Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een restje van die gekruide krieltjes (ongebakken) van woensdag. Op de verpakking staat dat ze geopend max 24 uur houdbaar zijn. Moet ik me daaraan houden of kan ik ze nog wel eten?
||
Citaat:
|
Dan zou ik 't gewoon proberen!
Ik was overigens pas om 5 uur m´n nest uit, want ik ben gisteren voor de tigste keer naar Slagsmalsklubben geweest en heb daarna nog een aantal 'dansjes gedaan' (ik haat 't als mensen dat zeggen, srsly) en Major Lazer geluisterd en choco-kruidnoten gegeten op de fiets naar huis en dat was tof. En toen ging ik nog int0rwebzen en toen was het 7 uur geweest en dacht ik 'oooh jaaaa, ik moet slapen!' Toen ik wakker werd was het zo belachelijk donker dat ik dacht dat 't nacht was. Stom. En toen moest ik mezelf uit bed hijsen om nog een pakketje op te halen en m'n ov-fiets terug te brengen en op het station hoorde ik meteen van collega's dat ik er zo vertiefd uitzie en toen bedacht ik me dat ik geen make-up op heb en dat ik m'n haar niet heb gedaan. Uh-oh! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vieren ze in Zweden geen Sinterklaas? Mijn overburen zijn Zweeds (althans, zij is Zweeds) en ze hebben al kerstversiering opgehangen. Dat is niet zo vreemd an sich, maar ze hebben een zoontje van 5 of 6 (en nog een janklarf, maar die is nog geen 1).
|
![]() |
|
|