Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ehm je pikt overal ideetjes vandaan... bij ons in het dorp is een 'alternatieve winkel' met skatekleren gothickleren enzoo, die vond ik altijd erg mooi als ik er in kwam, en daar kocht ik een skatebroek. muziek heb ik door vrienden leren kennen, en veel gedownload enzo. je jat ideetjes, dingen van andere mensen, ik zag dingen die ik heel mooi vond, *bladiebla* leerde nieuwe mensen kennen, en zo kwam ik een beetje zoals ik nu ben. maar je blijft veranderen natuurlijk
![]() (wat een gaar verhaal, ik zou het bijzonder vinden als iemand het zou begrijpen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
terwijl iedereen het doet (degene die zo hard lopen te gillen dus ook) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*houdt nu der mond*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk ben ik een wannabe damesslip. En wannabe aantrekkelijk. En wannabe slim. En wannabe rijk. En wannabe moeilijke woorden gebruiken zoals fibonacci... |
![]() |
|
ooit begon ik me te ergeren aan het feit dat iedereen dr zowwat hetzelfde uitzag, toen was er mijn grote redding.. de tv, dr liepen allemaal mensjes in "wijde" kleding k vond het er maar wat doop uitzien dus ik opstap naar "de grote stad" n keer andere broek gekocht.. toen was ik een dus een die-hard wannabee, en uiteindelijk ben ik mja.. dit
![]() Offtopic: nu ben ik wannabee god, God In Opleiding (GIO)
|
Toen ik in groep 7 zat kwam er een nieuw meisje bij ons in de klas (nu een vriendin van mij) en zij was een beetje anders. Toen ik een tijdje met haar omging luisterde ik ook naar 'haar' muziek: Nirvana, NOFX, Offspring, Alanis Morissette (ff offtopic: ik ga trouwens dinsdag naar het concert van haar! woehoei!)
Toen begon ik in de brugklas een beetje 'andere' kleding te dragen: Dr. Martens, broeken met wijduitlopende pijpen (hoewel ik in de 1e nog fan was van de BSB hahahahahaa ![]() Daarna kwam ik bij nog meer 'alternatievelingen' in de klas... Ik vond metal o zo cool ![]() ![]() En nu meer...? Tja, wat ik zelf mooi vind: wijde broeken, uitlopende pijpen-broeken, doc's, bandshirtjes, felle kleuren, opvallende sieraden, dat soort dingen... En tuurlijk jat ik ideeën van anderen... Maar dat doet iedereen denk ik..??
|
k heb niet 1 stijl en ik denk dat dat dus juist mijn stijl is, als je begrijpt wat ik bedoel.. persoonlijkheid, omgeving, smaak... gewoon een combi van verschillende factoren... dat is wat me eigen heeft gemaakt en wat mijn stijl is... ofsoww... denkik.... ooooowwww nu ontkracht ik ut weerr
![]() Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 18:50. |
![]() |
|
![]() |
Jaartje of 2 a 3 terug luisterde ik veel naar skatepunk en grunge - kleren die die muziekmaakluitjes droegen vond/vind ik mooi, stijl is dus gewoon enigzins overgenomen :]
Inmiddels luister ik hele andere muziek, hou me vrijwel niet meer bezig met hoe mijn lievelingsmuziekmakertjes ( ![]() kortom ik ben een wannabe ![]()
|
![]() |
het is allemaal begonnen met mijn bouw. Ik ben nogal smal gebouwd (dwz geen heupen, ik heb nu maat 28 van broeken) en ik pastte dus geen enkele broek behalve ribbroeken.
Ook qua muziek ben ik langerzamerhand in de 'altosfeer' gekomen. Eerst durfde ik dat niet zo goed te zeggen want al mijn vriendinnetjes luisterde backstreetboys enzo. Maar goed, beetje surfen, af en toe eens met alto-broertjes van vriendinnen praten helpt je al aan de nodige bandjes die je aan blijken te spreken. Verder draag ik vrij normale kleding, de ribbroeken draag ik nog steeds maar daarnaast draag ik nu ook normale broeken. Hoewel ik naar (oa) punk luister heb ik nooit de drang gehad me een hanekam of iets dergelijks aan te meten. Uiteraard lag dit ook aan mijn omgeving, ik ken helemaal geen xtreme mensen. Ik wist totaal 2 mensen met dreads en dat was het wel. Voor mijn vriendinnengroep was ik al heel 'xtreem' als ik mijn haar paars had, ribroek en bandtrui aanhad. dus. Verder ben ik vroeger ook altijd vrij onzeker geweest en durfde ik dus ook niet iets xtreems met mijn uiterlijk. Dit is langzaam uitgegroeit tot een zekere nonchelantheid mbt mijn uiterlijk. Tuurlijk was ik me en heb ik schone kleren aan, maar echt boeien doet het me niet.
|
Door heel hard op-en-neer te springen; en toen had ik het: ik word Maureen
![]() ![]() Boeien. Mijn stijl is gewoon .. uh .. ontstaan. Weet ik veel hoe precies. ![]()
||
Citaat:
en voor de rest.... wannabe-en ![]() ![]()
|
Nah, 'wannabe' wordt verkeerd gedefineerd. Mensen zijn een wannabe als ze duidelijk bij een bepaalde groep willen horen (in dit geval met kleding) maar totáál de plank misslaan, er dus juist nét niet goed uitzien voor een groep, terwijl ze dat wel proberen.
Da's 'n wannabe, volgens mij. Maargoed, nog slaat 't nergens op.
||
Citaat:
|
kep eigenlijk van allerlei dinguh zelf bedacht en dinguh van verschillende soorten mensen gecombineert en zo benk aan mijn stijl gekomen! ik begon bijvoorbeeld met iets kleins zoals van die ribbroeken met onder aan wijde pijpen en na een tijd ben ik skatebroeken gaan dragen maar dat is allemaal al heeeeeel lang geleden! mijn muziek is bijvoorbeeld toen ook veranderd! kwam omdat ik eerst die muziek nog nie kende en toen iemand mij die muziek liet horen toen was ik meteen helemaal verkocht!!
![]() en ja ik denk dat er wel wannabees bestaan! als je bijvoorbeeld al je hele leven strakke kleding enzo draagt en blousjes met kraagjes enzo en dan opeens op 1 dag beslis je bijvoorbeeld van: hmmzz ja vanaf nu word ik gothic en je dan vanaf die dag zo gaat kleden!! da vink nogal fake!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben een skater en ben op mijn stijl gekomen omdat ik niet meer wilde mee zijn met de kledingstijl van de rest van m'n klasje. Ik was en ben mss nog altijd het stille meisje daar, maar nu heb ik m'n eigen stijl. Ben namelijk de enige tussen al die rijke giecheltrutten die gekleed loopt met wijde broeken, ringen, en korte truitjes. Maar ik voel me liever goed in m'n eigen stijl dan bij hen te horen. En ik vind het leuk om die kleren te dragen. Tuurlijk hoort het ook een beetje bij m'n muziek, ik hou van rock en R&B. Wel that's me!
xxx Faith
|
Tja, toen ik in groep 8 zat wou ik mode ontwerpster worden.
Toen ben ik op de middelbare school dingetjes gaan tekenen die mij wel leuk leken. In het begin was dat best wel gothic. Met zwarte lange capes enzo...Maar later werd het veel meer kleur. Meestal zie ik iets op straat, websites en tv. En daar verzin ik dan iets mee, en ga ik het tekenen. Soms ga ik het dan ook maken, maar wegens luiheid komt het bijna nooit af. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Lifestyle |
wat s jouw style? BELLEKE | 84 | 12-08-2002 15:34 |