Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, als hij je de kans geeft: hem uitgebreid vertellen hoe het ertoe kwam en waarom je niet naar hem durfde te komen met je problemen (waarschijnlijk omdat je nog niet zo lang samen bent en de problemen thuis nog te persoonlijk voor je zijn; je had het echt moeilijk ermee en verviel daardoor in oud en fout gedrag waar je erg veel spijt van hebt).
Sterkte iig. |
![]() |
|
Hier nog een ram en da's ram nie gek hoor.
Tsja, wat moet je doen... hebbie hem al wijs gemaakt dat je ram bezopen was? En dat je ram melig was en je daar ram niets aan kon doen? Als je in de toekomst meer ram bezopen wilt worden dan is die kerel nie echt een geschikte ram voor je. Was dit een eenmalige actie dan valt het wel uit te ramme....euuhhh praten. |
![]() |
|
ik denk dat dit misschien de drubbel was of gewoon een reden om je te dumpen.
Want kom op 1 avond zat zijn moet kunnen, kan wel irri zijn maar als iemand echt leuk is dump je haar niet als ze een keer zat en irri is.
|
ja bel hem op en vertel hoe het zo kwam dat je dronken was..
drank vind ik geen middel om problemen op te lossen, het lost ook niks op, maar je verdrinkt het alleen, maar die problemen zijn er nog wel.. Dus om je problemen op te lossen, praat er dan over en drink met mate... ![]() Hij heeft je nu voor de eerste keer dronken gezien, dus je doet 1 keer een beetje gek (door de drank) en dan ziet hij het gelijk al niet meer zitten met je.. ik vind het een beetje een makkelijke smoes om niet meer met je verder te gaan.... ![]() en een smsje?? Het je persoonlijk zeggen is blijkbaar te veel moeite.. Tja ik vind het gewoon zielig als iemand het niet face-to-face durft te zeggen, maar het via een onpersoonlijk smsje moet.. mjah dat ben ik dus.. ![]() wat betekent ram?? ![]() ![]()
|
tja beetje stom dat hij zegt dat hij van eerlijke en spontane meiden houdt, als jij 1 keer dronken bent.. stom dat hij dan gelijk zegt dat je niet eerlijk en spontaan bent hoor
![]() En hij zal vast toch ook wel een keer dronken geweest zijn?? Doet hij dan wel normaal...? Waarschijnlijk ook niet.. Mij lijkt het gewoon een goedkope smoes om met je te kunnen breken (klinkt hard, sorry) Maar wel zielig dat hij dat niet gewoon zegt, maar via zo'n stom smsje en dan nog wel die reden.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
PLEASE HELP ME!!!!!!>>>Frans mondeling.... Ö Mautje | 0 | 20-04-2010 15:55 | |
Seksualiteit |
Belangrijke vraag over de pil.. kindermens | 10 | 20-06-2003 15:14 | |
Seksualiteit |
Please help me even!!!!! ik ben bang kindermens | 6 | 18-05-2003 16:25 | |
Please help me, k moet info hebben over eetgewoonten van jongeren BRAMmetje2001 | 3 | 25-10-2001 21:05 | |
please help me nick tha bomb | 1 | 09-10-2001 18:37 | |
wie heeft het boek de val gelezen van marga minco! please help me! | 1 | 14-06-2001 19:31 |