Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2012, 18:16
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Hallo,

ik had 6 maanden een relatie met een meisje. Ergens in oktober is het uit gegaan...
De reden was: ze vond met te lief/klef, dusja. En zij was altijd liever en kleffer dan ik, maarja. En ze zei dat ze gelukkiger was als ze zichzelf ging snijden in der arm dan bij mij zijn, ik werd echt helemaal depressief. Ze was mijn eerste vriendin en ik ben 15.. maar goed.

Mijn vrienden zeiden al een maand voordat het uit ging dat ik het uit moest maken, want ze zei: jaa ik hou even veel van jou als van die 2 jongens en ik zou even veel voor hun doen als voor jou en ze deed heel kut tegen me en bot..

Iedereen zei waarom pik je dat? Ik zo: ja ik kan niet boos op haar worden, dus ik liet alles van haar over me heenkomen en soms lag ik te huilen in bed, zo gekwetst was ik..

Maar nadat het uit was, was ik was depressief en het ging slecht op school. Ik had nergens zin in. Maar ze zei ook dat als ik verander dat ze het weer wil proberen en ik verander, dus ik hou goed contact met haar.

Hierna werden we best friends en op een weekend ging ze heeeeeeeel klef doen: Ja ik wil je zoenen, nu moet ik je zoenen, echt allemaal geklef.
En ineens zei ze: Ja, je bent niks veranderd en moest ik weer opnieuw beginnen om alles goed te krijgen, etc. en ik kreeg weer een depressieve periode.

Haar beste vriendin zegt dat ik haar moet opgeven omdat ze mij elke dag kwetste en dat ik een beter meisje verdien dan haar, want haar beste vriendin en een paar andere meisjes zeggen dat ik een "droomjongen" ben voor sommige meiden

Misschien zeiden ze dat om me zelfvertrouwen te geven. Ik geloofde het niet want waarom ben ik een "droomjongen" als mijn ex het uitmaakte..?
Mijn ma zegt dat ze met mijn gevoelens speelt en mijn mentor zegt dat ze ije valse hoop geeft en dan heel klef doet zodat ik ook weer wat kleffer word waardoor ze me af kan zeiken, want zo gaat het elke week zowat...

Maar wat kan ik doen, want ik hou nog steeds vaan haar. Zou ik haar nog voor haar gaan, of moet ik haar laten gaan

Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd op 09-12-2012 om 18:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2012, 18:35
WolterB
WolterB is offline
Ik wil je graag even wijzen op het Taalgebruik op Liefde & Relatie. Heb zelf even de moeite genomen de taal-, schijf- en tikfouten aan te passen en wat interpunctie toe te voegen, zodat andere mensen ook kunnen begrijpen wat je getikt hebt.

Laatst gewijzigd op 09-12-2012 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 18:46
WolterB
WolterB is offline
En ik denk dat dit meisje zo snel mogelijk uit je leven moet, dus het contact met haar helemaal verbreken.

Ze speelt met je gevoelens, weet waar je zwaktes liggen, wat ze kan maken bij je, zit daar bovenop en gebruikt je.
Oud 09-12-2012, 19:12
Verwijderd
Ze klinkt als chronische hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 12:07
mytholon
mytholon is offline
Ben het met reverend mee eens,
Waarom zou je ergens mee door gaan wat jou tot depressiviteit leid?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 14:28
florentien
florentien is offline
heey

ik heb ook in zo'n tijd gezeten.
wil je er over praten?
mijn mail is florentien@xs4all.nl

x jes florentien
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 14:44
Volk
Volk is offline
Waarom wil je een relatie met iemand die jou als vuil behandelt, je niet hoeft, je kut en bot behandelt, je afzeikt, liever snijdt in haar arm dan bij jou is, even veel om jou geeft als om willekeurige onbekenden, je kwetst en je niet wil zolang je bent wie je bent?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 16:03
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Jaa jullie hebben wel een punt, Maar het is me eerste vriendin ik wil haar niet kwijt het klinkt echt heel erg stom ik weet het.. Vrienden en Familie zeggen het ook, maar het loslaten van haar vind ik moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 17:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Jaa jullie hebben wel een punt, Maar het is me eerste vriendin ik wil haar niet kwijt het klinkt echt heel erg stom ik weet het.. Vrienden en Familie zeggen het ook, maar het loslaten van haar vind ik moeilijk..
Waarom wil je haar niet kwijt? Omdat ze zo goed voor je is?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 17:20
anomiem12345
anomiem12345 is offline
ik weet niet...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 19:50
hookee
hookee is offline
Citaat:
ik weet niet...
Simpel: angst om nooit meer een vriendinnetje te krijgen, hoef je je echt geen zorgen over te maken. Sterker nog, hoe minder moeite je doet er één te krijgen (of beter je best doet je ex af te wijzen), des te aantrekkelijker zul je waarschijnlijk worden.
Zou het kunnen zijn dat je ex merkt dat er ander vrouwenvlees in je geïnteresseerd is en meteen ingrijpt door je (tijdelijk) terug te claimen?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 20:06
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Citaat:
Simpel: angst om nooit meer een vriendinnetje te krijgen, hoef je je echt geen zorgen over te maken. Sterker nog, hoe minder moeite je doet er één te krijgen (of beter je best doet je ex af te wijzen), des te aantrekkelijker zul je waarschijnlijk worden.
Zou het kunnen zijn dat je ex merkt dat er ander vrouwenvlees in je geïnteresseerd is en meteen ingrijpt door je (tijdelijk) terug te claimen?
Die angst klopt inderdaad.. en dat tijdelijk terug claimen doet ze volgens mij om me vals te laten hopen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 20:49
Verwijderd
Het is lastig om je ex los te laten, zeker als het je 1e is...
Ze wilt je veranderen en neemt je niet zoals je bent..
She isnt worth you
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 14:31
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Jaa.. dat is waar
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 20:30
hookee
hookee is offline
Citaat:
Die angst klopt inderdaad.. en dat tijdelijk terug claimen doet ze volgens mij om me vals te laten hopen
Als iemand je steeds zou lokken met een briefje van 50, en, als je dichtbij komt steeds in je gezicht slaat, zou je dan keer op keer blijven gaan of ga je misschien op een andere manier naar geld zoeken?
Ga NIET meer in op haar advances, negeer haar volkomen, laat 'r maar helemaal gek worden. Zoek haar niet op en richt je pijlen volledig op andere dingen (eventueel andere meisjes), niet een paar weken maar minstens een paar maanden. Het zal je zelfvertrouwen geven wat je vervolgens zal uitstralen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 10:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het klinkt als een heel naar en gemeen meisje dat een aardige jongen heeft gevonden waar ze gemene spelletjes mee kan spelen. Ga bij jezelf op zoek naar de woede en verontwaardiging voor de manier waarop ze jou behandelde, en gun haar het genoegen niet door gewoon geen aandacht aan haar te besteden. Gewoon helemaal geen. Wat Hookee zegt, dus eigenlijk.
Oud 14-12-2012, 14:07
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Maar het negeren van haar is moeilijk, zoals woensdag ik had eindelijk een weerstand tegen haar &haar negeren.
Ik was met vrienden naar buiten, afleiding gezocht enzo. en ik voelde me top!;D
en s'avonds zei ze jaa ik voel weer wat voor je want ze las onze oude smsjes weer, dus mn weerstand was echt compleet weg.. 2 min later Begon ze weer kut te doen en me te kwetsen.. en dat was weer een uurtje huilen zo pijn dat me deed..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:25
Volk
Volk is offline
Waar sprak je haar dan 's avonds?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:38
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Ze zei dat op msn
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:46
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ze zei dat op msn
Ik denk dat het makkelijker is haar te negeren als je haar blokkeert.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:51
anomiem12345
anomiem12345 is offline
maar dat kan ik niet... ja ik weet niet waarom maar op 1 of ander manier kan ik dat niet
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:53
hookee
hookee is offline
Oefen een paar keer met het zeggen van de volgende woorden: "Flikker toch op".
Gebruik deze woorden bij het eerstvolgende en alle daaropvolgende contacten wat ze met je maakt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:56
Volk
Volk is offline
Citaat:
maar dat kan ik niet... ja ik weet niet waarom maar op 1 of ander manier kan ik dat niet
Gewoon doen, tenzij je iedere keer weer een uur wil huilen om iets wat je jezelf aandoet.

Je zegt zelf dat je je top voelde toen je haar negeerde.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Begon ze weer kut te doen en me te kwetsen.. en dat was weer een uurtje huilen zo pijn dat me deed..
Man the fuck up en zeg tegen die skank dat ze van een brug moet springen?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 15:05
Cherry Springs
Citaat:
Totale onzin. Je kan wel, maar diep van binnen wil je het niet omdat je een puber bent die gevoelens voor haar heeft, maar er is geen enkele fysieke barrière die jou tegenhoudt om haar te blokkeren. Als je een uur gaat zitten huilen om iets wat je ex op MSN tegen je zegt, is het toch echt tijd om je niet meer op haar te richten. Je laat dat toch zeker geen tweede keer gebeuren? Wat zou je nu echt aan haar missen? Alleen de aandacht, lijkt me? Nou, daar heb je ook vrienden voor. Als je aandacht tekort komt kun je altijd nog op Omegle tegen mensen aan gaan kletsen, dat doe ik ook als ik me eenzaam voel en zo nu en dan komt er nog een oké gesprek uit ook.
Oud 14-12-2012, 15:20
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Het klinkt nu ik het zie ook als onzin..

maar F*ck dat moet er gewoon over haar heen komen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 17:22
Cherry Springs
Oud 14-12-2012, 18:30
xLITTLEBUNNY
xLITTLEBUNNY is offline
Beter dat je haar laat gaan.
Dat "kleffe gebeuren" dat ze nu met je uitspookt is waarschijnlijk om je jaloers te maken of gewoon om een speeltje te hebben.
Ik kan wel begrijpen dat meiden je een "droomboy" noemen, ik merk uit je bericht dat je echt helemaal voordat meisje gaat, keischattig.
Maar zet je over haar heen en probeer haar te vergeten.
x
Met citaat reageren
Oud 14-12-2012, 22:41
Verwijderd
Gewoon zo snel mogelijk dumpen, voor ze jou gaat dumpen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 13:17
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Gister avond hadden ik en m'n ex ruzie, en ik mocht op tyfen dus ik zei doegg en zij zei later he toen ahd ze me verwijderd enzo.

20 min later zei ze of we wel contact konden houden en als er wat is dat ik bij haar alles mocht vertellen, ik kreeg zo'n gevoel dat ik in haar leven moest blijfen ik weet het niet. en toen begon ze sorry te zegen dat ze me zo heeft behandeld en dat ze miss de domste fout van der leven heeft gemaakt en dat is mij zo behandelen en mij laten gaan (uitgemaakt)
ze zei ook dat ze me behandelde zoals zij vroeger werd behandeld en dat ze heel erg spijt heeft van haar acties tegen mij, sorry dit en dat ik me niet moest verander maar zij , ze zei dat ze weer lief ging doen der botheid weg, der haat weg en der kut gedrag weg. En dat als de tijd rijp is en alles weer goed is dat ze miss weer verkering wil, en ze bedankte me voor de super leuke tijd en het gevoel dat ik der altijd gaf.

Dus als dit een kut grapje is dan ben ik erin getrapt,
zo niet dan is het toch goed?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 13:33
Verwijderd
:') Wat een loser ben je ook. Maargoed, je komt er zelf wel achter. Ik vraag me alleen af waarom je hier überhaupt om hulp vraagt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 14:59
Cherry Springs
Je moet zelf beslissen of je haar gelooft en of je vindt dat ze nog een kans verdient. Ik zou het zelf niet doen, als ik hoor hoe ze jou pijn doet kan ze moeilijk raar opkijken als jij zegt, je kan de pot op, je hebt me al teveel energie gekost en dat ben je niet waard dus nu dump ik jóu.
Oud 15-12-2012, 16:36
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
:') Wat een loser ben je ook. Maargoed, je komt er zelf wel achter. Ik vraag me alleen af waarom je hier überhaupt om hulp vraagt.
+1
Oud 15-12-2012, 18:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
Gister avond hadden ik en m'n ex ruzie, en ik mocht op tyfen dus ik zei doegg en zij zei later he toen ahd ze me verwijderd enzo.

20 min later zei ze of we wel contact konden houden en als er wat is dat ik bij haar alles mocht vertellen, ik kreeg zo'n gevoel dat ik in haar leven moest blijfen ik weet het niet. en toen begon ze sorry te zegen dat ze me zo heeft behandeld en dat ze miss de domste fout van der leven heeft gemaakt en dat is mij zo behandelen en mij laten gaan (uitgemaakt)
ze zei ook dat ze me behandelde zoals zij vroeger werd behandeld en dat ze heel erg spijt heeft van haar acties tegen mij, sorry dit en dat ik me niet moest verander maar zij , ze zei dat ze weer lief ging doen der botheid weg, der haat weg en der kut gedrag weg. En dat als de tijd rijp is en alles weer goed is dat ze miss weer verkering wil, en ze bedankte me voor de super leuke tijd en het gevoel dat ik der altijd gaf.

Dus als dit een kut grapje is dan ben ik erin getrapt,
zo niet dan is het toch goed?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 12:17
anomiem12345
anomiem12345 is offline
Jullie hebben nog gelijk ook he...

domste fout ever van mij...
hoe kon ik zo dom zijn..

Ik zal vast nog wel in haar fouten trappen want ze is soms echt geloofwaardig

Laatst gewijzigd op 16-12-2012 om 13:55.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 13:43
Vowel
Vowel is offline
Er valt alleen niet zoveel positiefs te vinden...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 14:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Jullie hebben nog gelijk ook he...

domste fout ever van mij...
hoe kon ik zo dom zijn..

Ik zal vast nog wel in haar fouten trappen want ze is soms echt geloofwaardig
Ze is helemaal niet geloofwaardig. Hoe geloofwaardig is een persoon als die keer op keer A zegt maar B doet? Jij wil in er steeds in trappen, het lijkt wel alsof je het leuk vindt dat er zo met je gevoelens gespeeld wordt en belachelijk wordt gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 14:28
Cherry Springs
Misschien gelooft ze zelf ook wel dat ze om je geeft en ze veranderd is en lief voor je kan zijn, maar als keer op keer blijkt dat er niks van terecht komt moet je misschien maar jezelf in bescherming nemen en gewoon zeggen, "nee, gewoonniet doen", ook als je haar wil geloven. Je kan haar wel tweede kansen blijven geven maar een ezel stoot zich ook geen twee keer aan dezelfde steen.
Oud 17-12-2012, 00:28
Denkerius
Denkerius is offline
man je moet is wakker worden, ik bedoel het is begrijpelijk dat je terug weer naar die 'goede oude tijd' en dat je die daadwerkelijk herbeleefd als ze weer eens aardig tegen doet. maar overtuig jezelf nou eens: op deze manier kom je daar toch nooit, je moet niet met je laten spelen als een barbiepop; de meeste meiden vallen niet op barbiepoppen.

het punt is, je vriendin gedraagt zich als een instabiele psycho om jou te domineren (daar was je hoop ik zelf al achter). haar gedrag word (helaas) door niemand afgestraft; jij doet niks, haar vriendinnen doen niks, jouw vrienden doen niks. jij zou er iets aan moeten doen, jij moet duidelijk maken dat je het niet oké vind en wees voor deze ene keer niet bang om haar af te wijzen.
Oud 17-12-2012, 01:03
On efil
On efil is offline
Sjonge, echt slim ben je niet he, hoeveel mensen moeten jou vertellen dat ze slecht is?
Volgensmij is dit gewoon een slechte trol.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten