Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2012, 15:33
Turk February
Turk February is offline
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...utm_medium=RSS
Oud 22-07-2012, 16:06
Qimm
Qimm is offline
Oud 22-07-2012, 17:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het kon haar zo weinig schelen dat ze het niet meer uithield.
Omg <3
Oud 22-07-2012, 23:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Ik zit hier zowat in mijn broek te zeiken
Oud 24-07-2012, 08:55
Verwijderd

Wat een lang zwijn.
Oud 24-07-2012, 13:45
Miekje*
Miekje* is offline

Oud 24-07-2012, 14:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 24-07-2012, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Kat en ik zie maar de helft van onze wereld.

[afbeelding]
Oud 24-07-2012, 23:22
Verwijderd
Dat ik al twee keer met een quote in dit topic sta, en daarmee 100% van de quotes in het topic ben. Glimlachen.
Oud 25-07-2012, 13:37
Verwijderd
Apple zag in het afgelopen kwartaal de verkoop van iPhones teruglopen met 25 procent. Hoewel de verkoop van iPhones elk jaar in het lentekwartaal minder goed gaat dan in de kwartalen ervoor, was de daling nu veel sterker dan in andere jaren.

Een factor die maakte dat de iPhone-verkopen harder terugvielen dan in vorige jaren, zijn volgens Apple de aanhoudende geruchten over een nieuwe iPhone met groter scherm. De nieuwe iPhone komt volgens geruchten in september of oktober uit. De iPhone 4S kwam vorig jaar half oktober op de markt.

Vanzelfsprekend heeft 't niets met concurrentie van doen
Oud 26-07-2012, 00:48
Carn
Carn is offline
Oud 27-07-2012, 12:38
Verwijderd
Over 50 Shades of Grey merchendise.

Citaat:
Here are a few other pieces of 50 Shades Merchandise that I hope goes into production ASAP.

Tampons - Remember that time that Christian yanks out Anastasia’s bloody tampon so he can fuck her for the zillion time? Oh, you were trying to repress that horrible moment? Well now you and your significant other can re-enact it.
Cookware - Anastasia may not like to eat, but boy can she cook! Whether it be Spanish omelets or chicken stir fry, Anastasia slays it in the kitchen so let’s buy some pots and pans with a logo cheaply plastered on them. Appetite not included! (Get it? Because Anastasia doesn’t eat.)
Enema- Listen, we all know Anastasia has the cleanest anus on the block (because remember that time when Christian put a butt plug up there and then Anastasia found out after that he usually had his maid clean all the used butt plugs of his subs so Anastasia decides to clean her own and she remarks at how clean her used butt plug is. Remember how that was written about in a book that we paid money to buy? Anyway, before I have a rage blackout, 50 Shades Enemas.
Ik moet erom gieren.
Oud 28-07-2012, 13:35
Verwijderd
De crisis raakt ook de toiletjuffrouw. Vandaar dat de 22-jarige Chris Beekman van café St. Anneke tijdens de Vierdaagse-feesten in Nijmegen met een wel heel ingenieuze oplossing kwam. Ze hing een bordje op met de tekst 'Grote piemels: 2 euro', hopend dat de tomeloze zelfoverschatting van zatte mannen haar rijk zou maken. En het legde haar inderdaad geen windeieren: de dagomzet verdubbelde. 'Bij het vrouwentoilet stond een enorme rij, dus een boel mannen wilden opscheppen als zij naar de WC gingen. Velen betaalden de 2 euro, maar er waren er ook een aantal die 5 euro in mijn schaaltje gooiden. Twee mannen wapperden zelfs opzichtig met briefjes van 10 om die vervolgens demonstratief neer te leggen.' Heeft Chris zelf nog gecontroleerd of mannen met een kinderarmpje in de broek stiekem tóch voor het lage tarief hun blaas leegden? 'Nee, dat niet. Maar tijdens het schoonmaken draaiden een hoop mannen zich ommet hun piemel nog uit de broek om te latenzien dat ze écht een grote hadden. Dat was het enige nadeel van de actie.'

Gender-engineering at its finest
Oud 29-07-2012, 08:41
Turk February
Turk February is offline
Mindy wil graag een senator worden. Daarom heeft ze deze mooie website gemaakt:

http://mindymeyer4senate.com/

Ja, zoek maar rustig waar de stopknop voor dat muziekje zit.
Oud 29-07-2012, 09:39
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

O Jezus. Tyfusherrie.
Oud 30-07-2012, 01:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 30-07-2012, 01:13
Verwijderd
Citaat:
De crisis raakt ook de toiletjuffrouw. Vandaar dat de 22-jarige Chris Beekman van café St. Anneke tijdens de Vierdaagse-feesten in Nijmegen met een wel heel ingenieuze oplossing kwam. Ze hing een bordje op met de tekst 'Grote piemels: 2 euro', hopend dat de tomeloze zelfoverschatting van zatte mannen haar rijk zou maken. En het legde haar inderdaad geen windeieren: de dagomzet verdubbelde. 'Bij het vrouwentoilet stond een enorme rij, dus een boel mannen wilden opscheppen als zij naar de WC gingen. Velen betaalden de 2 euro, maar er waren er ook een aantal die 5 euro in mijn schaaltje gooiden. Twee mannen wapperden zelfs opzichtig met briefjes van 10 om die vervolgens demonstratief neer te leggen.' Heeft Chris zelf nog gecontroleerd of mannen met een kinderarmpje in de broek stiekem tóch voor het lage tarief hun blaas leegden? 'Nee, dat niet. Maar tijdens het schoonmaken draaiden een hoop mannen zich ommet hun piemel nog uit de broek om te latenzien dat ze écht een grote hadden. Dat was het enige nadeel van de actie.'

Oh Mijn Hemel
Oud 30-07-2012, 03:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[...]

Wow.
Oud 30-07-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
[i]
Oud 31-07-2012, 14:40
Miekje*
Miekje* is offline

Oud 31-07-2012, 14:42
Vowel
Vowel is offline
Jezus, wat flauw.
Oud 31-07-2012, 14:45
Noedelhap
Noedelhap is offline

15-jarige jochies met hoedjes en dure merkkleding :')
Oud 31-07-2012, 17:58
Carn
Carn is offline
Citaat:

epic.

draaien maar aan die sidechainnnncompressionnnn.
Oud 31-07-2012, 19:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heerlijk ook hoe dat jochie in de verdediging gaat over die sokken
Advertentie
Oud 31-07-2012, 19:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heerlijk ook hoe dat jochie in de verdediging gaat over die sokken
"Ik heb outfits aan die verschrikkelijk duur zijn."
Oud 31-07-2012, 23:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 01-08-2012, 14:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 01-08-2012, 17:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Olympic Gaffe of the Day: London Mayor Boris Johnson took a break from watching Olympic competition today to ride a zip line, but when it ground to a halt midway, Johnson was left dangling above passersby for more than five minutes.

Ever the good sport, he waved his Union Jacks and led the audience in cheering on his country’s gold medal-winning rowers.

He promised spectators he was feeling “very, very well thank you,” before shouting: “Get me a rope, get me a ladder.”

“It’s very, very well organized,” he said. “It’s going well so far. Right.”

Oh fuckin' 'ell, Boris!
Oud 02-08-2012, 02:06
Verwijderd

Alles aan die hond is grappig.
Oud 02-08-2012, 02:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik lolde
Oud 02-08-2012, 21:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Oud 02-08-2012, 22:12
Carn
Carn is offline
Brick <3
Oud 02-08-2012, 22:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het zou me niet verbazen als Mitt en Brick broers zijn. Mss hebben ze ook nog een zusje, Spatula.
Oud 02-08-2012, 23:03
Turk February
Turk February is offline
Ik vond Brick altijd een beetje een rip-off van Ralph Wiggum, maar inmiddels heb ik wel wat meer waardering voor hem gekregen. Ik moet nu in mijn hoofd lachen om die scène waarin ze ergens heengaan en hij de weg wijst, en ze heel erg omlopen naar een of andere shabby buurt, en dat er dan eentje zegt: "Brick, I thought this was a short cut," en dat ie dan alleen maar lacht en zegt "Okay!"
Oud 02-08-2012, 23:06
Turk February
Turk February is offline
Oh hier, op 2:32.

