Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 14:07
Verwijderd
Zijn er eigenlijk nog woonwarenhuizen zoals de Ikea in Nederland of België? Die ook nog betaalbaar zijn. Ik kom wel op de Weba in België, maar die ligt al meteen weer in Oost-Vlaanderen of Henegouwen + die site is bepaald niet handig en overzichtelijk. Leenbakker en Kwantum vind ik nogal beperkt in aanbod.

Ik wil echt geen 100 euro uitgeven voor een bijzettafel bijvoorbeeld terwijl ik met 100 euro in de Ikea bijna een hele kamer kan inrichten. Ik kan op dit moment eigenlijk alles wel vinden wat ik nodig heb in de Ikea, op een bijzettafel na die niet te duur is (het is voor een vogelkooi), maar probleem is weer dat in Heerlen niet alles voorradig is en in Hognoul is alles weer een paar euro duurder (voor 1 ding allemaal niet zo erg, maar het tikt wel aan als je meerdere dingen moet hebben). Dus probeerde ik me te bedenken of er iets is waar ik nog meer kan kijken, maar ik weet niks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2012, 14:08
Verwijderd
Oh ja, Google biedt geen verhelderende inzichten aan mij in dit geval
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 16:49
Vice
Vice is offline
Kun je niet van te voren alles bestellen bij Ikea?
Oud 19-11-2012, 17:17
Verwijderd
Nee, je kunt niet reserveren of bestellen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Al eens kringloopwinkels bezocht, of ben je daar geen fan van?
Oud 19-11-2012, 20:05
Verwijderd
Kringloop vind ik zeker wel ok, ik haal er een heleboel zooi voor larp, maar de kringlopen die hier zitten zijn vrij klein en hebben meestal nogal antieke dingen qua meubels. En bruin hout uit de jaren stillekes trekt me niet echt .
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:15
Verwijderd
In NL is er nog de Jysk, die zijn wel aardig. Ik vind het meeste wat.... ordinairder (?) of zo als de Ikea, maar dat is niet bij alles. Wij hebben er een bank gekocht en die is voor het geld dat we er voor neer gelegd hebben, prima. In België zittie niet, zegt de site. En Neckerman (www.neck.nl) heeft volgens mij ook nog wel wat meubels, ik weet alleen niet hoe uitgebreid hun assortiment is en of ze in Belgie bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 21:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt Trendhopper nog, dat is wel een beetje vergelijkbaar met Ikea, wel iets betere kwaliteit en iets duurder maar zeker niet té duur. In Hulst heb je ook nog Morres wonen, ook wel een beetje zelfde categorie, weet niet of dat aan te rijden is voor jou?
Oud 20-11-2012, 16:51
Verwijderd
Ik ga die eens bekijken. Morres had ik gezien, maar die prijzen vond ik ook erg hoog.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 16:56
Verwijderd
Oh tof, Jysk heeft rode lakens, daar was ik naar op zoek. Ikea heeft wel rode hoeslakens en slopen maar geen lakens en ik hou wel van een laken onder mijn dekbed .
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 17:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kringloop, marktplaats, gratisaftehalen.nl, daar zou ik echt even kijken!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 17:20
Verwijderd
Markplaats is natuurlijk heel tof enzo, maar dat is vooral gesitueerd in Nederland. En ik ben niet van plan heel Nederland te gaan afreizen om meubilair bij elkaar te krijgen ^^ (tweedehands.net en kapaza in België hetzelfde verhaal)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2012, 19:30
NewBlend
NewBlend is offline
Je hebt ook Wehkamp daar kan je ook meubels bestellen. Ze hebben veel leuke spullen en vaak ook SALE. Weet alleen niet of ze ook in België bezorgen. (www.wehkamp.nl)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten