Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2016, 22:57
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hallo. Mijn vriendin heeft het uitgemaakt en ik blijf maar aan haar denken. Ik voel me echt kut en wil haar super graag terug. Hoe krijg ik dat voor mekaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2016, 23:03
Axel11
Axel11 is offline
Wat meer context kan helpen: hoe lang hadden jullie een relatie? Wat ging er goed en wat ging er minder goed in jullie relatie? Waarom heeft ze het uitgemaakt?

En hoe lang is het al uit? Hebben jullie nog wel contact?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 23:10
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Wat meer context kan helpen: hoe lang hadden jullie een relatie? Wat ging er goed en wat ging er minder goed in jullie relatie? Waarom heeft ze het uitgemaakt?

En hoe lang is het al uit? Hebben jullie nog wel contact?
We hadde een relatie van 8 maanden. We waren heel open altijd en we hadden het eigenlijk altijd leuk. We konden elkaar alles vertellen en hadden nooit echt ruzie. Waarom ze het heeft uitgemaakt weet ik ook niet. En daarom twijfel ik ook heel erg aan mezelf en wordt ik heel onzeker. Het is nu een halve dag uit. Ik app er wel af en toe maar krijg niks terug.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 07:34
Elin3
Elin3 is offline
Probeer eens met haar te praten en te achterhalen waarom het nu uit is.

In het hoi-topic las ik dat ze vreemd ging. Dat jij haar terug wil is jouw keuze, maar ik denk dat je beter verdient. Een meisje hoort 100% voor jou te gaan, en niet nog even met een ex te zoenen wanneer dat haar uitkomt (tenzij jullie een open relatie hadden o.i.d.).
Oud 18-01-2016, 07:34
feniks
feniks is offline
Dat is natuurlijk kut. Dat iemand het uitmaakt, zonder daarover te communiceren, zonder signalen af te geven dat het voor haar dus blijkbaar niet goed loopt allemaal.

Los van het feit dat het kut is, zou je je wel moeten afvragen of je heel veel interesse zou moeten willen hebben om een relatie te hebben met iemand die blijkbaar niet in staat is om over bepaalde belangrijke zaken te praten.

Omdat dit makkelijker klinkt dan het is: ga lekker uit, bier hijsen met maten, op meidenjacht. Een beetje rondsletten, en rondkijken. Er zijn vast meiden die wél het fatsoen hebben om eerlijk tegen je te zijn.

edit: lees net dat ze dus blijkbaar vreemd gaat. Dat moet je dus helemaal niet willen. Je bent geen stuk speelgoed dat naar hartelust gebruikt kan worden. Weg met dat mens. Er zijn leukere exemplaren op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 09:52
Axel11
Axel11 is offline
Ik las in het Hoi-topic ook nog dat ze het heeft uitgemaakt via een WhatsApp-berichtje uit het niets.

Het hele verhaal kan volgens mij het beste tot de conclusie leiden dat je haar niet terug moet willen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 10:39
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Als ze het uit heeft gemaakt via App en ook nog eens vreemd gaat is het inderdaad het beste om haar te laten gaan. Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan omdat je niet zomaar je gevoelens kan veranderen, maar probeer het. Ook is het net een halve dag uit geef jezelf een beetje rust en misschien besef je later wel dat het beter is zo.
Geef haar ook een beetje rust en probeer het over een paar dagen weer of spreek haar aan in het echt om te vragen waarom ze dit heeft gedaan.
Veel succes
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 10:49
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Bedankt voor de reacties. Ik heb op dit moment veel gemixte gevoelens van boosheid en verdriet. Alleen het is gewoon super moeilijk om iemand te vergeten als je van diegene houd. Maar ik zal het proberen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 11:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt voor de reacties. Ik heb op dit moment veel gemixte gevoelens van boosheid en verdriet. Alleen het is gewoon super moeilijk om iemand te vergeten als je van diegene houd. Maar ik zal het proberen.
Het is logisch dat je er niet binnen één dag overheen bent. Je bent gekwetst en die gevoelens zijn niet meer dan normaal. Geef jezelf wat tijd om op een rijtje te zetten wat er gebeurd is. Als de boosheid en het verdriet wat zakken kan je er waarschijnlijk ook rationeler over nadenken.

Sterkte!
Oud 18-01-2016, 13:29
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Het is logisch dat je er niet binnen één dag overheen bent. Je bent gekwetst en die gevoelens zijn niet meer dan normaal. Geef jezelf wat tijd om op een rijtje te zetten wat er gebeurd is. Als de boosheid en het verdriet wat zakken kan je er waarschijnlijk ook rationeler over nadenken.

Sterkte!
Zal ik doen, dankje .
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 18:58
Tigerly
Tigerly is offline
Ze had toch ook met d'r ex gezoend?
Oud 18-01-2016, 19:14
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ze had toch ook met d'r ex gezoend?
Ja, dat is het "vreemdgaan" waarover mensen het hierboven hebben
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 18:26
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Heet is al weer goed tussen ons en we zijn weer bij elkaar. Dit topic kan gesloten worden daarom.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 18:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heet is al weer goed tussen ons en we zijn weer bij elkaar. Dit topic kan gesloten worden daarom.
Hebben jullie het goed uitgepraat? En heeft ze haar excuses aangeboden voor het vreemdgaan? En misschien nog belangrijker: kan jij haar weer volledig vertrouwen?
Oud 19-01-2016, 19:03
Axel11
Axel11 is offline
Goede vragen van Elin3.

Ik verwacht zeker van een verstandig meisje van +/- 18 (?) toch beter.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 21:12
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Hebben jullie het goed uitgepraat? En heeft ze haar excuses aangeboden voor het vreemdgaan? En misschien nog belangrijker: kan jij haar weer volledig vertrouwen?
Ja ze heeft sorry gezecht en we hebben het goed uitgepraat. Ze zei dat het de stomste fout is die ze ooit heeft gemaakt en het nooit meer zou doen. En daar vertrouw ik haar op.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 22:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ze heeft sorry gezecht en we hebben het goed uitgepraat. Ze zei dat het de stomste fout is die ze ooit heeft gemaakt en het nooit meer zou doen. En daar vertrouw ik haar op.
Oké
Als jullie maar niet uit wanhoop/ eenzaamheid weer bij elkaar zijn
Oud 20-01-2016, 07:41
Verwijderd
Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen, maar in eigenlijk alle gevallen dat ik dit soort verhalen heb gehoord, loopt het uiteindelijk slecht af. Het vertrouwen is nu toch kapot bij jou. En zij heeft het signaal gekregen dat dit gedrag ok is, want je neemt haar zo weer terug. Het gebeurt ook niet “zomaar”.

Ik zeg niet dat het nooit goed kan gaan, ik hoop voor jullie dat het perfect werkt en dat jullie elkaars ware liefde zijn. Maar ik vrees het ergste.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 09:04
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen, maar in eigenlijk alle gevallen dat ik dit soort verhalen heb gehoord, loopt het uiteindelijk slecht af. Het vertrouwen is nu toch kapot bij jou. En zij heeft het signaal gekregen dat dit gedrag ok is, want je neemt haar zo weer terug. Het gebeurt ook niet “zomaar”.

Ik zeg niet dat het nooit goed kan gaan, ik hoop voor jullie dat het perfect werkt en dat jullie elkaars ware liefde zijn. Maar ik vrees het ergste.
Het komt wel goed hoor. Daar heb ik alle vertrouwen in.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 09:07
Elin3
Elin3 is offline
"Komt wel goed" vind ik vaak klinken als een slecht signaal. Een relatie hebben is moet je aan blijven werken, zeker na zo'n break up. Verwacht niet te makkelijk dat het allemaal wel weer goed komt...

Ik wil niet pessimistisch overkomen maar dingen komen zelden vanzelf wel weer goed.
Oud 20-01-2016, 09:13
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Waarom is iedereen er zo negatief over. Ik ben juist hartstikke blij nu.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 09:16
feniks
feniks is offline
Niet negatief. Eerder realistisch. En kijkend naar mijn eigen ervaringen met dit soort acties, hoop ik voor je dat t beter afloopt dan bij mij.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 09:20
Verwijderd
Ik wens je oprecht toe dat het allemaal goed blijft gaan en geniet van de goede gevoelens die je nu hebt. Daar gaat het absoluut niet om. En ik weet dat het zinloos is om dit soort dingen tegen je te zeggen, liefde maakt blind en je moet het zelf ervaren.

Maar er zit hier nogal wat ervaring met liefdesdrama's bij elkaar en eigenlijk weten we allemaal hoe dit soort verhalen vroeg of laat aflopen... Is verder ook niet erg, leer je van. Tegen die tijd zijn we er weer om je te steunen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 09:24
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Nouja toch bedankt. Ik hoop dat het nooit zal gebeuren. Maar bedankt voor jullie steun .
Met citaat reageren
Oud 30-01-2016, 04:34
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Jullie hadden dan toch gelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2016, 08:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jullie hadden dan toch gelijk
Aww wat vervelend!
Wil je het hier delen - of liever niet?
Oud 30-01-2016, 11:00
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Liever niet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 20:29
vaagtaalgebruik
vaagtaalgebruik is offline
Ik lees zelf vaak op http://exterug.nl/hoe-krijg-ik-mijn-ex-terug/ en die hebben meerdere tips hierover.
voor mijn ex werkte #3, ''Wat deed je toen? Wat zei je toen? En wat zijn de dingen waarvan jij weet dat jij je ex daarmee kan inpakken?'' dus ik ging haar weer versieren, naar onze oude plekjes brengen, etc.
Toch wel na 3 maanden later uitgemaakt, want ze verhuisde naar Duitseland en ik kan dat dus niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten