Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2012, 13:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw? Gaan jullie bij familie of vrienden langs? Champagne drinken en vuurwerk afsteken, of hou je het bij een sapje en een sterretje? Koop je zelf vuurwerk of laat je het afsteken aan anderen?

Ik ga naar mijn zus, waarschijnlijk met een of twee flessen Jip en Janneke champagne. Ik ben niet zo van het vuurwerk afsteken, een sterretje of een rotje vind ik wel weer goed. Of iets met een hele harde knal, maar sierpotten enzo boeien me niet echt. Vuurwerk kopen doe ik nooit, alleen sterretjes, want ik vind dat zonde van mijn geld (ik steek het hele jaar al mijn geld in de brand) en die goedkope potten en pijlen zijn toch niks.
Oud 27-12-2012, 19:13
Verwijderd
Ik zou het niet weten
alleen geen echte champagne voor mij hou niet van die spul ... en geen vuurwerk
alleen kijken
Oud 27-12-2012, 22:39
Miekje*
Miekje* is offline
Bij mijn vriend thuis hapjes eten, Triviant spelen en de top 2000 luisteren, tot het 12 uur is. Dan drinken we champagne en zijn vader heeft vast wel weer iets aan vuurwerk. Prima avondje
Oud 28-12-2012, 11:41
Verwijderd
De hele dag buiten vuurwerk afsteken.. Jammer van het slechte weer op komst
Oud 28-12-2012, 16:49
Attention
Attention is offline
Zoals elke andere dag.. Beetje gamen.. Beetje forummen... Wat schoolwerk maken... Niksen..

Alleen wat opblijven en kijken hoeveel geld er wel niet verspild wordt aan vuurwerk.
Oud 28-12-2012, 18:26
Verwijderd
Om 12 uur is mijn vriend in ieder geval bij me, voor die tijd ga ik waarschijnlijk eten met vriendinnen. Ik doe niet aan vuurwerk afsteken, maar ik woon op de 8e verdieping midden in het centrum, dus vuurwerk zullen we genoeg zien! Champagne wordt het niet voor mij want ik mag niet drinken.
Oud 28-12-2012, 22:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb toch stiekem astronauten gekocht, omdat ik er vandaag achter kwam dat nitraten verboden zijn (en eigenlijk wilde ik die). Nu alleen nog sterretjes scoren en ik ben een gelukkig mens.
Oud 29-12-2012, 00:37
Araignee
Araignee is offline
Gewoon lekker met de familie en vrienden, eten, spelletjes spelen en om 12 uur lekker naar buiten met champagne en vuurwerk afsteken. Vind te veel vuurwerk inderdaad ook verspilling, maar voor een paar tientjes heb je ook al best een leuk pakket hoor..
Oud 29-12-2012, 13:08
Verwijderd
Helemaal niks/weinig; 2 januari knal ik hopelijk 2013 in door mijn rijbewijs te halen en ik wil niet moe/duf achter het stuur zitten
Oud 29-12-2012, 17:04
Em.
Em. is offline
Op de bank zitten en tv-kijken en oliebollen eten tot ik besluit dat de toegevoegde misselijkheid van nog een oliebol het wint van hoe lekker ik die dingen vind. En verder niet zoveel. Als we überhaupt sterretjes hebben als vuurwerkiets, is het veel, en ik vermoed dat we ze niet hebben.
Oud 31-12-2012, 07:43
Ieke
Ieke is offline
Overdag gewoon werken, s'avonds eerst naar mijn ouders (appelbeignets eten tot ik er misselijk van word) en dan naar zijn ouders voor vuurwerk (hij en zijn zusje dan, na een oud en nieuw dienst op een Seh zie ik de lol al helemaal niet meer)
Oud 31-12-2012, 08:39
Nemo
Nemo is offline
Ik ga bij vriendinnen eten, iedereen neemt wat mee. En dan rond een uur of 11 denk ik naar een huisfeestje, daar ga ik dan oliebollen eten, drinken en dansen En hopelijk kan ik daar op de bank slapen en neem ik vroeg in de ochtend de eerste trein weer naar mijn ouders zodat ik gezellig naar de nieuwjaarsrecepties van beide families kan
Oud 31-12-2012, 12:19
Verwijderd
Ik zie wel hoe anderen het afsteken. En waarschijnlijk val ik net voor 12 uur in slaap We gaan wel gourtmetten thuis, dankzij mij.
Oud 31-12-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Zoals elke andere dag.. Beetje gamen.. Beetje forummen... Wat schoolwerk maken... Niksen..

Alleen wat opblijven en kijken hoeveel geld er wel niet verspild wordt aan vuurwerk.
Hahahha geniaal
Oud 31-12-2012, 15:41
Verwijderd
Tja vanmiddag gewoon leren leren leren, want school is zo vriendelijk geweest een toetsweek achter men vakantie te doen, en vanavond ga ik rond half 6 met papa weg, richting zen werk, borreltje doen, kijken naar de opkomst van de M.E. daarna naar huis, en vuurwerk afsteken, champagne, en biertje drinken op straat hangen, en 100 mensen gelukkig nieuw jaar wensen.
Advertentie

Regels voor berichten