Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2012, 20:55
robert222
robert222 is offline
Hey Hey,

Voor sommige ben ik hier al bekent als '' Roro '' (OF) '' Homojongere'' (OF) ''mafkees''

Maargoed, ik ben dus Robert,
Ik ben 17 jaar (jong)
En heb een zoon, (9 maanden) Maar dat is nog een heel lang verhaal, Ik voed het kind op samen met me vriend en moeder,
ik zing in joey's te alkmaar elke laatste zaterdag van de maand,
Daarnaast volg ik 2 uur perweek zangles,
me hobby is dan ook...... je raad het al, : Zingen,
Ik ben homoseksueel en heb sinds 4 maande een vriend,

ik ben al enige tijd lid bij scholieren.com, Alleen ben ik een tijdje nonactief geweest,
Vandaar dat ik me opnieuw voorstel, Ik zie veel verschillende en nieuwe namen...

Stuur me een privee bericht indien je meer wilt weten

# Happy
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png duuus.png (135.9 KB, 1x gelezen)
Bestandstype: png Robert&idir8.0.png (301.6 KB, 1x gelezen)

Laatst gewijzigd op 06-11-2012 om 22:48. Reden: Tekst er bij toegevoegd,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2012, 21:04
Axel11
Axel11 is offline
Welkom (terug)!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 22:36
robert222
robert222 is offline
Dankjewel ...
Oud 06-11-2012, 22:42
Axel11
Axel11 is offline
Haha, daar ben je weer
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 22:45
robert222
robert222 is offline
Alweer inderdaad.. (Nu zal ik echt wat meer actief zijn )..
Ik heb even wat informatie er bij toegevoegd !
Oud 06-11-2012, 22:49
Axel11
Axel11 is offline

Ik ben wel nieuwsgierig naar het lange verhaal over je kind
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 22:52
robert222
robert222 is offline
Stuur me even een privee mail, Dan zal ik het kort en duidelijk uitleggen

(Geld ook voor de rest overigens)....

Laatst gewijzigd op 07-11-2012 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2012, 21:39
robert222
robert222 is offline
I.v.m Vele privee berichten over m'n zoontje zal ik hier het een en ander kort maar krachtig uitleggen,
Hiermee geef ik dan ook meteen aan dat ik niet meer zal reageren op dit soort privee berichten,

'' Ik heb ruim 2 jaar lang een vriendin gehad, Van me 14e tot me 16e''
Maar deze relatie is ander half jaar geleden stuk gegaan,
Ondanks we altijd veilig seks hadden is er toch iets fout gegaan, Ze raakte zwanger, Hierdoor hebben we vele
Ruzie's gehad, Ik was er namelijk van overtuigd dat het mijn kind niet kon zijn, We deden het altijd veilig, En er is geen enkele keer een condoom stuk gegaan of beschadigd,
De ruzies kwamen vaker en vaker, En daarnaast worstelde ik op dat moment heel erg met mijn gevoelens, Want ik val niet op meiden,
Door de ruzie's / Mijn gevoelens voor jongens / Stress / En werkdruk, zijn Susanne en ik uit elkaar gegaan,
Ze besloot het kind te houden en ik besloot (In overleg met mijn familie) Dat ik me handen er van af zou trekken.
Zo gezegd zo gedaan, We gingen ieder onze eigen pad op, En tot mijn verbazing was ze me al gauw vergeten, Ik richten mij meer op de jongens, Uitgaan, Feesten, Drinken, Flirten, Werken, School, Je kent het wel...
Ik vond al heel snel een leuke, Knappe, En spontane jongen En kreeg daarmee een relatie, Ik bleef wel in contact met susanne i.v.m het kind, We zouden na de geborten een test doen om te kijken of ik wel dergelijk de vader zou zijn, Ik zou niet erkent worden als vader, Eenmaal 5 maanden later kregen we een geschokt bericht vanuit het ziekenhuis, Dennis (Naam van mijn zoon) Bleek in het ziekenhuis te zijn opgenomen i.v.m uitdroging's verschijnselen, hier heb ik erg mee gezeten, Want volgens verhalen van susanne En haar familie kreeg ik alleen maar positief nieuws, Voor we het wisten stond jeugdzorg er boven op!.. En haalde het kind weg bij zijn moeder, Ik had geen poot om op te staan, maar ik realiseerde me maar al te goed dat zo'n klein hummpeltje wel zijn Vader of Moeder nodig heeft, In overleg samen met mijn moeder hebben we de voogdij aangepakt, het was een hele klus om dennis bij ons te laten wonen omdat ik minderjarig was, En geen goede inkomen had, maar omdat ik wel de oorspronkelijke vader ben, En hem een rustige thuis situatie kan bieden heb ik hem toch tot me gewonnen, Met Veel vreugde en plezier hebben me moeder en ik hem Tot de familie genomen, Ondanks veel ellende en shit zijn me vriend en ik nog steeds zeer gelukkig met elkaar, Mijn vriend woont nu hier, En zorgt voor dennis alsof het zijn eigen kind is, Ik en me vriend hebben nu een relatie van RUIM 1 jaar, en jeugdzorg is sinds vorige week van de baan, o.t.s (onder toezicht stelling) Is met besluit van de rechter niet langer meer van toepassing, Dennis is vanaf 2 januarie 2012 precies 1 jaar, En dat gaan we groots vieren uiteraard, mvg Robert & Bas, En dit alles........... Met danke aan me moeder

*Bijvoegsel, me school leid hier gelukkig niet onder, *Danke aan moeder*
* Me werk in ingekort tot 12 uur perweek, En daarnaast een uitkering Om rond te kunnen komen,
Oud 01-12-2012, 21:46
Em.
Em. is offline
Gaaf dat Dennis een goed thuis bij jullie gevonden heeft!

Maar wat ik me wel afvraag, waarom noem je jezelf homo als je ooit ook een vriendin had? Val je dan niet ook (zelfs als is het misschien minder dan bij jongens) op meisjes en ben je in dat geval niet bi? Of had je alleen een relatie omdat 'het zal wel moeten/het staat gaaf/knuffelen is fijn/seks is nog fijner' of zoiets? Of heb je een andere reden?
Oud 02-12-2012, 11:53
robert222
robert222 is offline
Citaat:
Gaaf dat Dennis een goed thuis bij jullie gevonden heeft!

Maar wat ik me wel afvraag,
Goeie & Veel gestelde vraag

Ik weet van mezelf dat ik op jongens val sinds ik 12 ben,
Maar vrijwel elke homojongeren komen er dan nog niet voor uit, Sterker nog, Sommige homoseksuele mannen komen er pas voor uit wanneer ze 35 zijn, Getrouwd, En Kinderen,
Aangezien ik altijd wel stoer en populair was op school, Kon ik niet opeens zeggen, ''Goh jongens, Ik val op ehmm Jongens '' Dus ben ik een hetero fase in gegaan,
Pas toen me alles te-veel werd, Ben ik er voor uit gekomen, met gevolgen van dien,

Vrijwel alle vrienden hebben me laten vallen,
En ik ben er zelfs me baan door kwijt geraakt, maarach... Nu kan ik zijn wie ik wil zijn, En dat voelt HEERLIJK!... Prachtige vriend, Schat van een moeder/zus/broer, En een super lief klein Tuinkaboutertje <3
Oud 02-12-2012, 12:38
bloodyb
bloodyb is offline
Zo Robert, jij hebt al aardig wat meegemaakt op je 17e. Vind het erg dapper dat je de verantwoording voor je zoontje hebt genomen. Nu weet je meteen ook wie je echte vrienden zijn. Het beste voor jou, Dennis, je vriend en je familie!
Oud 02-12-2012, 12:56
robert222
robert222 is offline
Citaat:
Zo Robert, jij hebt al aardig wat meegemaakt op je 17e. Vind het erg dapper dat je de verantwoording voor je zoontje hebt genomen. Nu weet je meteen ook wie je echte vrienden zijn. Het beste voor jou, Dennis, je vriend en je familie!
Onwijs bedankt !!!!
Oud 03-12-2012, 11:44
Em.
Em. is offline
Citaat:
Goeie & Veel gestelde vraag

Ik weet van mezelf dat ik op jongens val sinds ik 12 ben,
Maar vrijwel elke homojongeren komen er dan nog niet voor uit, Sterker nog, Sommige homoseksuele mannen komen er pas voor uit wanneer ze 35 zijn, Getrouwd, En Kinderen,
Aangezien ik altijd wel stoer en populair was op school, Kon ik niet opeens zeggen, ''Goh jongens, Ik val op ehmm Jongens '' Dus ben ik een hetero fase in gegaan,
Pas toen me alles te-veel werd, Ben ik er voor uit gekomen, met gevolgen van dien,

Vrijwel alle vrienden hebben me laten vallen,
En ik ben er zelfs me baan door kwijt geraakt, maarach... Nu kan ik zijn wie ik wil zijn, En dat voelt HEERLIJK!... Prachtige vriend, Schat van een moeder/zus/broer, En een super lief klein Tuinkaboutertje <3
Wat een stomme vrienden zijn dat dan, als ze je daarvoor laten vallen. Alsof jouw seksuele voorkeur ook maar iets met hen te maken heeft.

Maar je had dus al die tijd een relatie terwijl je wist dat je niet verliefd kon worden op meisjes?
Oud 03-12-2012, 22:28
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Wauw echt super veel respect voor jou man!!
Ik vind het echt heel knap dat je zo je zoontje opvoedt met je moeder en je vriend!
Echt een mooi verhaal, van een kindje dat in een mooi thuis terechtkomt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 20:54
robert222
robert222 is offline
Maar je had dus al die tijd een relatie terwijl je wist dat je niet verliefd kon worden op meisjes?[/QUOTE]

Ja dat klopt. Dat was puur om het feit dat echt niemand mocht weten dat ik op jongens val.
Me aller grootste angst was dan ook dat IEMAND er achter zou komen.

Sommige vrienden (Van haar kant,) Nemen soms nog wel eens contact met me op, Schelden me uit voor flikker, En zeggen dat ik haar gebruikt zou hebben.
Maar ik was wel verliefd op haar.. Tenminste, Dat dacht ik. maar ik was jong... Ik wist niet wat een echte houden van was.

Daarnaast snap ik niet hoe je bevriend wilt zijn met iemand die haar kind verwaarloost Maarja. Daar ga ik verder geen worden aan vuil maken.
Oud 20-12-2012, 20:56
robert222
robert222 is offline
Citaat:
Wauw echt super veel respect voor jou man!!
Ik vind het echt heel knap dat je zo je zoontje opvoedt met je moeder en je vriend!
Echt een mooi verhaal, van een kindje dat in een mooi thuis terechtkomt.
Dankjewel.
En Dennis heeft een perfecte thuis situatie. Het komt allen maal wel goed.
Oud 21-12-2012, 00:34
bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat je verliefd op iemand kan worden zonder hem/haar seksueel aantrekkelijk te vinden.
Oud 21-12-2012, 11:49
robert222
robert222 is offline
Citaat:
Ik denk dat je verliefd op iemand kan worden zonder hem/haar seksueel aantrekkelijk te vinden.
Dat klopt. Maar wanneer ben je nou echt verliefd ?...
De meeste jongeren zeggen al na 1 week een relatie '' Ik Hou Van Jou' '' ... Of '' Ik Kan Niet Zonder Jou'' . Maar ik vind dat je pas na 4 a 6 maanden relatie kan zeggen of je echt verliefd bent.

Annieway. Ik was niet verliefd. het was voor mij gewoon een onzekere perioden.
Reageren

Regels voor berichten