Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 16:17
Pipq
Pipq is offline
Hey,

Ik moet voor school 6 hokjes vullen met papier waar ik allemaal verschillende dingen mee heb gedaan.
Dus bijv. (die heb ik al) een prop er van maken uit vouwen en op plakken. Snappen jullie?
Hebben jullie misschien een idee?

En nog een opdracht, ik moet een soort van kijkdoos maken et basisvormen. Maar daar moet dan een thema inzitten zoals herfst. en dan maak je meerdere gaten met het thema herfst dus bijv. een blaadje als gat of een noot/paddenstoel enzovoort. Hebben jullie misschien een idee?

Groetjes Pip
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2012, 16:24
Verwijderd
Met papier kun je alles. Ei op bakken, schilderen, scheuren, knippen, poppetjes maken, brieven schrijven, vliegtuigjes vouwen, stropdas maken, hoedje vouwen, origami, cupcakevormpje, papiermaché (sp?), dobbelsteen of andere ruimtelijke vorm vouwen enz.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2012, 20:22
Tink*
Tink* is offline
Als gaten voor je kijkdoos kan je bv ook een eikel, een kale boom, een muts, een want, een wolk, een regendruppel of een laars nemen.
Oud 21-11-2012, 09:54
Verwijderd
Wat inspiratie betreft, het loont voor mij altijd om een rondje te lopen buiten. Het is nu herfst, dus om de echte herfst te zien hoef je alleen maar uit het raam te kijken! Als het regent of te koud is kun je ook altijd Google Afbeeldingen proberen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 11:00
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
met een a4'tje kan je een biertje openmaken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 17:31
Verwijderd
Je reet afvegen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 21:45
Lauraaaa
Lauraaaa is offline
je kunt papier met een heleboel verschillende kleuren bekrassen, zoals kleine kinderen tekenen. als je dat dan met stift doet en dan onder de kraan houd en dan voor de kachel laat drogen, lopen de kleurtjes een soort van uit. en als je met nagellak remover een beetje over zo'n tekening heen 'strooit' lopen de kleur ook mooi uit. je kan papier ook kapot scheuren, in reepjes of andere vormen knippen of er iets op uitprinten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten