Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geef je jezelf wel na ieder uur even een kwartiertje pauze? Je zult merken dat je daarna veel geconcentreerder weer aan de slag gaat dan wanneer je non-stop door blijft gaan. Kun je in dat kwartiertje ook meteen je smsjes en Facebook checken, zodat je daar daarna niet meer naar hoeft te kijken.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het leren zelf ging enkel maar gisteren voormiddag, maar mijn examen zal boven de 50% zijn dus bedankt, in de voormiddag leerde ik H 1 & 2 , 3 & 4 heb ik dus niet geleerd en daar heb ik ook het meeste fouten tegen gemaakt op mijn examen, dus voor de mensen LEREN IS ECHT NUTTIG ALS JE GOEDE RESULTATEN WILT ! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooi gedaan
![]() En als je het nu in blokjes bij blijft houden, hoef je de volgende keer niet zoveel en niet zo lang te leren! Dan heb je aan overkijken genoeg! Schrijf tijdens de les bijv. een samenvatting. Geen enkele docent die daar iets op tegen heeft (integendeel, het betekent vaak punten scoren voor inzet!) en het scheelt je bij een toets veel werk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Morgen AA, hopelijk komt het goed |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Bi/homo, ik snap t niet? rotterdamseboy | 4 | 09-03-2013 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Psychologie |
Leren 'veranderen' mixtape | 12 | 05-06-2003 14:30 |