Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2012, 15:57
appelstaart
appelstaart is offline
Hallo iedereen!

Ik moet voor komende zaterdag (8 dec) een suprise maken. De suprise is voor me zusje van 16. Meestal maak ik echt iets groots/spectaculairs, maar dat kan nu niet. Momenteel zit ik in een verhuizing dus kan ik er niet veel tijd aan besteden. Het mag best een beetje vies of raar zijn, das ook wel leuk! Als t maar lekker simpel is!!

Me zus houdt veel van hockey, maar dat is natuurlijk de afgelopen jaren ook al heel veel gebruikt? Dus dat heeft geen zin meer. Ik wil wel meer vertellen, maar dat werkt denk ik niet? Dus als iemand ideën heeft, dan hoor ik het graag!

Ik hoor het wel!
Groetjes
Advertentie
Oud 02-12-2012, 16:24
Em.
Em. is offline
Nou ja, als ik geen idee heb wat bij je zus past (behalve hockey, en dat wil je niet gebruiken) kan ik ook niets voor je verzinnen. Suprises moeten juist persoonlijk zijn, toch? En je zus is heus wel meer dan alleen hockey, zelfs al zou ze geen andere hobby's hebben, dan nog heeft ze wel allerlei trekjes en gewoontes en dingen.
Oud 02-12-2012, 16:31
appelstaart
appelstaart is offline
Ja dat klopt daar heb je gelijk. Maar weet je wat t is? Ik kan wel iets gaan maken wat bij der past. Maar daar gaat vaak ook veel tijd in zitten. En ik vind het ook altijd leuk iets moois te maken. En meestal lukt dat ook wel, maar door de verhuizing en me studie heb ik daar dus vrij weinig tijd voor...

Maar om je vraag te beantwoorden... Me zusje is nogal een sloddervos. Ze heeft altijd honger. Ze heeft een vriendje, maar is al een paar keer cadeautjes van hem verloren. Uhm. tja? Wat nog meer.

Heb je misschien een algemeen idee? Gewoon iets simpels ofzo?

Laatst gewijzigd op 02-12-2012 om 16:37.
Oud 02-12-2012, 18:14
Em.
Em. is offline
Maak/verzin een speurtocht! Dat je overal in en om huis etensdingetjes verstopt met aanwijzingen naar het volgende punt met daar weer een aanwijzing + een snoepje oid, tot je uiteindelijk bij het cadeautje uitkomt. En dan ergens op rijm in een gedichtje vertellen dat ze zoveel moet zoeken en zoveel honger heeft, dus dat ze nu maar geholpen wordt met zoeken en dat ze onderweg aansterkende middelen/eten kan vinden om die zoektocht te volbrengen!

Ik weet trouwens niet of dat veel werk is, maar als je normaal superveel tijd stopt in een hele mooie surprise is dit misschien wel sneller.
Oud 02-12-2012, 20:01
appelstaart
appelstaart is offline
Dat is een goed idee! Ik maak idd altijd wel iets groots, ja! Zo heb ik een keer een heel vliegtuig om een fles wijn heen gepapier macheet, ooit een kuip gemaakt die precies onder een stoel pasten en daar een hele puzzel voor gemaakt.

Misschien kan ik hier wel wat mee ja! Bedankt! Ik ga kijken wat ik er mee kan doen!!! Leuk, en bedankt voor het mee denken!
Advertentie

Regels voor berichten