Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2012, 05:49
Vladi_GR
Vladi_GR is offline
Ik wil graag weten waar ik miesjes kan ontmoeten. Ik ben buitenlander en ik voel me niet prettig wanneer ik niet goed met de meid kan communiceren.
Waar zou ik meiden kunnen leren kennen ?
Zijn er leuke meiden op deze site?
Ik woon in DenHaag en,,, ja tips graag. :/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2012, 08:10
Verwijderd
dit topic staat fout. forumbaas naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 09:00
bierkoning
bierkoning is offline
Je mag dit idd op contact gezocht neerzetten. En misschien nog iets meer informatie over jezelf.
Oud 27-12-2012, 11:10
Verwijderd
Ik had dit al gezien en ik had besloten het te laten staan. De topicstarter is niet alleen op zoek naar meisjes via deze site (Vladi_GR als je dat wil, dan is het inderdaad beter een topic te openen op Contact Gezocht waarbij je wat meer over jezelf vertelt). Hij vraagt ook waar je meisjes kunt ontmoeten en tips. mij lijkt dat dat best hier besproken kan worden. Ik ga wel de topictitel aanpassen zodat het niet meteen als een Contact Gezocht-topic wordt gezien.

Plaatsen om meisjes te ontmoeten, wat doe je in het dagelijkse leven? Ga je naar school of werk je, dat zijn standaard plaatsen. Bij het uitgaan kom je mensen tegen. Sportclubs en verenigingen. Hobbyclubs. Leuke is dat als je iets gaat doen in verenigingsverband wat je zelf leuk vindt en je komt daar iemand tegen, dan delen jullie die interesse al en kunnen jullie daar over praten.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 12:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je woont in Den Haag, makkelijker kan bijna niet. Ga op een vrijdagavond naar de Grote Markt en spreek iemand aan. Tadaa! Mensen op de Grote Markt zijn vaak wat relaxter (in mijn beleving).
Oud 27-12-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag weten waar ik miesjes kan ontmoeten. Ik ben buitenlander en ik voel me niet prettig wanneer ik niet goed met de meid kan communiceren.
Waar zou ik meiden kunnen leren kennen ?
Zijn er leuke meiden op deze site?
Ik woon in DenHaag en,,, ja tips graag. :/
Je kan hier toch ook gewoon Nederlands typen, waarom zou je dan niet met een leuke meid kunnen communiceren?

Als je persé iemand met dezelfde afkomst wil, kan je het beste naar de kerk gaan. Vooral met Kerstmis zit de kerk vol leuke meisjes die jouw taal praten enzo. Bovendien is de sfeer met dat soort feesten altijd goed, dus het is dan makkelijk om iemand aan te spreken/contact te maken.

Als dat niet zo hoeft (en ik zou je aanraden om het hele buitenlander-issue niet zo belangrijk te maken ), kan je het beste chickies vinden bij het uitgaan, denk ik. Of op school. Of op je sportclub. Of op je werk. Of op verjaardagen van vrienden. Via-via-contacten. Of, nouja, eigenlijk overal waar meisjes zijn, kan je ook leuke meisjes vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten