Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil je graag even wijzen op het Taalgebruik op Liefde & Relatie. Heb zelf even de moeite genomen de taal-, schijf- en tikfouten aan te passen en wat interpunctie toe te voegen, zodat andere mensen ook kunnen begrijpen wat je getikt hebt.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 09-12-2012 om 18:43. |
![]() |
|
![]() |
heey
ik heb ook in zo'n tijd gezeten. wil je er over praten? mijn mail is florentien@xs4all.nl x jes florentien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ga NIET meer in op haar advances, negeer haar volkomen, laat 'r maar helemaal gek worden. Zoek haar niet op en richt je pijlen volledig op andere dingen (eventueel andere meisjes), niet een paar weken maar minstens een paar maanden. Het zal je zelfvertrouwen geven wat je vervolgens zal uitstralen. |
![]() |
|
Het klinkt als een heel naar en gemeen meisje dat een aardige jongen heeft gevonden waar ze gemene spelletjes mee kan spelen. Ga bij jezelf op zoek naar de woede en verontwaardiging voor de manier waarop ze jou behandelde, en gun haar het genoegen niet door gewoon geen aandacht aan haar te besteden. Gewoon helemaal geen. Wat Hookee zegt, dus eigenlijk.
|
![]() |
Maar het negeren van haar is moeilijk, zoals woensdag ik had eindelijk een weerstand tegen haar &haar negeren.
Ik was met vrienden naar buiten, afleiding gezocht enzo. en ik voelde me top!;D en s'avonds zei ze jaa ik voel weer wat voor je want ze las onze oude smsjes weer, dus mn weerstand was echt compleet weg.. 2 min later Begon ze weer kut te doen en me te kwetsen.. en dat was weer een uurtje huilen zo pijn dat me deed.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Beter dat je haar laat gaan.
Dat "kleffe gebeuren" dat ze nu met je uitspookt is waarschijnlijk om je jaloers te maken of gewoon om een speeltje te hebben. Ik kan wel begrijpen dat meiden je een "droomboy" noemen, ik merk uit je bericht dat je echt helemaal voordat meisje gaat, keischattig. Maar zet je over haar heen en probeer haar te vergeten. x |
![]() |
|
![]() |
Gister avond hadden ik en m'n ex ruzie, en ik mocht op tyfen dus ik zei doegg en zij zei later he toen ahd ze me verwijderd enzo.
20 min later zei ze of we wel contact konden houden en als er wat is dat ik bij haar alles mocht vertellen, ik kreeg zo'n gevoel dat ik in haar leven moest blijfen ik weet het niet. en toen begon ze sorry te zegen dat ze me zo heeft behandeld en dat ze miss de domste fout van der leven heeft gemaakt en dat is mij zo behandelen en mij laten gaan (uitgemaakt) ze zei ook dat ze me behandelde zoals zij vroeger werd behandeld en dat ze heel erg spijt heeft van haar acties tegen mij, sorry dit en dat ik me niet moest verander maar zij , ze zei dat ze weer lief ging doen der botheid weg, der haat weg en der kut gedrag weg. En dat als de tijd rijp is en alles weer goed is dat ze miss weer verkering wil, en ze bedankte me voor de super leuke tijd en het gevoel dat ik der altijd gaf. Dus als dit een kut grapje is dan ben ik erin getrapt, zo niet dan is het toch goed? |
![]() |
|
Je moet zelf beslissen of je haar gelooft en of je vindt dat ze nog een kans verdient. Ik zou het zelf niet doen, als ik hoor hoe ze jou pijn doet kan ze moeilijk raar opkijken als jij zegt, je kan de pot op, je hebt me al teveel energie gekost en dat ben je niet waard dus nu dump ik jóu.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien gelooft ze zelf ook wel dat ze om je geeft en ze veranderd is en lief voor je kan zijn, maar als keer op keer blijkt dat er niks van terecht komt moet je misschien maar jezelf in bescherming nemen en gewoon zeggen, "nee, gewoonniet doen", ook als je haar wil geloven. Je kan haar wel tweede kansen blijven geven maar een ezel stoot zich ook geen twee keer aan dezelfde steen.
|
![]() |
man je moet is wakker worden, ik bedoel het is begrijpelijk dat je terug weer naar die 'goede oude tijd' en dat je die daadwerkelijk herbeleefd als ze weer eens aardig tegen doet. maar overtuig jezelf nou eens: op deze manier kom je daar toch nooit, je moet niet met je laten spelen als een barbiepop; de meeste meiden vallen niet op barbiepoppen.
het punt is, je vriendin gedraagt zich als een instabiele psycho om jou te domineren (daar was je hoop ik zelf al achter). haar gedrag word (helaas) door niemand afgestraft; jij doet niks, haar vriendinnen doen niks, jouw vrienden doen niks. jij zou er iets aan moeten doen, jij moet duidelijk maken dat je het niet oké vind en wees voor deze ene keer niet bang om haar af te wijzen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Radeloos Sweet' | 8 | 28-10-2009 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Radeloos... Fietsertje | 29 | 08-05-2005 20:47 | |
Liefde & Relatie |
M'n 'vriend' in Italie, radeloos °sparkling° | 46 | 04-10-2004 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
radeloosheid XsweetloesjuhX | 2 | 12-09-2004 09:48 | |
Liefde & Relatie |
zucht...ben totaal radeloos :( DJken | 3 | 22-02-2002 20:47 | |
Liefde & Relatie |
radeloos.........ex........wat moet ik doen? HelpMePlease | 4 | 02-02-2002 15:02 |