Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mocht ik het gevoel hebben bij een baan dat ik het de komende 10 jaar vol zou kunnen houden dan ben ik niet te beroerd een dergelijk traject te doorlopen. Echter solliciteer ik nu op bijna alles wat ik zie en bij zo'n tijdelijke baan ga ik dat natuurlijk niet doen, dan ga ik liever 2 weken hobby-en. In theorie is het natuurlijk wel mogelijk dat ze dat bij 10 man doen zo, of meer nog, vandaar dat ik mij af vroeg hoe dat juridisch zit.
|
Verwijderd
|
Waarom ga je dan liever twee weken hobbyen? Je kunt gewoon doorgaan met solliciteren en doet werkervaring op. Je besteedt je tijd sowieso nuttig. De meeste mensen vieren graag vakantie maar het zit toch niet lekker als je weet dat je een goede kans misloopt? Ik ben een lamzak maar ik zou dan echt niet zo kunnen genieten van een pyjamadag
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil best tijd vrij houden voor werk, maar dan liever wel direct betaald natuurlijk, tenzij het iets is dat mij voor langere tijd leuk lijkt, maar dat is weer niet zo heel veel. Werk is noodzaak. Als het leuk is is dat mooi meegenomen maar uiteindelijk gaat het toch weer vervelen en dus stop ik er liever niet direct en zomaar 2 weken vrije tijd in. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk ook dat het meer aan mij ligt dan aan het werk, ik ken genoeg mensen die al jaren met plezier voor hetzelfde bedrijf werken, voor mij werkt dat helaas niet. Ik heb graag afwisseling, de laatste 'vaste' baan die ik had heb ik 4 jaar met plezier volgehouden, maar ook daar sloeg de verveling en de routine toe en dan ben ik er snel klaar mee. En zo gaat dat eigenlijk altijd, ik begin ergens vol enthousiasme aan maar na enige tijd gaat het gewoon vervelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoe krijg ik geld terug voor 'gratis' toestel? Verwijderd | 19 | 25-07-2016 00:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Openbaar vervoer moet gratis worden! Betoog WhiteStone | 2 | 13-01-2014 21:15 | |
Verkeer & Vervoer |
Gratis wi-fi internet in de trein x-spekkie-x | 6 | 14-09-2010 10:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Is deze ringtone echt gratis? *gaapt* | 26 | 04-03-2007 22:07 | |
Software & Hardware |
Gratis bellen via internet?? SJL | 1 | 16-11-2004 14:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Werkloze Amsterdammer krijgt gratis breedband internet niceman1984 | 21 | 14-04-2004 13:09 |