Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2012, 22:33
Missy
Missy is offline
Dat het hardlopen vanochtend in het water is gevallen.
Oud 16-07-2012, 18:12
AzN
AzN is offline
Het zonnige zomerweer van vandaag .
Oud 20-07-2012, 19:23
Verwijderd
Een "oproep" om een scriptiebespreking, eerder dan oorspronkelijk het plan was. En ben ik heel bang dat er iets vreselijk mis is met mijn voorlopige werk, want ik kan gewoon geen enkele andere reden bedenken waarom we eerder zouden moeten meeten
Oud 21-07-2012, 12:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OHRA, wat een knakenverzekering zeg. Vooral de mensen die er werken. Ik ga maar weer overstappen, denk ik.
Oud 21-07-2012, 13:25
Missy
Missy is offline
Citaat:
OHRA, wat een knakenverzekering zeg. Vooral de mensen die er werken. Ik ga maar weer overstappen, denk ik.
Wat is er mis gegaan dan?

Klanten die geen geduld kunnen opbrengen.
Oud 21-07-2012, 13:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is er mis gegaan dan?

Klanten die geen geduld kunnen opbrengen.
Alles, ze snappen niet zo goed dat mensen zonder inkomen niet kunnen betalen en het is heel moeilijk een regeling te treffen. Bij mijn oude hadden ze daar gewoon vaste regelingen voor (met een verhaaltje erbij over studenten, zodat het niet iets was om je voor te schamen )
Oud 21-07-2012, 14:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn koude voeten.
Oud 21-07-2012, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest vandaag om 6 uur werken en aangezien ik gisteravond een OV-fiets had gehuurd dacht ik 'ah chill, ik hoef niet met de bus, dus ik kan later weg!'. Maar toen ik op de fiets wou stappen bleek die een lekke band te hebben. Kak. Dan maar met de bus proberen...
De bus kwam pas een kwartier later en ik ging dan maar proberen om de fiets mee te nemen in de bus om zo nog enigszins op tijd op m'n werk te zijn.
Nee hoor, het mocht niet van meneer de buschauffeur. De bus was leeg, ik legde uit dat het een OV-fiets was en dat ik die op het station moest zien te krijgen, omdat ik anders een boete moest betalen, en vertelde dat het ooit eerder van één van z'n collega's ook mocht en dat ik gewoon heel de reis de fiets netjes aan de kant heb gezet en heb vastgehouden.
Nope. 'Ja sorry, niet mijn probleem. Ik mag geen fietsen in de bus'.

Een wijf met 3 kinderwagens mag in de spits, terwijl er dus al geen ruimte is, dus gewoon de bus in, maar ik mag dat met 1 fiets in een lege bus niet.
Ik moest toen dus een uur lopen naar m'n werk, met die kapotte kutfiets, en op het station zag ik die buschauffeur weer langsrijden. Ik hoop dat hij sterft aan een jeukende anus.
Oud 21-07-2012, 23:42
Martiño
Martiño is offline
Nou nou, Trimm zulke dingen zeggen we niet.
Oud 21-07-2012, 23:43
Martiño
Martiño is offline
Ik geloof dat je bedoelde: "ik hoop dat hij een pijnlijke dood sterft aan een necrotische pussende aarsfistel".
Oud 21-07-2012, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik geloof dat je bedoelde: "ik hoop dat hij een pijnlijke dood sterft aan een necrotische pussende aarsfistel".
Natuurlijk bedoelde ik dat, maar ik wou het voor de leken ook een beetje begrijpelijk houden.
Oud 22-07-2012, 06:25
Verwijderd
Ik waardeer het niet dat ik ongeacht hoe moe ik ben of hoe laat ik naar bed ga elke ochtend om stipt zes uur wakker word en daarna niet meer in slaap kan komen.
Oud 22-07-2012, 17:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan het niet waarderen dat mijn amandelen geloof ik ontstoken zijn en het smaakt alsof er een dier dood is gegaan achterin mijn keel.
Oud 22-07-2012, 18:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik kan het niet waarderen dat mijn amandelen geloof ik ontstoken zijn en het smaakt alsof er een dier dood is gegaan achterin mijn keel.
Offtopic: Dan proef je denk ik gewoon pus . Afkomstig van je ontstoken amandelen.
Oud 22-07-2012, 18:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
He bah Word ik daar ook misselijk van?
Oud 22-07-2012, 20:29
Martiño
Martiño is offline
Neuh, het smaakt alleen vies.
Oud 22-07-2012, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik vandaag een prachtige dag heb moeten laten liggen omdat ik zo moe was en alleen meer binnen kon zitten/liggen .
Oud 23-07-2012, 19:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maagzuurrrrrrrr
Oud 23-07-2012, 19:38
Axel11
Axel11 is offline
Dat ik al weken wacht op een bestelling gedaan via internet.
Oud 23-07-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Neuh, het smaakt alleen vies.
Daar kun je ook zeker misselijk van worden

OT misselijkheid!
Oud 23-07-2012, 21:30
Verwijderd
Optimel kwark in de smaak "Kokos ananas limoen" gat-ver-damme goor en chemisch met ondefinieerbare BROKJES ;(
Oud 23-07-2012, 21:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Klussende buren. Echt, wat bezielt mensen met hamers toch
Oud 24-07-2012, 00:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat ik precies één dag de discipline kon opbrengen om op tijd naar bed te gaan en dat ik nu alweer jammerlijk faal.
Oud 24-07-2012, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Dat ik precies één dag de discipline kon opbrengen om op tijd naar bed te gaan en dat ik nu alweer jammerlijk faal.
Dit, ongeveer, ja.
Oud 24-07-2012, 13:34
Verwijderd
Dat er nu net voor de 2e keer is ingebroken bij oma. Niet vanwege het geringe bedrag dat ze buit hebben gemaakt, maar omdat het een oude vrouw is die ongetwijfeld een stress nasleepje zal krijgen.
Advertentie
Oud 24-07-2012, 13:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daar kun je ook zeker misselijk van worden

OT misselijkheid!
Ja, klopt, maar ik bedoelde dat je er niet ziek van wordt ofzo.

OT: beetje brak en vieze kleren van gisteren
Oud 24-07-2012, 14:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat er nu net voor de 2e keer is ingebroken bij oma. Niet vanwege het geringe bedrag dat ze buit hebben gemaakt, maar omdat het een oude vrouw is die ongetwijfeld een stress nasleepje zal krijgen.
Wat een @&%!#lijers.
Oud 24-07-2012, 18:27
Verwijderd
Gelukkig bleken het domme surinamers te zijn; Ik zat bij oma haar proberen weer wat rust in te praten toen de telefoon ging. Was het een of andere kut die beweerde dat om "veiligheidsoverwegingen en om fraude tegen te gaan" haar pincode moesten hebben.

Behulpzaam als ik ben heb ik een valse pincode gegeven voor de al lang geblokkeerde pinpas, dus op het moment dat ze proberen te pinnen (wat ondertussen dus waarsch. heeft plaatsgevonden) zijn er meteen mooie camerabeelden van de daders in kwestie. Ook heb ik het nummer genoteerd waarmee ze (niet anoniem) belde en alvast doorgegeven aan de punkpolice, om de cirkel helemaal rond te maken.

Je vraagt je bijna af hoe iemand zo incompetent zou zijn.
Oud 24-07-2012, 18:43
Vowel
Vowel is offline
Wtf. Ze moeten je oma wel hebben, hè?
Oud 25-07-2012, 11:30
Verwijderd
Weduwe, 80+, woont alleen in een groot huis met een zwembad. Dan vraag je er natuurlijk ook een beetje om.
Oud 25-07-2012, 11:32
Verwijderd
Nou ja, dan nog zeg. Stelletje idioten. Wel beter dat ze dan op zich niet alleen was toen die lui belden
Oud 28-07-2012, 11:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een tijdlijn op Facebook ik kan het ook niet meer uitzetten.
Oud 28-07-2012, 13:24
Verwijderd
HTC heeft aan zijn gebruikers uitgelegd waarom de beloofde Android 4.0-update voor de Desire HD is geschrapt. Volgens de Taiwanese fabrikant is de partitie waarop het besturingssysteem is geplaatst niet groot genoeg voor een update van het OS.

Hoe krijgen al die goedwerkende custom 4.0.x-ROMS het dan wél voor elkaar? Beter bewerken ze Sense 4.0 gewoon met de nerfhammer als het "too demanding" is
Oud 28-07-2012, 20:32
Verwijderd
Dat ik soms een beetje een faalhaas ben.
Oud 28-07-2012, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijdlijn op Facebook ik kan het ook niet meer uitzetten.
Inderdaad! Bah, stomme tijdlijn.
Oud 28-07-2012, 21:18
Verwijderd
Dat m'n oor nog steeds dichtzit.

Ik verheug me zo op het moment dat hij weer openplopt.
Oud 28-07-2012, 22:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Wat erg dit moet wel de slechtste cover aller tijden zijn.

Om de haters voor te zijn: Het origineel is prima
Oud 29-07-2012, 10:12
Verwijderd
Ik waardeer het niet dat mijn werkblad er twee dagen nadat ik grondig heb opgeruimd zo uitziet:

en dat dat met het hele huis zo gaat en ik me een slaaf van het huishouden voel.
Oud 29-07-2012, 10:15
Verwijderd
Ow en ik heb helemaal geen zin om naar de Gamma te gaan. Maar dat moet wel want alleen vandaag geven ze nog korting. En ik haat eten. En vooral dat je het zo vaak moet doen. Ik zou willen dat het gewoon niet hoefde. /zeikerd
Oud 29-07-2012, 12:55
Miekje*
Miekje* is offline
Offtopic: Wat heb jij daar aan de linkerkant een leuk bureautje staan .
Oud 29-07-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Wat heb jij daar aan de linkerkant een leuk bureautje staan .
Offtopic: Dank je, denk ik! Vind het knap dat je van deze foto kunt afleiden dat het een leuk bureautje is, maar goed.

OT: Teringwijf bij de servicebalie van Karwei.
Oud 29-07-2012, 17:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Offtopic: Dank je, denk ik! Vind het knap dat je van deze foto kunt afleiden dat het een leuk bureautje is, maar goed.
Offtopic: Mja, hij heeft een klepje. En eigenlijk vind ik alle bureautjes met klepje leuk

OT: ik waardeer het niet dat ik vandaag o lui ben dat ik helemaal niks heb gedaan wat ik eigenlijk van plan was. Alsin wassen wegwerken en opruimen enzo.
Oud 29-07-2012, 19:29
Verwijderd
shotjes-kater. Ik word ook te oud voor die onzin.
Oud 31-07-2012, 02:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die kerel die op L&G keihard vrouwen loopt te bashen, omdat niemand hem wil neuken. Wat een kneus.
Oud 31-07-2012, 08:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG inderdaad. En hij is ervan overtuigd dat het gemiddelde IQ 87 is
Oud 01-08-2012, 08:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn wekker is nog niet eens gegaan eigenlijk en ik heb al twee WC's schoongemaakt, katteschijt opgeruimd, de trappen en gangen gedweild en de was gedaan. Bedankt kat. Voor het onderzeiken van ALLES.
Oud 01-08-2012, 16:15
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriend is nog niet eens ÉÉN dag op het festival en die fijne vriend van hem heeft het nu al voor elkaar gekregen om onze campingtafel te slopen . Godverdomme, ik ben ZO boos! Mijn vriend had nog zo beloofd om voorzichtig te zijn met onze spullen. Dit is dus de laatste keer dat ze onze campingspullen meenemen naar een festival, laat ze lekker hun eigen zooi slopen . Hij mag nu een nieuwe betalen en ik ga lekker een dure uitzoeken . Godallmachtigteringgodverdomme!
Oud 01-08-2012, 16:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe sloop je in Godsnaam zomaar een campingtafel? Dan is er dus echt expres lomp mee omgesprongen en dan zou ik ook boos zijn!
Ik heb ook uit ervaring geleerd om niks van waarde uit te lenen voor zulk soort dingen, want ik mis nu ook nog steeds de meest relaxte campingstoel ooit.
Oud 01-08-2012, 16:30
Miekje*
Miekje* is offline
Hmja, die vriend was er op gaan zitten, en die gast is 85 kilo ofzo. Het ding kon volgens de verpakking 50 kg hebben. Kloothommel. Echt, hè, WAAROM doe je dan zoiets, ik kan er echt met mijn verstand niet bij . Ik ben er geloof ik meer verdrietig om dan boos, want dat tafeltje hebben mijn vriend en ik vorig jaar samen gekocht voor onze eerste keer kamperen.
Oud 01-08-2012, 16:43
Carn
Carn is offline
oh, ik heb ook ooit een campingtafel gesloopt op een festival. Maar dat was zo'n uitvouwbaar frotding van nog geen 30 euro, dat kon ook niet veel hebben. Verder neem ik nooit iets mee naar een festival als het niet kapot kan gaan, festivals is iets anders dan camperen. Ook vaak genoeg zatte malloten over mn tent heen gehad, om nog maar niet te spreken wat mensen doen met je spullen snachts.

Regels voor berichten