Oud 03-08-2012, 16:33
Verwijderd
Oud 04-08-2012, 12:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Om deze studentenwoning. 30 vierkante meter, in het centrum van keulen, 120 euro huur per maand. En dan deze beschrijving:

Citaat:
Ich bin ein junger Zahnarzt und muss ab und an in Köln Notdieste übernehmen. Dafür muss ich natürlich diese paar Male übernachten. Ich habe es mir überlegt, ob es nicht besser wäre eine kleine Wohnung zu mieten, anstatt immer in den Hotels zu gehen. Aber gleichzeitig hat das wenig Sinn die Wohnung 28 Tage im Monat unbenutzbar zu lassen. Daher dachte ich mir, ich würde mit diesem Zimmer gerne einer Studentin, oder Azubine helfen, das am Anfang ihres selbstständigen Lebens ist, und der nicht viel finanzielles Mittel zur Verfügung steht. Solltest du ein nettes und aufgeschlossenes Mädchen sein, und bist du bereit mit mir ein Zimmer für paar Mal im Monat zu teilen, dann melde dich bei mir, um alles zu regeln. Wie viel und ob du Miete zahlen musst, mache ich von deiner Situation und Freundlichkeit abhängig, undentscheide ich später. Ich bin nett, freundlich, gesund, sauber, sowie Nichtraucher und das erwarte ich von dir auch Ciao
(samengevat: Ik ben een tandarts die een paar dagen per maand in Keulen moet zijn voor nooddiensten en vind het rendabeler een kamer te hebben dan steeds in hotels te zitten; ik bied deze kamer de rest van de maand aan aan een lieve en opgeruimde studente die krap bij kas zit en die het okee vindt de kamer een paar nachten per maand met mij te delen. Het hangt van jou persoonlijkheid af hoeveel en of je huur betaalt.)

Zijn er echt meisjes die hierin trappen?
Oud 05-08-2012, 01:35
Elmp
Elmp is offline
http://www.youtube.com/watch?v=fsl53ft0byo

Ik krijg de youtube link niet aan de praat dus maar ff copy pasta'en!
Oud 05-08-2012, 14:40
Evaaa <3
Evaaa <3 is offline
haha hoe die mannen lopen!
Oud 05-08-2012, 17:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Let tijdens het touwklimmen maar eens op hoeveel jongens een stijve hebben.
En vooral op hun gelukzalige blik als ze van boven weer naar beneden zijn gekomen.
Oud 05-08-2012, 18:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha wat
Oud 06-08-2012, 08:04
Turk February
Turk February is offline
Oud 06-08-2012, 10:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Turkey-whisperer
Oud 06-08-2012, 12:35
Verwijderd
Achter de schermen bij Avatar:

Oud 06-08-2012, 12:58
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Oud 06-08-2012, 13:10
Verwijderd

Oud 06-08-2012, 13:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Oh, ik mis Adam Buxton op m'n radio. <3
Oud 06-08-2012, 14:03
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wij, Manon, Denise en Rik hebben besloten dat het tijd is voor een soort shonen jump magazine, voor en door nederlanders. (voor mensen die niet weten wat dat is, zie het als de japanse donald duck of eppo)
Een soort Japanse Donald Duck of Eppo, maar dan voor Nederlanders. Dus... een soort Donald Duck of Eppo?
Oud 06-08-2012, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[filmpje]

Oh, ik mis Adam Buxton op m'n radio. <3
ik kwam om deze te posten maar je had het natuurlijk al zelf gedaan

Regels voor berichten