![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb besloten mijn haar te laten groeien voor Stichting Haarwensen. Het moet zo lang zijn dat er minstens 25 cm vanaf kan. Ik ben niet bang om mijn haar eenmaal af te laten knippen, ik ben wel van de radicale-lengte-veranderingen van mijn haar. Ik hoop alleen heel erg dat het me lukt om mijn haar lang te laten groeien. Het grootste nadeel is dat het geloof ik op 1 lengte moet zijn. En dat is nooit zo mijn succes bij mijn haar. Maarrrr het is voor een goed doel en ik hoop dat het me lukt!
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zat laatst bij de kapper en er kwam een meisje van een jaar of 10 binnen met haar moeder ze had haar tot haar heupen. Kapster: Wat mag het zijn? Meisje: alles eraf, tot naast mijn oren! Kapster: Weet je dat nu wel zeker, je hebt zulk mooi lang haar. Meisje: ja helemaal zeker mijn beste vriendin heeft kanker en ik wil dat ze een pruik krijgt van mijn haar! De kapster heeft het eraf geknipt, meisje zag er naderhand super leuk uit en de hele kapsalon begon te klappen voor het meisje omdat ze het zo lief vonden. Een andere vrouw grapte dat ze ook kinderen wilde en dan het liefst net zo'n stoere als dat meisje. Dat heeft me wel aan het denken gezet, helaas heb ik haar tot net onder mijn oren en kan ik dus niet zoveel doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #2 Verwijderd | 463 | 20-06-2013 08:19 | |
Lifestyle |
Wat te doen met stijl haar? Verwijderd | 15 | 12-03-2013 20:47 | |
Lifestyle |
Het grote HAAR en KAPSEL topic #2 Trimm Trabb | 437 | 11-01-2013 08:22 | |
De Kantine |
Dasty en wasbensaaine #1761 Verwijderd | 500 | 28-12-2012 22:35 |