Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 18:38
LiNdA!!!xx
LiNdA!!!xx is offline
hehe ik zit met un probleempje... ik had nu 3 weken un vriend, en afgelopen zaterdag heeft hij me dronken gezien en ik was ram gestresst (door problemen thuis en zo) dus ik weet niet, maar ik was un beetje raar aan t doen. Dus ik kreeg un smsje van mn vriend: "ik denk niet dat ik met je verder wil gaan want ik val op eerlijke en spontane mensen en zaterdag was je echt asociaal bezig.."

wat the fuck moet ik nou??????????????????????????????????

ik ben ram gek op em, moet ik em nou bellen en uitleggen waarom ik zo deed?? ik weet t niet misschien snapt ij t dan wel maar please geef me ff advies ik weet ram niet wat ik moet doen.... greetz...
Oud 19-08-2002, 18:42
Cerberus
Cerberus is offline
tuurlijk moet je uitleggen waarom je zo deed! je wilt hem toch niet kwijt? aangezien hij zei dat hij niet verder met je wil gaan als je zo doet is uitleggen het enige wat je kan doen.
Oud 19-08-2002, 19:21
Verwijderd
Ja.. je hebt niets te verliezen met uitleggen, dus probeer het gewoon..

wel laf dat ie dat via een smsje deed.. Kom op.. is face to face weer teveel gevraagd?

enneuh... ram?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:24
Onlyme
Onlyme is offline
Denk niet dat dat de enige reden is, eigenlijk.

Btw: ram
Oud 19-08-2002, 19:32
casey
casey is offline
Hmm, alles uitleggen natuurlijk. Moet wel zeggen na 1 x zo te zien 't al uit willen maken? lijkt me zwak.

Btw, ik ben een ram
heb er niets mee te maken!
Oud 19-08-2002, 19:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uitleggen.

maar k snap hem wel, als k een vriend heb, is die gene nooit dronken. gelukkig maar, want toen het uit was met zijn ex, zag ik hem voor het eerst dronken. vreselijk!! als hij dat deed wanneer we wat hadden, had ik er af en toe wel tegen gekund, maar k zou dan express niet met hem uitgaan omdat k dat lompe, afschuwelijke gedrag niet wil meemaken!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:36
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
LiNdA!!!xx schreef:
hehe ik zit met un probleempje... ik had nu 3 weken un vriend, en afgelopen zaterdag heeft hij me dronken gezien en ik was ram gestresst (door problemen thuis en zo) dus ik weet niet, maar ik was un beetje raar aan t doen. Dus ik kreeg un smsje van mn vriend: "ik denk niet dat ik met je verder wil gaan want ik val op eerlijke en spontane mensen en zaterdag was je echt asociaal bezig.."

wat the fuck moet ik nou??????????????????????????????????

ik ben ram gek op em, moet ik em nou bellen en uitleggen waarom ik zo deed?? ik weet t niet misschien snapt ij t dan wel maar please geef me ff advies ik weet ram niet wat ik moet doen.... greetz...
Je vriend heeft wel gelijk.. Moet je maar niet dronken worden en je kan trouwens net zo goed steun gaan zoeken bij je vriend als je problemen hebt dat hoef je niet met drank op te lossen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:13
Verwijderd
Hmm, als hij je de kans geeft: hem uitgebreid vertellen hoe het ertoe kwam en waarom je niet naar hem durfde te komen met je problemen (waarschijnlijk omdat je nog niet zo lang samen bent en de problemen thuis nog te persoonlijk voor je zijn; je had het echt moeilijk ermee en verviel daardoor in oud en fout gedrag waar je erg veel spijt van hebt).

Sterkte iig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:23
L-ke
L-ke is offline
Probeer hem uit te leggen waarom je dronken was, en hoop op begrip. Ik vind wel dat hij een beetje te snel zijn conclusies trekt, maar ja. Praat ermee, da's mijn advies.
Oud 19-08-2002, 20:41
Q
Q is offline
Hier nog een ram en da's ram nie gek hoor.

Tsja, wat moet je doen... hebbie hem al wijs gemaakt dat je ram bezopen was? En dat je ram melig was en je daar ram niets aan kon doen? Als je in de toekomst meer ram bezopen wilt worden dan is die kerel nie echt een geschikte ram voor je. Was dit een eenmalige actie dan valt het wel uit te ramme....euuhhh praten.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:52
*Shorty*
*Shorty* is offline
Gewoon met 'm praten en beloven dat je de volgende keer wat minder drinkt. Of dat je vriend je waarschuwt als je asociaal gaat doen.
Oud 19-08-2002, 21:56
Tox
Tox is offline
ik denk dat dit misschien de drubbel was of gewoon een reden om je te dumpen.
Want kom op 1 avond zat zijn moet kunnen, kan wel irri zijn maar als iemand echt leuk is dump je haar niet als ze een keer zat en irri is.
Oud 19-08-2002, 22:11
LiNdA!!!xx
LiNdA!!!xx is offline
haha dat ram is un tik van mij

ik heb em nu 3 keer gebed en hij neemt niet op..
maja LiFe'Z a BiAtCh...

toch thanx voor de hulp
ik ga em nog uns bellen.... xxxx
Oud 20-08-2002, 08:24
PardonMe
PardonMe is offline
ja bel hem op en vertel hoe het zo kwam dat je dronken was..

drank vind ik geen middel om problemen op te lossen, het lost ook niks op, maar je verdrinkt het alleen, maar die problemen zijn er nog wel..
Dus om je problemen op te lossen, praat er dan over en drink met mate...

Hij heeft je nu voor de eerste keer dronken gezien, dus je doet 1 keer een beetje gek (door de drank) en dan ziet hij het gelijk al niet meer zitten met je.. ik vind het een beetje een makkelijke smoes om niet meer met je verder te gaan....

en een smsje?? Het je persoonlijk zeggen is blijkbaar te veel moeite.. Tja ik vind het gewoon zielig als iemand het niet face-to-face durft te zeggen, maar het via een onpersoonlijk smsje moet.. mjah dat ben ik dus..

wat betekent ram?? zoiets als "heel erg" ofzo??
Oud 20-08-2002, 11:05
LiNdA!!!xx
LiNdA!!!xx is offline
ja ram is zoiets als "ech wel" of zo...

maar dat ie dat smsje heeft gestuurd vin ik ook nogal wazig.. maja ik ga me niet meer druk maken dat ie maar opflikkert...
Oud 20-08-2002, 11:13
PardonMe
PardonMe is offline
tja beetje stom dat hij zegt dat hij van eerlijke en spontane meiden houdt, als jij 1 keer dronken bent.. stom dat hij dan gelijk zegt dat je niet eerlijk en spontaan bent hoor
En hij zal vast toch ook wel een keer dronken geweest zijn?? Doet hij dan wel normaal...? Waarschijnlijk ook niet..
Mij lijkt het gewoon een goedkope smoes om met je te kunnen breken (klinkt hard, sorry)
Maar wel zielig dat hij dat niet gewoon zegt, maar via zo'n stom smsje en dan nog wel die reden..
Reageren

Regels voor berichten