Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De crisis raakt ook de toiletjuffrouw. Vandaar dat de 22-jarige Chris Beekman van café St. Anneke tijdens de Vierdaagse-feesten in Nijmegen met een wel heel ingenieuze oplossing kwam. Ze hing een bordje op met de tekst 'Grote piemels: 2 euro', hopend dat de tomeloze zelfoverschatting van zatte mannen haar rijk zou maken. En het legde haar inderdaad geen windeieren: de dagomzet verdubbelde. 'Bij het vrouwentoilet stond een enorme rij, dus een boel mannen wilden opscheppen als zij naar de WC gingen. Velen betaalden de 2 euro, maar er waren er ook een aantal die 5 euro in mijn schaaltje gooiden. Twee mannen wapperden zelfs opzichtig met briefjes van 10 om die vervolgens demonstratief neer te leggen.' Heeft Chris zelf nog gecontroleerd of mannen met een kinderarmpje in de broek stiekem tóch voor het lage tarief hun blaas leegden? 'Nee, dat niet. Maar tijdens het schoonmaken draaiden een hoop mannen zich ommet hun piemel nog uit de broek om te latenzien dat ze écht een grote hadden. Dat was het enige nadeel van de actie.'
![]() ![]() |
![]() |
|
Mindy wil graag een senator worden. Daarom heeft ze deze mooie website gemaakt:
http://mindymeyer4senate.com/ Ja, zoek maar rustig waar de stopknop voor dat muziekje zit. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
draaien maar aan die sidechainnnncompressionnnn.
||
Citaat:
![]()
|
![]() Olympic Gaffe of the Day: London Mayor Boris Johnson took a break from watching Olympic competition today to ride a zip line, but when it ground to a halt midway, Johnson was left dangling above passersby for more than five minutes. Ever the good sport, he waved his Union Jacks and led the audience in cheering on his country’s gold medal-winning rowers. He promised spectators he was feeling “very, very well thank you,” before shouting: “Get me a rope, get me a ladder.” “It’s very, very well organized,” he said. “It’s going well so far. Right.” Oh fuckin' 'ell, Boris! ![]() ![]()
|
Ik vond Brick altijd een beetje een rip-off van Ralph Wiggum, maar inmiddels heb ik wel wat meer waardering voor hem gekregen. Ik moet nu in mijn hoofd lachen om die scène waarin ze ergens heengaan en hij de weg wijst, en ze heel erg omlopen naar een of andere shabby buurt, en dat er dan eentje zegt: "Brick, I thought this was a short cut," en dat ie dan alleen maar lacht en zegt "Okay!"
||
Om deze studentenwoning. 30 vierkante meter, in het centrum van keulen, 120 euro huur per maand. En dan deze beschrijving:
Citaat:
Zijn er echt meisjes die hierin trappen? ![]() |
![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=fsl53ft0byo
Ik krijg de youtube link niet aan de praat ![]()
||
Citaat:
|
|