Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 18:11
mayona
mayona is offline
Hallo allemaal,

Het lijkt mij leuk om de studie industrieel ontwerpen te gaan doen, ik weet alleen nog niet waar. Weet iemand misschien wat het verschil is tussen de studies in de verschillende steden en of de kwaliteit een beetje gelijk is. Ik heb zelf al vernomen dat de studie in Eindhoven vooral op intelligente producten gericht is en niet zozeer op gebruiksvoorwerpen. Het verschil tussen Delft en Twente weet ik niet. De meeste mensen die de studie doen gaan naar Delft, maar daar bestaat de studie ook al het langst. Betekent dat dat de studie daar het beste is? Zijn er mensen hier die deze studie doen en kunnen jullie vertellen hoe het bevalt?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2012, 19:24
Verwijderd
Je zou kunnen kijken naar beoordelingen van de studies. Verder ivm komende bezuinigingen ook locatie overwegen op basis van je reisbereidheid en kamermogelijkheden...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:20
Tink*
Tink* is offline
Meeloopdagen lijken me ook heel handig. Zo kan je zelf een beetje ervaren wat er anders is.
Oud 22-11-2012, 19:30
mayona
mayona is offline
Citaat:
Je zou kunnen kijken naar beoordelingen van de studies. Verder ivm komende bezuinigingen ook locatie overwegen op basis van je reisbereidheid en kamermogelijkheden...
De beoordelingen zijn heel verschillend. Volgende de keuzegids universiteiten is in Twente de beste studie en Delft is de slechtste, terwijl Delft te beste reputatie schijnt te hebben. De Tu Delft heeft ook de meeste studenten. Delft is wel het dichtst bij maar alsnog >2 uur reizen enkele reis, dus ik ga sowieso op kamers.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2012, 22:31
Verwijderd
Het is ook wel belangrijk of je je thuisvoelt in de stad. Hecht je daar niet zo gek veel waarde aan, dan kun je prima afgaan op deze beoordelingen. Maar het zijn wel drie heel verschillende steden, he.. Een meeloopdag geeft je daar ook wel een idee van, naast de opleiding in het algemeen natuurlijk. Open dagen bevatten toch veel tijdelijk-neergezette bloemetjes en vriendelijke praatjes en brochures, maar een meeloopdag geeft je ook de kans wat kritischere kanten te horen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten