Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken weinig mensen die een dagje stad op hakken kunnen doen. Zelfs mijn meest relaxte hakken gaan pijn doen na 2 uur lopen. Ik vraag me dan ook altijd af hoe vrouwen dat met stiletto's op kinderkopjes doen, ik breek mijn nek al met een gewoon paar, laat staan dat ik er de hele stad mee ga doen.
Heb je al eens een sleehak geprobeerd? Zelf vind ik dat heel mooi en tof en stukken makkelijker (maar de limiet ligt toch nog steeds op 2 uur), sommige mensen vinden ze gruwelijk lelijk, maar als jij er toffe kunt vinden, zou ik het proberen. Ik heb ook een heleboel hakken in allerlei formaten en ik draag ze eigenlijk alleen als ik zeker weet dat ik het meeste van de tijd kan zitten, anders red ik het niet. |
![]() |
|
Hakken zijn om mee te zitten (en even de benen goed uit te laten komen bij binnenkomst), niet om mee te lopen.
|
Verwijderd
|
Ik ken welgeteld één vrouw die alles op hakken doet, zelfs werken in de zorg en alleen mannen die twee keer zo groot zijn als haar in de isoleercel zet. Dat is dan ook wel een uitzondering.
Ik kan ook niet de hele dagen op hakken lopen, maar soms denk ik dat het een kwestie van gewoon maar doen is en niet te veel nadenken. Laatst liep even wat drinken met een vriendin ook uit op een lange avond uit en dansen terwijl ik hakken aan had. Dat ging vrij aardig en pas toen ik thuis was, had ik er last van. De dag erna voelde ik het ook nog wel een beetje, maar niet buitensporig veel. Uiteraard zijn platte schoenen praktischer en handiger en makkelijker, maar soms heb ik het er dan maar voor over. Ik voel me veel vrouwelijker en mooier op hakken en op mijn werk loop ik altijd op platte schoenen en dan is het tof om een keer hakken aan te hebben als ik vrij ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als ik vraag om langer te lijken worden de meeste reacties dat ik hakken aan moet doen -.- |
![]() |
|
Gelkussentjes voorin leggen, maar dat is alleen maar uitstel.
Ik heb laatst laarsjes gekocht met een lage blokhak (althans, laag als in niet zo debiel hoog als normaal) en daar kan ik ook niet de hele dag op lopen. Ik ken verder ook niemand die de hele dag op hakken kan lopen zonder er last van te hebben hoor, dus dat dagje shoppen kun je beter uit je hoofd zetten.
|
Verwijderd
|
Ik loop rustig de hele dag op hakken hoor
![]() ![]() Wat wel helpt is zorgen dat je geen goedkope hakken koopt. Schoenen van de van Haren (hakken dan) doen bij mij veel sneller pijn dan schoenen van bepaalde merken. Nu zijn er vast bepaalde merken die goed zitten bij jou, maar dat is een kwestie van uitproberen. Wat eerder ook al genoemd is, de gelkussentjes helpen ook nog wel eens. Verder is 'pijn aan je voeten' nogal een breed begrip ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben ook maar 1,65 en ik zie er ook niet uit als 15, dus wat je zegt is onzin. Er zijn genoeg vrouwen die niet op hakken (kunnen) lopen. Als je het echt wil, dan trek je hakken aan en moet je niet zeuren over pijn, want wie mooi wil zijn..
||
Citaat:
![]() OT: Wat Apate zegt, merkschoenen zitten stuk lekkerder dan die van van Haren ofzo. Je kan ook beter 1 paar merkschoenen hebben dan meerdere goedkope hakken. En als je met pijn blaren enzo bedoelt gewoon pleisters gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
enige wat pijn doet is dat stuk bij je tenen weet niet hoe dat heet |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik krijg alleen last van dat stukje bij me tenen dat hele gedeelte denk dat het gewoon aan me voeten ligt |
![]() |
||
Citaat:
Is iets elitairs wat over is geslagen naar de werkende vrouw.
||
Citaat:
|
Ik heb dat ook, hoe hoger de hak, hoe sneller de pijn komt, ongeacht geldingetjes en ongeacht waar ze vandaan komen en hoeveel ze gekost hebben. Daarom trek ik alleen hakken aan als ik zeker weet dat ik het merendeel, zo niet de hele avond, kan zitten en alleen maar naar de wc/hapjes hoef te wandelen.
Soms moet je iets opgeven of doorstaan voor wat je wil. Dus wil je lang zijn en pijn lijden of klein en pijnvrij zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij is het iets wat je of wel kunt of niet. Ik kan alles op hakken, heel de dag door de stad lopen, heel de avond dansen. Naar mijn mening heeft een hak juist geen doel als je er alleen mee zit. Ze zijn er juist om te paraderen, en dat kan alleen als je loopt. Maar dat is mijn mening.
Van wat ik van mijn vriendinnen begrijp is er niks aan te doen als je het niet kunt. Als je van een sleehakje al pijn krijgt denk ik dat je voeten er gewoon niet geschikt voor zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt altijd nog voor plateauzolen gaan, als je langer wil zijn. Die lopen stukken makkelijker iig, daar kon ik wel een hele dag op naar een festival ofzo. Maar die zijn nu niet meer zo makkelijk te krijgen als toen ik 15 was en de vraag is maar of je daar mee wil lopen ^^
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Winter, er is niks dat je langer kan maken. Je kan langer lijken door de manier waarop je loopt, je gedraagt, wat je uitstraalt en hoe je je kleedt. Hakken kunnen helpen, maar als je er niet op kunt lopen, houdt het op. Sleehakken en plateauzolen zijn een mogelijkeid, maar ook die zullen niet altijd pijnloos zijn. Wat wil je nu nog? Je kunt op stelten gaan lopen? Er bestaat een operatie die je enkele centimeters langer kan maken, kost dacht ik 20.000 (als het niet zelfs 80.000 was) euro en is extreem pijnlijk. De botten in je bovenbenen worden gebroken en daartussen wordt een stuk bijgezet. Ik denk dat je dan meer bent met een aantal sessies therapie om meer zelfvertrouwen te krijgen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wou dat ik me er heel makkelijk neer kon leggen , Ik wil zo graag hakken dragen in de stad , en ben ook nog eens dik , voor mij idee zie ik er niet uit |
![]() |
|
Dan doe je toch iets aan je figuur? Dat is wel haalbaar, langer worden gaat niet gebeuren.
Ik kan me voorstellen dat als je een beetje dik bent dat je dan korter lijkt, bij mij is dat in ieder geval wel zo. Als ik 5 kilo aankom ben ik opeens een tonnetje, maar nu heb ik een normaal/slank postuur en lijk ik ook niet heel klein. Alles in in proportie. Op een foto zie je aan mij ook niet dat ik klein ben. Tenzij mijn vriend ernaast staat, maar die is dan weer bovengemiddeld lang. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Gisteren kocht ik gehakt. Dat zat lekker in mijn tas. Verwijderd | 37 | 25-11-2018 22:37 | |
Vrije tijd |
Oude hakken naomibeekmans | 2 | 04-02-2017 22:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn hakken tegen de flat. Ruby Blue | 16 | 21-02-2006 11:50 | |
Lifestyle |
Hoge hakken LoveGirl212 | 10 | 01-02-2005 16:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Bestanden overzetten sjakodrako | 3 | 06-04-2004 14:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeilijk lopen op (hoge) hakken D-sire | 25 | 23-02-2004 12:10 |