volgens mij kent hij het meisje een maand en heeft nu net een week verkering. Als ze precies deze week toetsen had, dan is het toch logisch dat ze moet leren?
Misschien moet de TS gewoon even geduld hebben en met haar praten en ná haar toetsweek iets afspreken. Oh en wat ook wel helpt is misschien om niet hier te lopen dreigen met een ultimatum (want daar heeft het meisje niets aan) en gewoon eens tegen háár te zeggen hoe je je voelt. |
![]() |
|
Het klinkt niet echt als de 'real deal'. Als je net een vriendje hebt wil je juist de hele tijd bij hem zijn, lijkt me. Toen ik mijn eerste vriendje had kon mijn schoolwerk echt de pot op. En sowieso, op de middelbare school heeft niemand zoveel huiswerk dat ze daar echt ál hun tijd aan op moeten maken en nooit eens kunnen afspreken, of ze moeten echt héél fanatiek zijn en meer om hele hoge cijfers geven dan om jou.
Ik zou een keer met haar graan praten en achterhalen waarom ze nooit tijd heeft om af te spreken met jou. Misschien vindt ze je toch niet leuk en durft ze het niet uit te maken, misschien vindt ze het een beetje eng allemaal, misschien is ze niet zo slim en moet ze daadwerkelijk al haar tijd aan haar huiswerk besteden om maar voldoendes te halen. Al lijkt de eerste optie me het meest voor de hand liggend.
||
Citaat:
Ze vindt het misschien leuk om verkering te hebben, maar heeft geen zin om de hele tijd bij je te zijn. Ze heeft je gewoon voor de heb..... uitmaken dus, en iemand zoeken die wel met je wil zijn
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Rare vriendinnen Vrouw009 | 9 | 25-04-2012 10:08 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120 Verwijderd | 492 | 08-02-2008 17:14 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Wat als beste vriendin je discrimineerd? Verwijderd | 19 | 02-06-2004 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Psychologie |
Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie? Slaughterer | 23 | 30-07-2002 23:36 |