Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2012, 22:40
Verwijderd
Elke keer als ik op hakken loop krijg ik echt pijn aan me voeten echt pijn , dus draag ik ze minder wil zo graag langer lijken door hakken ;(
elker keer doet het weer pijn , heb al de hakken in gelopen en kan ook al er op lopen.

Wat kan ik er aan doen om een dagje (2-3 uren) op hakken te overleven zonder pijn??

Laatst gewijzigd op 28-11-2012 om 09:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2012, 22:42
Em.
Em. is offline
Is dat zo met alle hakken of met een specifiek paar? En heb je met meerdere schoenen al geprobeerd om er langer op te lopen en dit (langzaam) opgebouwd? En passen ze echt goed?

Zelfs als je prima hakken hebt en er goed op kunt lopen, dan nog kun je er niet úren achter elkaar op staan/lopen. Ik draag in ieder geval standaard hakken sinds een paar jaar en ik krijg ook nog last van mijn voeten als ik lang moet staan. En daarnaast verschilt het per paar hakken.
Oud 27-11-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo met alle hakken of met een specifiek paar? En heb je met meerdere schoenen al geprobeerd om er langer op te lopen en dit (langzaam) opgebouwd? En passen ze echt goed?

Zelfs als je prima hakken hebt en er goed op kunt lopen, dan nog kun je er niet úren achter elkaar op staan/lopen. Ik draag in ieder geval standaard hakken sinds een paar jaar en ik krijg ook nog last van mijn voeten als ik lang moet staan. En daarnaast verschilt het per paar hakken.
Zo ver ik weet met alle hakken
ze passen goed , of ik langzaam heb op gebouwd niet dat ik weet xd
ik kan een dagje stad er niet eens op doen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 23:01
Verwijderd
Ik ken weinig mensen die een dagje stad op hakken kunnen doen. Zelfs mijn meest relaxte hakken gaan pijn doen na 2 uur lopen. Ik vraag me dan ook altijd af hoe vrouwen dat met stiletto's op kinderkopjes doen, ik breek mijn nek al met een gewoon paar, laat staan dat ik er de hele stad mee ga doen.
Heb je al eens een sleehak geprobeerd? Zelf vind ik dat heel mooi en tof en stukken makkelijker (maar de limiet ligt toch nog steeds op 2 uur), sommige mensen vinden ze gruwelijk lelijk, maar als jij er toffe kunt vinden, zou ik het proberen.
Ik heb ook een heleboel hakken in allerlei formaten en ik draag ze eigenlijk alleen als ik zeker weet dat ik het meeste van de tijd kan zitten, anders red ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2012, 23:11
bloodyb
bloodyb is offline
Uhhhh pijn aan je foto?
Oud 28-11-2012, 02:29
arPos
arPos is offline
Hakken zijn om mee te zitten (en even de benen goed uit te laten komen bij binnenkomst), niet om mee te lopen.
Oud 28-11-2012, 06:16
Verwijderd
Citaat:
Uhhhh pijn aan je foto?
Niet zeuren, het is duidelijk dat ze voeten bedoelt, ik ben in gedachten ook wel eens ergens anders en dan typ ik een verkeerd woord of een mengelmoesje.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 08:29
Verwijderd
Ik ken welgeteld één vrouw die alles op hakken doet, zelfs werken in de zorg en alleen mannen die twee keer zo groot zijn als haar in de isoleercel zet. Dat is dan ook wel een uitzondering.
Ik kan ook niet de hele dagen op hakken lopen, maar soms denk ik dat het een kwestie van gewoon maar doen is en niet te veel nadenken. Laatst liep even wat drinken met een vriendin ook uit op een lange avond uit en dansen terwijl ik hakken aan had. Dat ging vrij aardig en pas toen ik thuis was, had ik er last van. De dag erna voelde ik het ook nog wel een beetje, maar niet buitensporig veel. Uiteraard zijn platte schoenen praktischer en handiger en makkelijker, maar soms heb ik het er dan maar voor over. Ik voel me veel vrouwelijker en mooier op hakken en op mijn werk loop ik altijd op platte schoenen en dan is het tof om een keer hakken aan te hebben als ik vrij ben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Zo ver ik weet met alle hakken
ze passen goed , of ik langzaam heb op gebouwd niet dat ik weet xd
Heb sleehakken mijn limiet 1 tot 2 uren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Hakken zijn om mee te zitten (en even de benen goed uit te laten komen bij binnenkomst), niet om mee te lopen.
Dit zijn niet echt zit hakken meer door de weeks , en niet voor een feestje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 09:51
Verwijderd
Oh, en wat bij mij (in ieder geval in het begin) erg baat, is met een blarenstick of blarenpleister de ergste knelpunten af plakken. En er zijn van de gelkussentjes voor bij je hak/tenen/bal van je voet. Misschien helpen die
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 10:22
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ja, dat moet je ook niet op hakken willen doen. Ik loop al jaren op hakken, maar voor dagjes stad, trek ik wel (als ik eraan denk ) platte schoenen aan, als ik moet werken ook. Maar gewoon schooldagen waar je wat tussen lokalen heen en weer loopt, dat werkt prima op hakken (mits ingelopen en goed passend ). Als ik verwacht meer dan 1 à 2 uur te moeten lopen, doe ik ook geen hakken aan, ondanks gewend en alles.
Oud 28-11-2012, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat moet je ook niet op hakken willen doen. Ik loop al jaren op hakken, maar voor dagjes stad, trek ik wel (als ik eraan denk ) platte schoenen aan, als ik moet werken ook. Maar gewoon schooldagen waar je wat tussen lokalen heen en weer loopt, dat werkt prima op hakken (mits ingelopen en goed passend ). Als ik verwacht meer dan 1 à 2 uur te moeten lopen, doe ik ook geen hakken aan, ondanks gewend en alles.
Het zijn slee hakken
en als ik vraag om langer te lijken worden de meeste reacties dat ik hakken aan moet doen -.-
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 11:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelkussentjes voorin leggen, maar dat is alleen maar uitstel.

Ik heb laatst laarsjes gekocht met een lage blokhak (althans, laag als in niet zo debiel hoog als normaal) en daar kan ik ook niet de hele dag op lopen. Ik ken verder ook niemand die de hele dag op hakken kan lopen zonder er last van te hebben hoor, dus dat dagje shoppen kun je beter uit je hoofd zetten.
Oud 28-11-2012, 12:08
Verwijderd
Ik loop rustig de hele dag op hakken hoor . Moet je alleen gewoon van accepteren dat het uiteindelijk pijnlijk wordt . Ik kan overigens ook geen hele dag op platte schoenen lopen, dan doen mijn voeten daarna ook pijn.

Wat wel helpt is zorgen dat je geen goedkope hakken koopt. Schoenen van de van Haren (hakken dan) doen bij mij veel sneller pijn dan schoenen van bepaalde merken. Nu zijn er vast bepaalde merken die goed zitten bij jou, maar dat is een kwestie van uitproberen. Wat eerder ook al genoemd is, de gelkussentjes helpen ook nog wel eens.

Verder is 'pijn aan je voeten' nogal een breed begrip . Waar krijg je dan precies last van? Ik ga er nu vanuit dat het de bal van je voet is, maar voor hetzelfde geld zijn het je tenen of je hielen of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 12:21
Verwijderd
Citaat:

Ik heb laatst laarsjes gekocht met een lage blokhak (althans, laag als in niet zo debiel hoog als normaal) en daar kan ik ook niet de hele dag op lopen. Ik ken verder ook niemand die de hele dag op hakken kan lopen zonder er last van te hebben hoor, dus dat dagje shoppen kun je beter uit je hoofd zetten.
Dan g ik maar door als kind van 15 in plaats van iemand van 17 pech gehad
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ook maar 1,65 en ik zie er ook niet uit als 15, dus wat je zegt is onzin. Er zijn genoeg vrouwen die niet op hakken (kunnen) lopen. Als je het echt wil, dan trek je hakken aan en moet je niet zeuren over pijn, want wie mooi wil zijn..
Oud 28-11-2012, 14:40
Vesta
Vesta is offline
Citaat:

Gelkussentjes voorin zorgen er toch voor dat je voeten niet uit je schoenen glijden, of niet?

OT: Wat Apate zegt, merkschoenen zitten stuk lekkerder dan die van van Haren ofzo. Je kan ook beter 1 paar merkschoenen hebben dan meerdere goedkope hakken. En als je met pijn blaren enzo bedoelt gewoon pleisters gebruiken.
Oud 28-11-2012, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Gelkussentjes voorin zorgen er toch voor dat je voeten niet uit je schoenen glijden, of niet?

OT: Wat Apate zegt, merkschoenen zitten stuk lekkerder dan die van van Haren ofzo. Je kan ook beter 1 paar merkschoenen hebben dan meerdere goedkope hakken. En als je met pijn blaren enzo bedoelt gewoon pleisters gebruiken.
Heb nooit last van blaren ;p
enige wat pijn doet is dat stuk bij je tenen weet niet hoe dat heet
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 16:29
Verwijderd
Nou ja, dan zouden merkschoenen / gelkussentjes het probleem wat minder erg kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 16:33
Em.
Em. is offline
Citaat:
Dan g ik maar door als kind van 15 in plaats van iemand van 17 pech gehad
Meisjes van 15 zijn even lang als meisjes van 17, hoor, of misschien een paar centimeter kleiner, maar ík groeide in ieder geval niet meer tussen mijn 15e en 17e. Ik heb ook niet het idee dat ik ouder overkom op hakken oid.

Citaat:
Heb nooit last van blaren ;p
enige wat pijn doet is dat stuk bij je tenen weet niet hoe dat heet
Dat heb ik maar bij één paar hakken en dat is volgens mij een combinatie van dat ze heel hoog én glad zijn én dat het enige stukje dat 'dicht' is bij mijn tenen is, waardoor mijn voet naar beneden schuift en daar wordt samengeperst. Misschien ligt het ook wel aan mijn voeten, maar misschien ook wel aan je hakken, want als ik echt lang op hakken loop, krijg ik altijd last van de gehele onderkant van mijn voeten.
Oud 28-11-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Meisjes van 15 zijn even lang als meisjes van 17, hoor, of misschien een paar centimeter kleiner, maar ík groeide in ieder geval niet meer tussen mijn 15e en 17e. Ik heb ook niet het idee dat ik ouder overkom op hakken oid.

Dat heb ik maar bij één paar hakken en dat is volgens mij een combinatie van dat ze heel hoog én glad zijn én dat het enige stukje dat 'dicht' is bij mijn tenen is, waardoor mijn voet naar beneden schuift en daar wordt samengeperst. Misschien ligt het ook wel aan mijn voeten, maar misschien ook wel aan je hakken, want als ik echt lang op hakken loop, krijg ik altijd last van de gehele onderkant van mijn voeten.
ben 1.50 zelfs kind van 11 is nog groter

ik krijg alleen last van dat stukje bij me tenen dat hele gedeelte denk dat het gewoon aan me voeten ligt
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 18:38
arPos
arPos is offline
Citaat:
Dit zijn niet echt zit hakken meer door de weeks , en niet voor een feestje ofzo.
doet er niet to, hakken zijn ergonomisch niet geschikt om lang mee te lopen, ze zijn er om je reet goed uit te laten komen en dan van het tuinhuisje naar de serre te laveren zodat je aldaar jezelf kan neevleien en de ober om een martini kan vragen.

Is iets elitairs wat over is geslagen naar de werkende vrouw.
Oud 28-11-2012, 18:58
Em.
Em. is offline
Citaat:
ik krijg alleen last van dat stukje bij me tenen dat hele gedeelte denk dat het gewoon aan me voeten ligt
Maar bij hoeveel hakken heb je dat? Want als je het maar met één paar geprobeerd hebt, zegt dat nog niet zo heel veel.
Oud 28-11-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Maar bij hoeveel hakken heb je dat? Want als je het maar met één paar geprobeerd hebt, zegt dat nog niet zo heel veel.
Met alle 4 die ik ooit heb aan gehad pijn dat k niet eens kan lopen meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2012, 01:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb dat ook, hoe hoger de hak, hoe sneller de pijn komt, ongeacht geldingetjes en ongeacht waar ze vandaan komen en hoeveel ze gekost hebben. Daarom trek ik alleen hakken aan als ik zeker weet dat ik het merendeel, zo niet de hele avond, kan zitten en alleen maar naar de wc/hapjes hoef te wandelen.

Soms moet je iets opgeven of doorstaan voor wat je wil. Dus wil je lang zijn en pijn lijden of klein en pijnvrij zijn?
Oud 29-11-2012, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat ook, hoe hoger de hak, hoe sneller de pijn komt, ongeacht geldingetjes en ongeacht waar ze vandaan komen en hoeveel ze gekost hebben. Daarom trek ik alleen hakken aan als ik zeker weet dat ik het merendeel, zo niet de hele avond, kan zitten en alleen maar naar de wc/hapjes hoef te wandelen.

Soms moet je iets opgeven of doorstaan voor wat je wil. Dus wil je lang zijn en pijn lijden of klein en pijnvrij zijn?
Pijn vrij , anders zou ik toch niet meer kunnen lopen alsof dat er zo mooi uit ziet o_o
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 13:35
Volk
Volk is offline
Volgens mij is het iets wat je of wel kunt of niet. Ik kan alles op hakken, heel de dag door de stad lopen, heel de avond dansen. Naar mijn mening heeft een hak juist geen doel als je er alleen mee zit. Ze zijn er juist om te paraderen, en dat kan alleen als je loopt. Maar dat is mijn mening.

Van wat ik van mijn vriendinnen begrijp is er niks aan te doen als je het niet kunt. Als je van een sleehakje al pijn krijgt denk ik dat je voeten er gewoon niet geschikt voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het iets wat je of wel kunt of niet. Ik kan alles op hakken, heel de dag door de stad lopen, heel de avond dansen. Naar mijn mening heeft een hak juist geen doel als je er alleen mee zit. Ze zijn er juist om te paraderen, en dat kan alleen als je loopt. Maar dat is mijn mening.

Van wat ik van mijn vriendinnen begrijp is er niks aan te doen als je het niet kunt. Als je van een sleehakje al pijn krijgt denk ik dat je voeten er gewoon niet geschikt voor zijn.
Wanneer zijn je voeten er wel geschikt voor dan?? hoe maak je ze geschikt ?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 14:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wanneer zijn je voeten er wel geschikt voor dan?? hoe maak je ze geschikt ?
Ik denk dat ze zo worden geboren, anders zou iedereen op hakken kunnen lopen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 15:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Hele hoge stiletto's of blokhakken..? Op mijn blokhakken kan ik ook nog wel een middagje shoppen (daarna heb ik trouwens wel pijn hoor) en sleehakken vind ik ook prima en makkelijk, maar mijn voet gaat gewoon zeer doen bij de bal van mijn voet. Het ligt aan de hoogte van de hak hoe snel de pijn komt, maar pijn is onvermijdelijk, gelpads of niet.
Oud 29-11-2012, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze zo worden geboren, anders zou iedereen op hakken kunnen lopen.
Hoezo zouden die ene wel geschikt zijn en de andere niet ??
wat moet ik er aan doen kan niet even een wens doen om 2 meter te worden ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 15:07
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hoezo zouden die ene wel geschikt zijn en de andere niet ??
wat moet ik er aan doen kan niet even een wens doen om 2 meter te worden ofzo
Accepteren dat je kort bent en dat dat geen ramp is. Ik ben 24 en 156 cm, is helemaal geen ramp. Zelfs met mijn hoogste hakken kom ik niet aan de lengte van de gemiddelde vrouw. Maar dat maakt helemaal niks uit.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Accepteren dat je kort bent en dat dat geen ramp is. Ik ben 24 en 156 cm, is helemaal geen ramp. Zelfs met mijn hoogste hakken kom ik niet aan de lengte van de gemiddelde vrouw. Maar dat maakt helemaal niks uit.
Ik vind het verschikkelijk als ik zou kunnen lopen op hakken van 20 cm had ik ze aan gedaan (als ze ook nog mooi zijn dan en niet overdreven lijken)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:18
Verwijderd
Je kunt altijd nog voor plateauzolen gaan, als je langer wil zijn. Die lopen stukken makkelijker iig, daar kon ik wel een hele dag op naar een festival ofzo. Maar die zijn nu niet meer zo makkelijk te krijgen als toen ik 15 was en de vraag is maar of je daar mee wil lopen ^^
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Je kunt altijd nog voor plateauzolen gaan, als je langer wil zijn. Die lopen stukken makkelijker iig, daar kon ik wel een hele dag op naar een festival ofzo. Maar die zijn nu niet meer zo makkelijk te krijgen als toen ik 15 was en de vraag is maar of je daar mee wil lopen ^^
Nou sommige zijn niet echt mooi xd
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:24
Verwijderd
Dat is wat ik bedoel. Als het bij je stijl past, kunnen sommige dingen prima, maar het is al snel heel extreem.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is wat ik bedoel. Als het bij je stijl past, kunnen sommige dingen prima, maar het is al snel heel extreem.
Ze zijn zeker niet in gewone winkels te koop ??
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 17:05
Verwijderd
Niet echt, er zijn wel winkels die ze hebben, maar die zijn meestal niet gewoon. Via internet ga je er veel meer vinden, maar ook niet elke plateauzool loopt gemakkelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Niet echt, er zijn wel winkels die ze hebben, maar die zijn meestal niet gewoon. Via internet ga je er veel meer vinden, maar ook niet elke plateauzool loopt gemakkelijk.
Zeker geen ander iets in plaats van plateauzolen ?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 17:39
Verwijderd
Winter, er is niks dat je langer kan maken. Je kan langer lijken door de manier waarop je loopt, je gedraagt, wat je uitstraalt en hoe je je kleedt. Hakken kunnen helpen, maar als je er niet op kunt lopen, houdt het op. Sleehakken en plateauzolen zijn een mogelijkeid, maar ook die zullen niet altijd pijnloos zijn. Wat wil je nu nog? Je kunt op stelten gaan lopen? Er bestaat een operatie die je enkele centimeters langer kan maken, kost dacht ik 20.000 (als het niet zelfs 80.000 was) euro en is extreem pijnlijk. De botten in je bovenbenen worden gebroken en daartussen wordt een stuk bijgezet. Ik denk dat je dan meer bent met een aantal sessies therapie om meer zelfvertrouwen te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 18:12
Vowel
Vowel is offline
Hoe lang ben je eigenlijk en waarom wil je zo graag langer lijken? Er is niets mis mee om klein te zijn. In fact, veel mannen vinden dat juist aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 18:19
Verwijderd
Ze is 1.50 en vindt dat ze er zo jong uitziet daardoor.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ze is 1.50 en vindt dat ze er zo jong uitziet daardoor.
Idd , was een keer in de stad en kon je gratis zo klein blikje krijgen alleen was boven ze zo veel jaar gaat die vrouw aan mij vragen hoe oud ik ben , ik zo zeggen 17 en ze keek me aan alsof het niet waar is o_O
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 09:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Idd , was een keer in de stad en kon je gratis zo klein blikje krijgen alleen was boven ze zo veel jaar gaat die vrouw aan mij vragen hoe oud ik ben , ik zo zeggen 17 en ze keek me aan alsof het niet waar is o_O
Dat is toch geen ramp? Dat had ik laatst ook, en dat komt echt niet alleen door lengte hoor. Een vriendin van mij is net zo lang als ik maar heeft gewoon een heel oud gezicht, zij wordt ook steevast ouder geschat. Daarbij zullen veel meisjes van gemiddelde lengte op hun 17de ook jonger ogen dan ze zijn, op die leeftijd gaat het veel meer om het gezicht, babyvet en gedrag om leeftijd te bepalen. Later zul je heel blij zijn dat je jonger lijkt. Probeer het op te vatten als een compliment.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch geen ramp? Dat had ik laatst ook, en dat komt echt niet alleen door lengte hoor. Een vriendin van mij is net zo lang als ik maar heeft gewoon een heel oud gezicht, zij wordt ook steevast ouder geschat. Daarbij zullen veel meisjes van gemiddelde lengte op hun 17de ook jonger ogen dan ze zijn, op die leeftijd gaat het veel meer om het gezicht, babyvet en gedrag om leeftijd te bepalen. Later zul je heel blij zijn dat je jonger lijkt. Probeer het op te vatten als een compliment.
Ik vind het maar verschrikkelijk ben nog liever 1.82 en klaar met groeien (wat ik nu okal ben -.- en dan bedoel ik niet 1,80)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 10:21
Verwijderd
Maar dat ben je niet en dat ga je ook niet worden en het is niet iets dat je kunt veranderen, dus ik zou me erbij neerleggen in plaats van jezelf ongelukkig te maken door te blijven malen over iets wat nu eenmaal zo is.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ja pff shit happens. Ik ben 23 en ongeveer 1.68 en werd laatst ook mijn id gevraagd toen ik sigaretten ging halen. En dat terwijl ik de avond vantevoren nog 33 werd geschat. Het is niet leuk, maar het gebeurt. Hoe graag je het ook zou willen, je zult nooit geen 1.80 lang woden en daar kun je je maar beter bij neerleggen. Een vriendin van mij is 1.50 en 28 jaar. Zij ziet er uit als 28, dat zit 'm niet in je lengte. Je leeftijd zit 'm niet in je lengte, maar in je houding, uitstraling, kleding. Leg je erbij neer en het wordt allemaal een stuk makkelijker
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ja pff shit happens. Ik ben 23 en ongeveer 1.68 en werd laatst ook mijn id gevraagd toen ik sigaretten ging halen. En dat terwijl ik de avond vantevoren nog 33 werd geschat. Het is niet leuk, maar het gebeurt. Hoe graag je het ook zou willen, je zult nooit geen 1.80 lang woden en daar kun je je maar beter bij neerleggen. Een vriendin van mij is 1.50 en 28 jaar. Zij ziet er uit als 28, dat zit 'm niet in je lengte. Je leeftijd zit 'm niet in je lengte, maar in je houding, uitstraling, kleding. Leg je erbij neer en het wordt allemaal een stuk makkelijker
Eigelijks zie ik het niet voor me hoe ik eruit zou zien met kinderen of als ik 23 jaar ben o_o

Ik wou dat ik me er heel makkelijk neer kon leggen , Ik wil zo graag hakken dragen in de stad , en ben ook nog eens dik , voor mij idee zie ik er niet uit
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 12:15
Volk
Volk is offline
Dan doe je toch iets aan je figuur? Dat is wel haalbaar, langer worden gaat niet gebeuren.

Ik kan me voorstellen dat als je een beetje dik bent dat je dan korter lijkt, bij mij is dat in ieder geval wel zo. Als ik 5 kilo aankom ben ik opeens een tonnetje, maar nu heb ik een normaal/slank postuur en lijk ik ook niet heel klein. Alles in in proportie. Op een foto zie je aan mij ook niet dat ik klein ben. Tenzij mijn vriend ernaast staat, maar die is dan weer bovengemiddeld lang.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten