Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2012, 11:12
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hoi,

ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met een neuscorrectie. Hoe denk jij erover, heb je het weleens overwogen of ben je tegen alle cosmetische chirurgie? En als je een neuscorrectie hebt gehad: ben je tevreden met het resultaat? En wat zijn alle voor- en nadelen?

Zelf vind ik mijn neus erg groot, het heeft een enorme punt en het irriteert me mateloos.. Vooral op foto's van zijaanzicht, en als ik lach wordt mijn neus heel breed en krijg ik een kraaienneus.

Nu houd ik van de gedachte dat schoonheid alleen van binnen komt, maar toch voel ik me bekeken en niet op mijn gemak als ik bijvoorbeeld wordt gefilmd. En ik ben tevreden met mezelf maar graag wil ik mijn ogen meer accentueren. Ik ga geen foto's plaatsen want ik haat foto's en word er erg onzeker van.

Wat vinden jullie van je neus en zou je het corrigeren en wat zijn jouw ervaringen is een beetje mijn vraag
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 12:39
Verwijderd
Ik ben niet tegen plastische chirurgie, maar ik care gewoon niet zo veel om m'n neus en hoe die er uit ziet. Dus ik laat 'm lekker zo, wat jij doet moet je verder zelf weten uiteraard, maar als je neus zorgt voor - een deel van - je onzekerheid en je hebt er geld voor, zou ik zeker die neuscorrectie doen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 13:03
Volk
Volk is offline
Ik vind mijn neus prima en zou hem dus nooit corrigeren. Ik heb verder dus ook geen ervaring met cosmetische chirurgie. Cosmetische chirurgie staat voor mij gelijk aan overbodige chirurgie, het is helemaal niet nodig, het wordt alleen gebruikt om onzekerheid te maskeren die er toch blijft zitten. Je moet zelf weten wat je doet hoor, maar ik denk dat je er meer baat bij hebt wat zelfvertrouwen te kweken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 16:38
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
kheb er ook wel eens overna gedacht, maar dan twijfel ik of ik het wel wil en dan wilik het weer niet en dan weer wel.. dus ik wacht nog wel ff met er overna denken x)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 17:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou je aanraden eerst aan je zelfvertrouwen te werken en proberen je lichaam te accepteren zoals het is.
Op zich vind ik niks mis met plastische chirurgie, maar het is wel zo dat je als 19-jarig meisje nog een stuk onzekerder bent dan je over een paar jaar misschien bent, en ik denk dat als je eenmaal begint met dingen die je niet bevallen aan jezelf chirurgisch aanpassen, er al gauw geen houden meer aan is. Nu stoort vooral je neus je, maar als je neus naar tevredenheid is, misschien is het dan mis met je borsten of je kin of je buik of je bovenbenen en blijf je alles bijschaven, vergroten of wegzuigen. De mate waarin je tevreden bent over je uiterlijk staat zo goed als los van hoe je er daadwerkelijk uitziet. Je bekeken voelen komt denk ik alleen voort vanuit je zelf, en niet omdat mensen naar je neus zouden staren, daar geloof ik namelijk niks van. Daarbij is plastische chirurgie duur, pijnlijk, duurt het lang en is het niet zonder risico's.
Oud 01-12-2012, 18:15
Verwijderd
Post eens een foto van je gok anders.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 21:36
Superphris
Superphris is offline
Vraag mensen uit je omgeving wat ze van het idee vinden. Het is wel je eigen keuze, maar misschien valt het allemaal wel mee met die grote neus van je.

Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat je nooit echt zult weten hoe het gaat worden.
Volgens mij is het ook ontzettend duur dus als je geen geld hebt gaat het hem sowieso niet worden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten