Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moest vandaag om 6 uur werken en aangezien ik gisteravond een OV-fiets had gehuurd dacht ik 'ah chill, ik hoef niet met de bus, dus ik kan later weg!'. Maar toen ik op de fiets wou stappen bleek die een lekke band te hebben. Kak. Dan maar met de bus proberen...
De bus kwam pas een kwartier later en ik ging dan maar proberen om de fiets mee te nemen in de bus om zo nog enigszins op tijd op m'n werk te zijn. Nee hoor, het mocht niet van meneer de buschauffeur. De bus was leeg, ik legde uit dat het een OV-fiets was en dat ik die op het station moest zien te krijgen, omdat ik anders een boete moest betalen, en vertelde dat het ooit eerder van één van z'n collega's ook mocht en dat ik gewoon heel de reis de fiets netjes aan de kant heb gezet en heb vastgehouden. Nope. 'Ja sorry, niet mijn probleem. Ik mag geen fietsen in de bus'. Een wijf met 3 kinderwagens mag in de spits, terwijl er dus al geen ruimte is, dus gewoon de bus in, maar ik mag dat met 1 fiets in een lege bus niet. Ik moest toen dus een uur lopen naar m'n werk, met die kapotte kutfiets, en op het station zag ik die buschauffeur weer langsrijden. Ik hoop dat hij sterft aan een jeukende anus.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Gelukkig bleken het domme surinamers te zijn; Ik zat bij oma haar proberen weer wat rust in te praten toen de telefoon ging. Was het een of andere kut die beweerde dat om "veiligheidsoverwegingen en om fraude tegen te gaan" haar pincode moesten hebben.
Behulpzaam als ik ben heb ik een valse pincode gegeven voor de al lang geblokkeerde pinpas, dus op het moment dat ze proberen te pinnen (wat ondertussen dus waarsch. heeft plaatsgevonden) zijn er meteen mooie camerabeelden van de daders in kwestie. Ook heb ik het nummer genoteerd waarmee ze (niet anoniem) belde en alvast doorgegeven aan de punkpolice, om de cirkel helemaal rond te maken. Je vraagt je bijna af hoe iemand zo incompetent zou zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
HTC heeft aan zijn gebruikers uitgelegd waarom de beloofde Android 4.0-update voor de Desire HD is geschrapt. Volgens de Taiwanese fabrikant is de partitie waarop het besturingssysteem is geplaatst niet groot genoeg voor een update van het OS.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik waardeer het niet dat ik vandaag o lui ben dat ik helemaal niks heb gedaan wat ik eigenlijk van plan was. Alsin wassen wegwerken en opruimen enzo.
|
Mijn vriend is nog niet eens ÉÉN dag op het festival en die fijne vriend van hem heeft het nu al voor elkaar gekregen om onze campingtafel te slopen
![]() ![]() ![]()
|
Hoe sloop je in Godsnaam zomaar een campingtafel? Dan is er dus echt expres lomp mee omgesprongen en dan zou ik ook boos zijn!
Ik heb ook uit ervaring geleerd om niks van waarde uit te lenen voor zulk soort dingen, want ik mis nu ook nog steeds de meest relaxte campingstoel ooit. ![]()
|
Hmja, die vriend was er op gaan zitten, en die gast is 85 kilo ofzo. Het ding kon volgens de verpakking 50 kg hebben. Kloothommel. Echt, hè, WAAROM doe je dan zoiets, ik kan er echt met mijn verstand niet bij
![]()
|
oh, ik heb ook ooit een campingtafel gesloopt op een festival. Maar dat was zo'n uitvouwbaar frotding van nog geen 30 euro, dat kon ook niet veel hebben. Verder neem ik nooit iets mee naar een festival als het niet kapot kan gaan, festivals is iets anders dan camperen. Ook vaak genoeg zatte malloten over mn tent heen gehad, om nog maar niet te spreken wat mensen doen met je spullen snachts.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |