Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer eens met haar te praten en te achterhalen waarom het nu uit is.
In het hoi-topic las ik dat ze vreemd ging. Dat jij haar terug wil is jouw keuze, maar ik denk dat je beter verdient. Een meisje hoort 100% voor jou te gaan, en niet nog even met een ex te zoenen wanneer dat haar uitkomt (tenzij jullie een open relatie hadden o.i.d.).
|
![]() |
Dat is natuurlijk kut. Dat iemand het uitmaakt, zonder daarover te communiceren, zonder signalen af te geven dat het voor haar dus blijkbaar niet goed loopt allemaal.
Los van het feit dat het kut is, zou je je wel moeten afvragen of je heel veel interesse zou moeten willen hebben om een relatie te hebben met iemand die blijkbaar niet in staat is om over bepaalde belangrijke zaken te praten. Omdat dit makkelijker klinkt dan het is: ga lekker uit, bier hijsen met maten, op meidenjacht. Een beetje rondsletten, en rondkijken. Er zijn vast meiden die wél het fatsoen hebben om eerlijk tegen je te zijn. edit: lees net dat ze dus blijkbaar vreemd gaat. Dat moet je dus helemaal niet willen. Je bent geen stuk speelgoed dat naar hartelust gebruikt kan worden. Weg met dat mens. Er zijn leukere exemplaren op de wereld. |
![]() |
|
![]() |
Als ze het uit heeft gemaakt via App en ook nog eens vreemd gaat is het inderdaad het beste om haar te laten gaan. Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan omdat je niet zomaar je gevoelens kan veranderen, maar probeer het. Ook is het net een halve dag uit geef jezelf een beetje rust en misschien besef je later wel dat het beter is zo.
Geef haar ook een beetje rust en probeer het over een paar dagen weer of spreek haar aan in het echt om te vragen waarom ze dit heeft gedaan. Veel succes |
![]() |
||
Citaat:
Sterkte!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als jullie maar niet uit wanhoop/ eenzaamheid weer bij elkaar zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen, maar in eigenlijk alle gevallen dat ik dit soort verhalen heb gehoord, loopt het uiteindelijk slecht af. Het vertrouwen is nu toch kapot bij jou. En zij heeft het signaal gekregen dat dit gedrag ok is, want je neemt haar zo weer terug. Het gebeurt ook niet “zomaar”.
Ik zeg niet dat het nooit goed kan gaan, ik hoop voor jullie dat het perfect werkt en dat jullie elkaars ware liefde zijn. Maar ik vrees het ergste. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
"Komt wel goed" vind ik vaak klinken als een slecht signaal. Een relatie hebben is moet je aan blijven werken, zeker na zo'n break up. Verwacht niet te makkelijk dat het allemaal wel weer goed komt...
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar dingen komen zelden vanzelf wel weer goed.
|
Verwijderd
|
Ik wens je oprecht toe dat het allemaal goed blijft gaan en geniet van de goede gevoelens die je nu hebt. Daar gaat het absoluut niet om. En ik weet dat het zinloos is om dit soort dingen tegen je te zeggen, liefde maakt blind en je moet het zelf ervaren.
Maar er zit hier nogal wat ervaring met liefdesdrama's bij elkaar en eigenlijk weten we allemaal hoe dit soort verhalen vroeg of laat aflopen... Is verder ook niet erg, leer je van. Tegen die tijd zijn we er weer om je te steunen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik lees zelf vaak op http://exterug.nl/hoe-krijg-ik-mijn-ex-terug/ en die hebben meerdere tips hierover.
voor mijn ex werkte #3, ''Wat deed je toen? Wat zei je toen? En wat zijn de dingen waarvan jij weet dat jij je ex daarmee kan inpakken?'' dus ik ging haar weer versieren, naar onze oude plekjes brengen, etc. Toch wel na 3 maanden later uitgemaakt, want ze verhuisde naar Duitseland en ik kan dat dus niet.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil me Ex terug Max078 | 1 | 03-03-2014 07:05 | |
Liefde & Relatie |
hoe krijg je je ex terug So-Lovely | 52 | 14-11-2006 21:23 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laten jongens merken dat ze hun ex terug willen? jenniffer | 9 | 04-03-2003 02:11 | |
Liefde & Relatie |
nog steeds jaloers op me ex, al meer dan een half jaar help asjeblieft!!! **~yvie~** | 4 | 23-02-2003 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |