Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2012, 16:52
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Hallo, ik heb een vraagje. Wanneer vinden jullie nu dat iemand warme signalen uitzendt naar de mensen om zich heen? (+ evt voorbeelden) En hoe ervaren jullie dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2012, 17:00
Verwijderd
Warme signalen? Als in natte winden?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:04
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Je snapt me heus wel. Dat je je op je gemak voelt bij iemand en dat diegene ja, gewoon lieve signalen uitzendt. Een warm persoon zal dat doen denk ik. Dus wanneer vind je iemand een warm persoon?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:10
Verwijderd
Eh, nou, als iemand aardig of lief is dus? Wellicht kan je zelf eerst een voorbeeld geven om het iets duidelijker te maken waar je naar op zoek bent.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:20
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Ik weet geen voorbeeld. Iemand zei tegen me dat ik warme en lieve signalen uitzend naar mensen om me heen, dus ik vraag me af wat diegene daarmee bedoelt
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik weet geen voorbeeld. Iemand zei tegen me dat ik warme en lieve signalen uitzend naar mensen om me heen, dus ik vraag me af wat diegene daarmee bedoelt
Daar bedoelt hij niets mee, behalve dan dat hij je wel ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan kan je dat beter aan die iemand vragen lijkt me toch? Weten wij veel wat hij/zij daarmee bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:27
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Als je vindt dat iemand lief is, hoef je diegene toch niet per se gelijk te zien zitten? Jullie hebben dus nooit iemand gekend waarvan je vond dat diegene warme en lieve signalen uitzond? (natuurlijk bedoel ik dat met die signalen uitzenden niet letterlijk)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Als je vindt dat iemand lief is, hoef je diegene toch niet per se gelijk te zien zitten?
Nee, dat hoeft niet. En?
Citaat:
Jullie hebben dus nooit iemand gekend waarvan je vond dat diegene warme en lieve signalen uitzond? (natuurlijk bedoel ik dat met die signalen uitzenden niet letterlijk)
Ik heb wel aardige mensen gekend, ja.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:39
Ieniemienie!
Ieniemienie! is offline
Dat was als reactie op Schrödinger.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 17:54
Volk
Volk is offline
Eh, warme en lieve signalen uitzenden? Is dat niet gewoon warm en vriendelijk zijn? Meestal komen mensen warm en vriendelijk over door dat te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een valse kille bitch warm en vriendelijk over kan komen zonder op dat moment ook warm en vriendelijk te zijn.

Misschien toch aan die persoon vragen wat hij bedoelde. Ik heb inderdaad nog nooit gedacht dat iemand warme en vriendelijke signalen uitzond, wel dat iemand warm en vriendelijk was. Maar dat lag dus aan het warme en vriendelijke gedrag van die persoon. En zelfs een warme en vriendelijke uitstraling komt door warm en vriendelijk zijn.

De volgende keer dat iemand iets tegen je zegt dat je niet snapt gewoon even vragen wat hij bedoelt. Scheelt een hoop giswerk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 18:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je vindt dat iemand lief is, hoef je diegene toch niet per se gelijk te zien zitten? Jullie hebben dus nooit iemand gekend waarvan je vond dat diegene warme en lieve signalen uitzond? (natuurlijk bedoel ik dat met die signalen uitzenden niet letterlijk)
Natuurlijk kan iemand je best aardig vinden zonder er meteen over te willen, maar dan kom je niet met zulke doktersromannetjesfrasen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 07:55
Verwijderd
Iemand die warme en lieve signalen uitzendt is vast warm en lief. De persoon die dat over je zei vindt je lief en warm.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 10:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Diegene vindt dat je overkomt als iemand die lief, aardig en/of hartelijk is. Verder heeft niemand hier een idee wat die persoon bedoelde toen die zei dat jij die signalen uitzendt, dus het is niet echt nuttig om het hier te komen vragen. Ik neem tenminste aan dat jij ook wel een voorstelling kan maken van wat lieve en warme signalen zijn, en wij je dat niet hoeven uit te leggen.
Reageren

Regels voor berichten