Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar wat is het nu precies?
![]() Oh, en als je er heengaat met het idee in je hoofd 'ik krijg daar geen vrienden' weet ik wel zeker dat je die inderdaad niet gaat krijgen. Als je erheen gaat met 'hey, die mensen zijn anders dan ik, maar ze zijn vast allemaal heel aardig en leuk, laat ik vandaag een paar mensen ontmoeten! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb je zelf wel een idee waar je heen gaat?
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waarvoor word je getraind dan?
En mag ik opperen 'misschien ben je ook ongemotiveerd omdat je niet weet waarvoor je het doet?' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je doet een training meestal met het doel iets te leren hmm? Dus hoe kun je nou gemotiveerd zijn voor iets dat niet leuk is: omdat het goed voor je is of omdat je er dingen van leert. Of om een ander doel te kunnen bereiken wat wél leuk is.
Met jouw houding ga je er waarschijnlijk niets van leren maar je zal die training moeten volgen met een reden. Het is maar 6 weken en hoewel je het niet leuk vindt kun je nu ook gewoon denken 'Het is maar 6 weken en ik kan hier iets van leren dus dat ga ik doen.' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet er ook geen groter drama van maken dan het is natuurlijk
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zegt niet wat voor training je doet, het enige wat je ons vermeld is dat je er geen zin in hebt. Ik heb al eens eerder tegen je gezegd; wat jij verwacht is dat mensen met hun vingers knippen en dat het dan opgelost is, maar dat gebeurt niet
![]() Zolang jij niet weet waarom je iets doet, want het lijkt me niet dat je het weet, dan had je het namelijk wel een keer gezegd, kun je er inderdaad geen motivatie voor opbrengen. Dus zoek dat eerst eens uit en kom uit je slachtofferrol. Als je vader je er naartoe stuurt is het eens tijd om aan je vader te vragen waarom en waarom het goed voor je zou zijn. Dan kun je ook uitleggen dat jij er geen motivatie voor kan vinden en het heel vervelend vind om ernaartoe te gaan. Je komt er dan samen met je vader vast wel uit. |
![]() |
|
Waarom open je dan een topic als je geen informatie wilt geven?
![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap dat het heel moeilijk kan zijn, ik had er in het begin ook nogal moeite mee vooral (niet dat ik zeg dat jij dat hebt hoor) omdat ik vet onzeker was. Mijn eerste schoolweken waren echt waardeloos. Maar na een paar weken ging het al veel beter.
Het is echt enorm doorbijten in het begin, maar het is ECHT de moeite waard! Ik ben blij dat ik niet meteen heb opgegeven, en dat moet jij ook niet doen! ik zit nu ik 3vwo en ik heb geen moment spijt gehad dat ik heb doorgezet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik hou niet van bevelen en dan al helemaal niet van een lid Ik ga het niet vertellen het is dit of niks ... anders kan ik wel apart topic maken met de naam ' mijn leven' en dan hele verhaal in zetten -.- Laatst gewijzigd op 19-12-2012 om 12:34. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat zou je willen weten dan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht aan het begin van dit schooljaar hetzelfde als jij, omda tik dacht dat men klas zo kut was enzo
na een week, dacht ik echt, hier wil ik nooit meer weg. Als je er niet heen gaat, weet je ook niet hoe het is. Ik denk dat het meer tijd verspilling is, als je dag in dag uit in de stad gaat hangen hoor! Voor de rest heeft reverend wel een beetje gelijk, als je ons verteld wat voor cursus het is etc. kunnen we je verder helpen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom weten wat voor iets het is maakt het uit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het maakt niet uit, maar wat wil je nou eigenlijk? Je vindt school stom? Welkom bij de groep van 99.9% die naar school gaat en het niet leuk vindt. Niemand geniet er echt van. Leef ermee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en trouwens er zijn wel mensen die het leuk vinden om naar school maar goet ik hou het verhaal heel kort ;D |
![]() |
||
Verwijderd
|
@winter
Wat wil je graag dat wij gaan doen/zeggen dan? Tot nu toe reageer je best geirriteerd, sommige antwoorden zijn misschien wel flauw, maar op serieuze antwoorden reageer je ook niet bepaald. Wat wil je nu graag weten/horen, (en denk je dat iemand dat ook gaat zeggen?) Citaat:
Dit klinkt/is misschien behoorlijik hard gezegt, maare.. het is wel een beetje zo Reageer dan tenminste op de serieuze reacties, ipv alleen op de reacties die je irriteren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van mij hoef niemand te zeggen ga chillen in het park Laatst gewijzigd op 21-12-2012 om 14:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
In een dip met mezelf. Martha.x_x | 1 | 10-01-2016 20:07 | |
Psychologie |
Moe en nergens zin in ProBro | 11 | 01-10-2013 23:05 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Algemene schoolzaken |
Geen zin doe dit spel rhazenberg | 1 | 24-03-2006 16:24 | |
Psychologie |
heb geen zin meer in da psycholoog gedoe looneylover | 29 | 26-08-2005 19:47 | |
Psychologie |
als je wil lees 't maar, en anders niet ;) Kazanka | 9 | 04-03-2002 01:18 |