Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo Robert, jij hebt al aardig wat meegemaakt op je 17e. Vind het erg dapper dat je de verantwoording voor je zoontje hebt genomen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar je had dus al die tijd een relatie terwijl je wist dat je niet verliefd kon worden op meisjes?
|
Maar je had dus al die tijd een relatie terwijl je wist dat je niet verliefd kon worden op meisjes?[/QUOTE]
Ja dat klopt. Dat was puur om het feit dat echt niemand mocht weten dat ik op jongens val. Me aller grootste angst was dan ook dat IEMAND er achter zou komen. ![]() Sommige vrienden (Van haar kant,) Nemen soms nog wel eens contact met me op, Schelden me uit voor flikker, En zeggen dat ik haar gebruikt zou hebben. Maar ik was wel verliefd op haar.. Tenminste, Dat dacht ik. maar ik was jong... Ik wist niet wat een echte houden van was. Daarnaast snap ik niet hoe je bevriend wilt zijn met iemand die haar kind verwaarloost ![]()
||
Citaat:
En Dennis heeft een perfecte thuis situatie. Het komt allen maal wel goed. ![]()
||
Citaat:
De meeste jongeren zeggen al na 1 week een relatie '' Ik Hou Van Jou' '' ... Of '' Ik Kan Niet Zonder Jou'' . Maar ik vind dat je pas na 4 a 6 maanden relatie kan zeggen of je echt verliefd bent. ![]() Annieway. Ik was niet verliefd. het was voor mij gewoon een onzekere perioden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70 Verwijderd | 500 | 29-06-2010 13:13 | |
Lifestyle |
Frustraties Verwijderd | 498 | 20-08-2007 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Aan alle jongens: wat vind jij leuk om te krijgen? D-sire | 23 | 24-06-2002 10:55 |